Pelien sopimisia
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Kuopion pelaajat
Kerho alkaa maanantaina viideltä. Voit tulla sinne niin joku voi opettaa sinulle warhammeria. Marraskuussa alkaa myös faba turnee, mutta siihen tarvitaan 2000-2250pts armeija...
Asiasta toiseen, voisitko Mr Cartier lainata minulle seuraavia figuureja:
Goblin bossi.
- Sudella
- HW & Shield
- Light armour.
20 Savage örkkiä.
Kahdella chopalla.
River trolli.
6 NG fanaatikkoa.
Borc warboss.
- Wyvern.
- Choppa ja kilpi.
- Heavy armor.
Jos kykenisit lainaamaan enintään nuo, voisin osallistua turneehen.
Asiasta toiseen, voisitko Mr Cartier lainata minulle seuraavia figuureja:
Goblin bossi.
- Sudella
- HW & Shield
- Light armour.
20 Savage örkkiä.
Kahdella chopalla.
River trolli.
6 NG fanaatikkoa.
Borc warboss.
- Wyvern.
- Choppa ja kilpi.
- Heavy armor.
Jos kykenisit lainaamaan enintään nuo, voisin osallistua turneehen.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Tuosta 40k turnauksesta (joka on helmikuussa) niin pelataanko se 4 edikan säännöillä vai 5 edikan säännöillä? Ja paljon on minimi pistemäärä armeijoissa?
I am Back to Forum... Tai jotenki noin
Ihan uusimmilla säännöillä siellä todenäköisesti pelataan. Pistemäärästä en tiedä.Globe kirjoitti:Tuosta 40k turnauksesta (joka on helmikuussa) niin pelataanko se 4 edikan säännöillä vai 5 edikan säännöillä? Ja paljon on minimi pistemäärä armeijoissa?
- Mr Cartier
Turnaus pelataan uusimmilla säännöillä, muita tietoja tulee vasta kun turnaus ilmoitetaan virallisesti kaikkine jujuineen.
Vahingosta viisastuu.
Tämä kysymys ei ehkä tänne kuulu, mutta kysyn silti. Eli miten paljon 5 edikan säännöt poikkeavat 4 edikan säännöistä?
- Mr Cartier
Sääntökirjasta selviää miten nämä kaikki toimii. Fantasiapeleissä todennäköisesti jollakulla on joskus kirja mukanakin niin sitä saattaisi päästä selaamaan siellä pikaisesti.
Ja aatamille:
Gobbo bossi onnistuu
Savage orcceja en omista kuin 10 ja nekin eri varustuksella
Itselläni on vain stone trolleja
Fanaatikkoja löytyy
wyverni löytyy.
Ilmoittele siis jos pääset turnaukseen mielellään etukäteen niin otan näitä matkaan.
Ja aatamille:
Gobbo bossi onnistuu
Savage orcceja en omista kuin 10 ja nekin eri varustuksella
Itselläni on vain stone trolleja
Fanaatikkoja löytyy
wyverni löytyy.
Ilmoittele siis jos pääset turnaukseen mielellään etukäteen niin otan näitä matkaan.
Vahingosta viisastuu.
Joopajoo, taitaa asia olla niin että en pääse turnaukseen. Esteenä on se, etten pääsisi sinne lauantaina.
Nojaa, voimmehan pelitellä kuolalla aina maanantaisin. Olisin kuitenkin varmaan niin huono, etten pärjäisi monellekkaan siellä turnauksesta...
Asiasta toiseen:
Voisiko joku antaa kuolan nettisivujen osoitteen? Itse en löydä sitä googlettamalla.
Nojaa, voimmehan pelitellä kuolalla aina maanantaisin. Olisin kuitenkin varmaan niin huono, etten pärjäisi monellekkaan siellä turnauksesta...
Asiasta toiseen:
Voisiko joku antaa kuolan nettisivujen osoitteen? Itse en löydä sitä googlettamalla.
- Mr Cartier
Voisitko Mr Cartier muuten laitaa minulle ja vastustajalleni sen pelipöydän jo valmiiksi ensi viikolla jos minua ei heti näy... Saattaa nimittäin olla, että en pääse heti viideltä ym. Mutta se ei ole varmaa.
Cartier, poistin tuosta viestistäsi pois noita sääntöyksityiskohtia, koska niissä oli ehkäpä jo liikaa tietoakin. Eihän ne nyt kovin merkittäviä seikkoja ollut, mutta otin nyt kumminkin pois ettei tule suurempaa.
Ja eiköhän globellekin mennyt tieto perille.
Ja eiköhän globellekin mennyt tieto perille.
Xenon kirjoitti: Ja eiköhän globellekin mennyt tieto perille.
Juu
- Mr Cartier
No offence taken, you're just doin' you're job.
Ja kaiten sen pöydän laittaminen onnistunee oman ohella.
Ja kaiten sen pöydän laittaminen onnistunee oman ohella.
Vahingosta viisastuu.
Kiitos, luultavasti kyllä olen siellä kuitenkin ajoissa vaikka se ei ole vielä varma.Mr Cartier kirjoitti:Ja kaiten sen pöydän laittaminen onnistunee oman ohella.
Otan DM:ät mukaan jos vaikka kukaan ei haluakkaan pelata Munchkinia ennen kun kerho loppuu.
Kuten tuolta "Kuolan ropekerho" aiheesta voi lukea, kokoonnumme maanantaisin viidestä kahdeksaan nuorisokeskus 44:ssä, eli perjaatteessa ne ovat meidän pelitilat. Minulla ei tällä hetkellä ole tarpeeksi figuureja muutakun tällaisiin 1000-1500 pisteen peleihin, mutta olen saamassa piakkoin o & g armyboksin jne... Joten joskus ensi kuussa, eli joulukuussa kykenen jo varmaan niitä 2250 pisteen pelejä pelaamaan.
