Maelstrom Games - Liian hyvä ollakseen totta?
-
Zelekendel
Re: Maelstorm Games - Liian hyvä ollakseen totta?
Maelstrom Games on kyllä mukava puoti tilata. Ei halvin vakiohinnoiltaan, mutta sitä vartenhan price matching on... Mutta sehän olisi jo aivan moraalitonta, jos alkaisin yksityiskohtia julkisesti lahjomatta paljastamaan.
Alko kyllä kieltämättä houkuttelee, kun luki kaikki kommentit tästä aiheesta. Oikeastaan houkutus oli niin suuri, että menin jo tilaamaan IG:n battleforcen. Saa nähdä miten käy. Ainakin mastercardilla maksaminen oli mukiinmenevää touhua. Laitan myöhemmin edittii mitä mieltä olen kaupasta. Ensivaikutelma on varsin lupaava.
"I see… absolutely nothing."
- The Captain
- Valvoja
Alkosta ei saa figuja.Farsight kirjoitti:Alko kyllä kieltämättä houkuttelee
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mutta sieltä saa kaikkea muuta mukavaa :DThe Captain kirjoitti:Alkosta ei saa figuja.Farsight kirjoitti:Alko kyllä kieltämättä houkuttelee
Tummaa rommia ja siihen se sitten jääkin. Parempi olla tuotakin ostamatta ja ostaa figuureja, joita ei tule vahingossa juotua (ainakaan kovin helposti).Mutta sieltä saa kaikkea muuta mukavaa :D
Miau.
Jep, jos pitää valikoida että rommia vai figuja niin tietenkin figuja =)Vesihiisi kirjoitti:Tummaa rommia ja siihen se sitten jääkin. Parempi olla tuotakin ostamatta ja ostaa figuureja, joita ei tule vahingossa juotua (ainakaan kovin helposti).Mutta sieltä saa kaikkea muuta mukavaa :D
Alkosta saa kivoja pyöreitä korkkeja. Esim. 40k-pelaajalle moiset käy ihan hyvin pelinappuloista, kun jokatapauksessa se itse pullojen sisältö täytyy nauttia saadakseen "pelistä" edes jotakuinkin nautittavan. Mitä enemmän pelinappuloita, sitä enemmän saa irti.The Captain kirjoitti:Alkosta ei saa figuja.Farsight kirjoitti:Alko kyllä kieltämättä houkuttelee
- jupu_pupu_mies
oho skaven batllajoona 60e
- The Captain
- Valvoja
...niiden omalla muuntokurssilla. Punnan todellisella nykykurssilla (alle 1,2 euroa) hinta olisi ~54 euroa.jupu_mies kirjoitti:oho skaven batllajoona 60e
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
Jeps - Kuten aikaisemminkin mainitsin - Maelstrommista ostaessanne älkää turhaan käyttäkö sitä euro-muunninta vaan tuijottakaa sittä £-määrää. Netissä on valuuttakurssimuuntimia pilvin pimein - googlekin antaa nopeiten suunnan.The Captain kirjoitti:...niiden omalla muuntokurssilla. Punnan todellisella nykykurssilla (alle 1,2 euroa) hinta olisi ~54 euroa.jupu_mies kirjoitti:oho skaven batllajoona 60e
Itse ostan käytännössä kaikki figuni Maelstommista - netistä löytyy kyllä vieläkin edullisemmalla, mutta monesti postikulut nostavat niiden hintaa. Lisäksi olen ollut äärettömän tyytyväinen Maelstommiin ja sen palveluihin, joten miksi kuikuilisin sitä vihreämpää ruohoa muualta.
Careful what you wish - You just might get it...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
- The Captain
- Valvoja
Eilisen tilauksen loppusumma oli 75,58 puntaa eli nykykurssilla piirun vajaa 90 euroa. Sama ostoskorillinen kotimaisessa kaupassa olisi alennusten jälkeen maksanut 118 euroa. Tuosta äkkiseltään laskemalla saadaan 23,7 prosentin säästö. Maelstrom on brittiläiseksi kaupaksi edullinen siihen lupaamaansa 10 - 15 prosentin alennukseen saakka, ja lopusta huolehtivat euroalueelle edulliset valuuttamarkkinat.
