Vakituisia peli-iltoja pk-seudulle? *NYT TORSTAISIN*
Re: Vakituisia peli-iltoja pk-seudulle? *ALKAEN ti 4.11.*
Jeah, kiitokset pelistä.:) Turpaan tuli niin että tuntui, mutta ansaittuahan se oli. Ensi viikolla sitten taas lisää.
Rats keep running!
-
Der Dexter
älä ota sitä liian vakavasti, pointtinaha oli se että osoitin taitopelaamista, eli heitin noppaa riittävällä tahdilla ja astetta eli kahta yli odotettavien tulosten. taitopelaamista siis.
ehkä ensi kerralla lopputuloksena on älyttömän tiukka vääntö, eikä mikään ikävä 2. pullakilli tjs.
peli oli kuitenkin mukava ja kaikilla enemmän tai vähemmän hauskaa.
ehkä ensi kerralla lopputuloksena on älyttömän tiukka vääntö, eikä mikään ikävä 2. pullakilli tjs.
peli oli kuitenkin mukava ja kaikilla enemmän tai vähemmän hauskaa.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Pitänee ens kerralle viilata vähän listaa taas paremman synergian suuntaan. Kraye kesti Arcane shieldillä ja yhellä focuksella Deathjackin kuuden focuksen lähentelyn, mutta tokalla kokeilulla meni henki. Tuuriin ei voine luottaa siis jatkossakaan, vaan pitäis listaan ottaa jotain millä tollasiin saa vahinkoa =)
Viikon päässä sitten taas Leppävaarassa. Saataiskohan jotain uusiakin kasvoja mukaan? Kai Stadissa pelaajia löytyy!?
Viikon päässä sitten taas Leppävaarassa. Saataiskohan jotain uusiakin kasvoja mukaan? Kai Stadissa pelaajia löytyy!?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Voi olla että löytyy, mutta tod.näk. puoli on siinä ettei jaksane sykkiä nälkälähiön puolelle, kerran sijaitsee sen verran kauempana. Minä vielä tuossa kalkuloin pääsenkö paikalle vai en, mutta voipi olla että tulen kumminkin.Celebdae kirjoitti:Viikon päässä sitten taas Leppävaarassa. Saataiskohan jotain uusiakin kasvoja mukaan? Kai Stadissa pelaajia löytyy!?
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
-
Der Dexter
laskeminen ja laskelmointi on ihan tylsää, ilmaantuu vaan paikalle =)
Mä en kyllä voi ostaa sellaista selitystä, että Leppävaara olis Helsingistä katsottuna kaukana. Tai no jos nyt ihan idässä asuu tai sit jos joku ei suostu kantakaupungin ulkopuolelle astumaan. Mutta kyllä ois kiva saada vähän enemmän vielä pelureita aktivoitua. Mä itse asiassa tässä salaa herättelen toiveita, että vielä jossain vaiheessa pystyttäis alkaa pelata noita Call to Arms -kampanjoita näissä peli-illoissa. Jos semmonen about 8 tyyppiä ois mukana ees joka toinen viikko, niin sehän jo riittäisi.Aasimar kirjoitti:Voi olla että löytyy, mutta tod.näk. puoli on siinä ettei jaksane sykkiä nälkälähiön puolelle, kerran sijaitsee sen verran kauempana.Celebdae kirjoitti:Viikon päässä sitten taas Leppävaarassa. Saataiskohan jotain uusiakin kasvoja mukaan? Kai Stadissa pelaajia löytyy!?
-
Der Dexter
tuohan vasta olisikin nannaa, niin että lätty lätisisissiisisi
Tietäisitkin. Tosin vaivautuihan sitä pari taistelijaa Kirkkonummesta saakka paikoille, joka mielytti wanhaa pervon mieltä. Mutta omalla tavalla myös ymmärrän noita jotka asuu laita kylillä, sillä joutunut itsekkin liikkumaan milloin mihinkin enemmän tai vähemmän hankalasti päästyihin paikkoihin (julkisilla siis tämä).Celebdae kirjoitti:Mä en kyllä voi ostaa sellaista selitystä, että Leppävaara olis Helsingistä katsottuna kaukana. Tai no jos nyt ihan idässä asuu tai sit jos joku ei suostu kantakaupungin ulkopuolelle astumaan.Aasimar kirjoitti:Voi olla että löytyy, mutta tod.näk. puoli on siinä ettei jaksane sykkiä nälkälähiön puolelle, kerran sijaitsee sen verran kauempana.Celebdae kirjoitti:Viikon päässä sitten taas Leppävaarassa. Saataiskohan jotain uusiakin kasvoja mukaan? Kai Stadissa pelaajia löytyy!?