Tietääkseni kuolassa kokontuneet pelaavat ainakin demoneilla, örkeillä, kääpiöillä, bretonialla ja vc:llä. Joten erilaisien vastusten puutetta ei käytännössä ole.
Lisätietoa itse kerhon aiheesta. Täältä.
Ps, aikaisilla sivuilla on vanhentunutta tietoa.
Tietääkseni kuolassa kokontuneet pelaavat ainakin demoneilla, örkeillä, kääpiöillä, bretonialla ja vc:llä. Joten erilaisien vastusten puutetta ei käytännössä ole.
Lisätietoa itse kerhon aiheesta. Täältä.
Ps, aikaisilla sivuilla on vanhentunutta tietoa.
Terveppä terve.Ilkeapikkuperkele kirjoitti:Hyvää iltaa savolaiset ! Olen joulukuun alusta muuttamassa Kuopioon niin ja tietenkin olisi kiva välillä pelailla niin ottakkee minuun yhteyttä jos kiinnostaa. Armeijana on Delfit ja parikin eri 2250 listaan saan aikaiseksi. (ETC kompit ftw) Tottakai pienemmät pelitkin käy. Mitenkäs onko teillä joku ns. yleinen pelitila vai missä liikuttelette pikku ukkojanne ?
Kyllähän täältä pelaajia löytyy. Täällä yleensä pelaillaan ihan omalla pöydällä kavereitten kanssa. Ropekerhossa käynti on jäänyt vähemmälle kun tuo harmillisesti siirtyi maanantai päivälle niin ei oikein tahdo viikolla sinne ehtiä. Mutta voisihan sitä joskus pelata, multa löytyy Empireä jonnekkin 3-4k maalattuna ja wood elffejä muutama hurja sata pistettä. Viikonloppuna ollaan varmaankin tonne turnaukseen tulossa että sieltä voi yrittää bongailla ja tulla tutustumaan savon poppooseen jos kiinnostaa. =D
Noh, ei se minusta ole ainakaan harmillista. En nimittäin pääsisi sinne jos se olisi entisellä paikallaan.Xenon kirjoitti: Ropekerhossa käynti on jäänyt vähemmälle kun tuo harmillisesti siirtyi maanantai päivälle niin ei oikein tahdo viikolla sinne ehtiä.
Kun yksi lähtee niin kaksi tulee tilalle :D.
- Ilkeapikkuperkele
Ikävä kyllä en pääse tuohon turnaukseen (Kesällä olin siellä. Maastoshortsit ja tupakoiva) kun toinen harrastus puskee päälle eli joensuuhun ois tarkoitus mennä keikkailemaan. Mut tosiaan voin kyllä tulla käymään ihan kylässäkin pelaamisen merkeissä. Kavereita on kumminkin kiva tehdä aina uudessa kaupungissa. Maaleissa tuo minun delf lista ei vielä ole, mutta pikku hiljaa ehkä saan sen aikaiseksi :)Xenon kirjoitti:Terveppä terve.Ilkeapikkuperkele kirjoitti:Hyvää iltaa savolaiset ! Olen joulukuun alusta muuttamassa Kuopioon niin ja tietenkin olisi kiva välillä pelailla niin ottakkee minuun yhteyttä jos kiinnostaa. Armeijana on Delfit ja parikin eri 2250 listaan saan aikaiseksi. (ETC kompit ftw) Tottakai pienemmät pelitkin käy. Mitenkäs onko teillä joku ns. yleinen pelitila vai missä liikuttelette pikku ukkojanne ?
Kyllähän täältä pelaajia löytyy. Täällä yleensä pelaillaan ihan omalla pöydällä kavereitten kanssa. Ropekerhossa käynti on jäänyt vähemmälle kun tuo harmillisesti siirtyi maanantai päivälle niin ei oikein tahdo viikolla sinne ehtiä. Mutta voisihan sitä joskus pelata, multa löytyy Empireä jonnekkin 3-4k maalattuna ja wood elffejä muutama hurja sata pistettä. Viikonloppuna ollaan varmaankin tonne turnaukseen tulossa että sieltä voi yrittää bongailla ja tulla tutustumaan savon poppooseen jos kiinnostaa. =D
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
Kuulkaas tyypit, jos järestettäisiin ropekerholla joskus ensi kuussa vaikka sellainen 2Vs.2 peli?
Noh, ehkä olen suunnittelemassa liikaa. xD Miksiköhän minulta pursuaa niin paljon ideoita mitä järjestää ropekerholla .__. . Sanokaa vaan jos alkaa ärsyttämään...
Noh, ehkä olen suunnittelemassa liikaa. xD Miksiköhän minulta pursuaa niin paljon ideoita mitä järjestää ropekerholla .__. . Sanokaa vaan jos alkaa ärsyttämään...
- Mr Cartier
Kolme tuntia on kovin lyhkäinen aika järjestää mitään tavanomaisuudesta poikkeavaa, siinä viikonlopun vuoro oli parempi, sillä annettu aika oli pitempi, jolloin enemmän vaihteluakin sopi olla.
Viimeksi muokannut Mr Cartier, Pe 21.11.2008 17:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vahingosta viisastuu.
Noh, jos vaikka tuo 500+500 pts. Vs. 500+500 pts. ei olisi liian iso..?
Ja kyllähän sinne kerholle saa jäädä pitemmäksi aikaa, eikö?
Ja kyllähän sinne kerholle saa jäädä pitemmäksi aikaa, eikö?