tässä ois tämmöstä olen siis konffannu tavan warrun tämmöseksi tzeenssin loordiksi/heroksi/champaksi osat on helfien bataljoonasta,
mage paketista ja lordi ja hero paketista.
ei ole siis yhtään käytetty stuffia ja väriteema on oikeasti paljon tummempi
että semmosta että laittakaa kommenttia tulemaan risuja tai ruusuja ;).
Nexus kirjoitti:En pidä. Liiallista hilemaalien käyttöä ja liian paksulti. Mielestäni siis. myöskään väriteema (tuossa valossa) ei sytytä. Valitan.
No mitä sarvia nyt katselee maalia on liian vähän eikä peitä kunnolla. Sinistä on melko paksulti ja väriteema hieman kaaottinen. Voisi hieman hillitympää kokeilla. Jos ei niin korosta värejä hieman. Highligthia ja varjostusta. Myös pari washia olisi paikallaan. Ja niitä turkiksia ei ihan viitti kultaisella maalailla. Ruskealla tai harmaalla. Base kaipaa ehostusta kans.
no tämä oli yt vaan tämmönen kokeilu koska muuten warruja on aika tylsä maalata niin halusin jotakin vähän ''prameilevampaa''
ja aionkin ostaa jossain vaiheessa emppiren maalaus armeijaksi (ja myös peli armeijaksi ampujien takia)
ja tummennin jo tota champaa jos joskus keksin kuinka saan salaman pois päältä (tai sitten kuvaan kännykällä)
ja maalit ovat mitä nyt ovat ja niitä minulla on mahtava 14 kappaletta että ei oiken ollu hirveesti valinnan varaa
eikä myöskään mitään mikä ois sopinu hyvin tohon viitan reunukseen
Chaos Addict kirjoitti:no tämä oli yt vaan tämmönen kokeilu koska muuten warruja on aika tylsä maalata niin halusin jotakin vähän ''prameilevampaa''
ja aionkin ostaa jossain vaiheessa emppiren maalaus armeijaksi (ja myös peli armeijaksi ampujien takia)
ja tummennin jo tota champaa jos joskus keksin kuinka saan salaman pois päältä (tai sitten kuvaan kännykällä)
ja maalit ovat mitä nyt ovat ja niitä minulla on mahtava 14 kappaletta että ei oiken ollu hirveesti valinnan varaa
eikä myöskään mitään mikä ois sopinu hyvin tohon viitan reunukseen
Taita paperi kahtia ja aseta pöydälle suorakulmassa siten että paperi on figun alla ja takana. Sitten hilaat siihen ylle pöytälampun valonlähteeksi (kannattaa asetella hyvin). Sitten vaan kuvia räpsimään. Riippuu kamerasta ottaako se salaman mukaan vai ei. Eikö kamerastasi saa salamaa asetelua pois?
Maaleja voi ostaa lisää, mutta jos ei kukkaro anna periksi niin tunnen tuskan (itselläni kanssa ei ole tarpeeksi maaleja).
Jeps, aivan liian räikeät väriit Kaamokselle. Maalipintakin on paakkuinen ja paksu kuin perunapelto, joten ohuemmat kerrokset tekisivät varmasti terää.
Dark elf:
-16 warrioria koottu/14 maalattu
-0 cold one knightejä/0
-0 dark rider/0
-0 crossbow men/0
Ja vielä tuli mieleen että aina ! Ainakin mitä olen itse nähnyt omin silmit, aina aloitteliat pistävät aina sitä rumaa verta vaikka mihin !!! Kirveeseen, silmiin, jalkoihin, korviin, käsiin, perseeseen, vatsaan jne... Arvoisat aloitteliat, jos haluatte verta, älkää laittako sitä. Se vain sotkee ja tekee ruman näköiseksi. Veri tehdään niin että ohennetaan punasta ja sitten "ammutaan" eli vetää pensselin karvaa taakse ja päästää niin se roiskaisee märästä karvasta aidon näköistä verta. Ja sitäkin korkeintaan vähän naamaan ja aseeseen jos käteen tai muualle niin harkitkaa.
Mikäs muukaan kuin "iloiset" värit sopisi tzeentchin loordille? Mikäs sen karmivampaa kuin iloisiin väreihin sonnustautunut, kaksimetrinen mies juoksee taistelu kentällä ohi ja pilkkoo kavereitasi mennessään. Minusta nuo kirkkaat värit sopivat kaaokselle, jotain kaoottisempaa kuin kirkkaiden värien sekamelska saa hakea.