Sehän se olisikin luksusta itsessään. Harmitti jo tuon WH aikoina ettei ikuna päässyt niitä kampanjoita pelaamaan, niinpä hartaissa toiveissa ollut kyllä päästä pelaamaan edes tässä lajissa noitakin. Noh maltti on kuulemma valttia aina tälläisissä.Celebdae kirjoitti:Mutta kyllä ois kiva saada vähän enemmän vielä pelureita aktivoitua. Mä itse asiassa tässä salaa herättelen toiveita, että vielä jossain vaiheessa pystyttäis alkaa pelata noita Call to Arms -kampanjoita näissä peli-illoissa. Jos semmonen about 8 tyyppiä ois mukana ees joka toinen viikko, niin sehän jo riittäisi.
Seuraavana tiistaina vaan valitettavasti en taida päästä, sillä pitää olla Vantaan susirajalla avittamassa veljeä muutossa. Mie vaikka ahistelen tuota puputyttöavustajaa toimimaan stunt miehenä puolestani. Uskoisi hänen jopa pelaavan hivenen haastavammin vaikka pelaisikin sellaisella factiolla minkä saanut lähinnä vastaan ;)
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Jos noita Call to Arms liigoja voi pelata talleinkin, hankin sen 500p armeijan mahdollisimman pian. Konstaakin hankkii sen varmaan. Han on nyt vaan San Franciskossa pitkaan, joten me ei varmaan voida tulla hetkeen. Jos on jotain tiimipeleja/megapeleja, voisinko tulla mukaan 350p armeijalla? (tai lainata trenchereita siihen 500p)Aasimar kirjoitti:Tietäisitkin. Tosin vaivautuihan sitä pari taistelijaa Kirkkonummesta saakka paikoille, joka mielytti wanhaa pervon mieltä. Mutta omalla tavalla myös ymmärrän noita jotka asuu laita kylillä, sillä joutunut itsekkin liikkumaan milloin mihinkin enemmän tai vähemmän hankalasti päästyihin paikkoihin (julkisilla siis tämä).Celebdae kirjoitti:Mä en kyllä voi ostaa sellaista selitystä, että Leppävaara olis Helsingistä katsottuna kaukana. Tai no jos nyt ihan idässä asuu tai sit jos joku ei suostu kantakaupungin ulkopuolelle astumaan.Aasimar kirjoitti:Voi olla että löytyy, mutta tod.näk. puoli on siinä ettei jaksane sykkiä nälkälähiön puolelle, kerran sijaitsee sen verran kauempana.Celebdae kirjoitti:Viikon päässä sitten taas Leppävaarassa. Saataiskohan jotain uusiakin kasvoja mukaan? Kai Stadissa pelaajia löytyy!?
Sehän se olisikin luksusta itsessään. Harmitti jo tuon WH aikoina ettei ikuna päässyt niitä kampanjoita pelaamaan, niinpä hartaissa toiveissa ollut kyllä päästä pelaamaan edes tässä lajissa noitakin. Noh maltti on kuulemma valttia aina tälläisissä.Celebdae kirjoitti:Mutta kyllä ois kiva saada vähän enemmän vielä pelureita aktivoitua. Mä itse asiassa tässä salaa herättelen toiveita, että vielä jossain vaiheessa pystyttäis alkaa pelata noita Call to Arms -kampanjoita näissä peli-illoissa. Jos semmonen about 8 tyyppiä ois mukana ees joka toinen viikko, niin sehän jo riittäisi.
Seuraavana tiistaina vaan valitettavasti en taida päästä, sillä pitää olla Vantaan susirajalla avittamassa veljeä muutossa. Mie vaikka ahistelen tuota puputyttöavustajaa toimimaan stunt miehenä puolestani. Uskoisi hänen jopa pelaavan hivenen haastavammin vaikka pelaisikin sellaisella factiolla minkä saanut lähinnä vastaan ;)
Ja joskus vois tuon Sticcedin cryxineen saada tulemaan paikalle jos ei hairitse se, etta olemme kaikki 14v. :D
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä 
The more, the merrier. Ja eipä tuo ikä tähänkään mennessä ole haitannut. Rohkeasti vaan mukaan rytisyttämään peltiä ja ulvotuttamaan susia lupsakalla menolla. Ainenkin tähän mennessä nuo geneeriset pelipäivät/-illat on tarkoitettu "free for all" periaatteella. Ainoa nyt joka välistä saattaa järjestää K18 kärhämiä on allekirjoittanut ja nämäkin pyrin aina ilmoittamaan selvästi viestissä että kyseessä on K18 tapahtuma ja onko mahdollisesti kutsu pohjainen (joka se myös yleensä on).Sipuli2 kirjoitti:Ja joskus vois tuon Sticcedin cryxineen saada tulemaan paikalle jos ei hairitse se, etta olemme kaikki 14v. :D
Mutta seuraavaan kertaan :)
Ainakin näin tiistaisin yritetään pelailla aina sillä sakilla joka paikalle vaivautuu. Paikan päällä sitten viimeistään selviää millasta peliä saadaan aikaan, mutta sillä ajatuksella, että kaikki pääsevät pelaamaan. Ja kaikki ovat toki tervetulleita.Sipuli2 kirjoitti:Jos on jotain tiimipeleja/megapeleja, voisinko tulla mukaan 350p armeijalla? (tai lainata trenchereita siihen 500p)
Ja joskus vois tuon Sticcedin cryxineen saada tulemaan paikalle jos ei hairitse se, etta olemme kaikki 14v. :D
Niin ja onhan mulla toki lainata trensujen lisäksi suht paljon mercenaryja, jotka suostuvat tappelemaan muidenkin kuin Cygnarin puolesta.
-
Der Dexter
ei tämä paljoa iästä ole kiinni, tuossa marraskuun ORC turneessa esmes featuroi isä ja poika-pari, joista nuorempi merkillä ville 10v (siis ihan oikeasti ville) pisti lopputuloksissa isäänsä melko lailla paremmaksi, ja pelaili kunnialla suomen "isoimpia" nimiä vastaan.
se on sen minkä nuorena oppii tai jotain, itsehän en siitä niin tiedä.
se on sen minkä nuorena oppii tai jotain, itsehän en siitä niin tiedä.
4. peli-ilta nyt taas Lepuskissa
Ylihuomenna tiistaina (25.11.) mennään taas. Oon paikalla puol kuuden pintaan, eli sillon sopii tulla ovea kolkuttelemaan.
Ylihuomenna tiistaina (25.11.) mennään taas. Oon paikalla puol kuuden pintaan, eli sillon sopii tulla ovea kolkuttelemaan.
Tuun aika varmasti. Jos on ihan hirvea ilma ulkona, saatta jaada, mutta muuten mielellani. Voi menna hetki loytaa perille, kun ei oo GPssaa, ja oon varma etta viimeks kierreltiin turhaan jtn 15min, joten reitista en ole 100% varma. :D
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä 
Petkules, meneekin tänään pitkään, joten joudun jättämään peeloilut väliin. Mutta ensi viikolla taas nähdään.
Rats keep running!
-
Der Dexter
valub selkeästi tuosta leppävaaran aseman paikkeilta pääkallopaikalle niin lähelle puolta kuutta kun töppöjalat vilistää, ja mukana vaihteeksi vähän erilaista? settiä kuin yleensä, mutta katsoo sitten mitä tapahtuu...
Eilen nähtiin pHaley ilman Temporal barrieria ja tämä oikeutetusti lihvasi Kruegerin, mutta joutui ajanpuutteessa tyytymään tasapeliin Magnusta vastaan kolminpelissä.
Sitten vielä yön pimetessä eHaley huomasi ihmetyksekseen olevansa kentällä ja vielä suuremmaksi ihmetykseksi näki vastapuolella circlen ilman Kruegeria. Lopputuloksena tämä petojohtaja ei osannut heittää noppaa assasinaatiossa edes vähää alusta, mutta tyttö sen sijaan löi oikeesti.
Ens viikon pelipäivä on hieman vielä hämärän peitossa. Jos Pada voisi ottaa järjestelyvastuun, niin kelpaisi mulle. Omat menoni kun varmistuvat vasta myöhään ma-iltana ja toistaiseksi näyttää aikataulu heikolta tän pelin suhteen.
Sitten vielä yön pimetessä eHaley huomasi ihmetyksekseen olevansa kentällä ja vielä suuremmaksi ihmetykseksi näki vastapuolella circlen ilman Kruegeria. Lopputuloksena tämä petojohtaja ei osannut heittää noppaa assasinaatiossa edes vähää alusta, mutta tyttö sen sijaan löi oikeesti.
Ens viikon pelipäivä on hieman vielä hämärän peitossa. Jos Pada voisi ottaa järjestelyvastuun, niin kelpaisi mulle. Omat menoni kun varmistuvat vasta myöhään ma-iltana ja toistaiseksi näyttää aikataulu heikolta tän pelin suhteen.
Nyt vaikuttaa siltä, että alkavan viikon tiistaina peli-ilta on tauolla. On pieni mahdollisuus, että oon vapaalla jalalla tiistaina, mutta pääsen raportoimaan siitä vasta ma-iltana noin klo 22. Jos näin käy ja joku ilmoittaa tulevansa, niin pelataan sitten toki. Muusta tapauksessa sitten seuraavaan viikkoon!
Ok. Seuraava viikko sopii myös, jos vaikka ehtisi jotain uutta maalata siihen.
Rats keep running!
-
Der Dexter
jossei peli-iltaa ihan sillainaan ole, niin olen osallistumassa ORC:n peli-iltaan otaniemessä, jossa voi yhtä lailla pelailla jos kiinnostaa ja paikalle halajaa, ikäänkuin B-suunnitelmana.