Kyllä tällä matematiikalla on köyhän valitettavasti vähän vaikea suosia suomalaista.
Kyllä tällä matematiikalla on köyhän valitettavasti vähän vaikea suosia suomalaista.
Lisäksi sieltä kun saa uutuudet yleensä nopeammin kun Suomesta, mutta jos mahdollista niin suosikaa myös paikallisia Pelitiloja jos ne sattuvat myymään figuja, pelipaikka on hyvä juttu!
Go Pelimaa Go!
Go Pelimaa Go!
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
- The Captain
- Valvoja
Tämä onkin toki eri tilanne - jos jokin firma tarjoaa pelitilaa pelaajille, niin onhan se vähintään kohteliasta myös ostaa firmasta jotain.Tooninki kirjoitti:Lisäksi sieltä kun saa uutuudet yleensä nopeammin kun Suomesta, mutta jos mahdollista niin suosikaa myös paikallisia Pelitiloja jos ne sattuvat myymään figuja, pelipaikka on hyvä juttu!
Go Pelimaa Go!
jaa, pakko sanoa, että vaikka olen köyhä opiskelija, niin ei minun talous kaadu siihenkään että maksan vaikka 5 euroa enemmän jostain WM/H lootasta, jos sen pari boksia ostaa kuukaudessa.
Eikä minulla myöskään ole niin kiire hankintojen kanssa, että olisi pakko saada ne juuri sillä sekunnilla kun jotain julkaissaan.
Ostan nykyjään lähes kaiken paikallisesta liikkeestä, joka tarjoaa pelitilat. Näin tuen oman paikkakunnan harraste toimintaa ja lisäksi en kuormita ympäristöä niin paljon tilailemmalla ukkoja ties mistä päin planeettaa.(no jostainhan ne sinne putiikkiinkin tulee, mutta näin periaatteessa).
Eikä minulla myöskään ole niin kiire hankintojen kanssa, että olisi pakko saada ne juuri sillä sekunnilla kun jotain julkaissaan.
Ostan nykyjään lähes kaiken paikallisesta liikkeestä, joka tarjoaa pelitilat. Näin tuen oman paikkakunnan harraste toimintaa ja lisäksi en kuormita ympäristöä niin paljon tilailemmalla ukkoja ties mistä päin planeettaa.(no jostainhan ne sinne putiikkiinkin tulee, mutta näin periaatteessa).
Itsekkin tosiaan tekisin niinkuin Crowmire, mutta jos sitten onkin käynyt niin, että läheinen pelikauppa on abbaut 200 kilometrin päässä kotoa niin ei kannata lähteä sillä autolla kuormittamaan planeettaa ihan sen takia, että saisi maksettua figuista 5 euroa enemmän ja tuettua harrastustoimintaa muualla kuin kotipaikkakunnalla. Muuten yhdyn Crowmireen. Ja jos tämä ei ihan kikkaraksi menisi sanon, että suosittelen suuresti maelstromia.
PS: muuten mikä ihmeen idea on sanoa tuota maelstormiksi vaikka se on maelstrom. korjatkaa tyhmyyteni/lukihäröni.
PS: muuten mikä ihmeen idea on sanoa tuota maelstormiksi vaikka se on maelstrom. korjatkaa tyhmyyteni/lukihäröni.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
heh, ilmeisesti joku lukenut väärin. tai typo.
maelstromhan tarkoittaa kurimusta(käsittääkseni), maelstorm sen sijaan ei mitään, ainakaan minun tietääkseni.
maelstromhan tarkoittaa kurimusta(käsittääkseni), maelstorm sen sijaan ei mitään, ainakaan minun tietääkseni.
jompikumpihan oli se noista kahdesta oli se joku warp-myrsky siellä keskellä galaksia ;)
Ohhoh, melkosen hyvältä vaikuttaisi nuo hinnat kyllä.
Jos esim. battelforcen saa alle 54€ sen normaalin 80€ sijasta ja vielä tuohon tien toisella puolella olevaan postiin toimitettuna, niin joo taitaa putiikki saada minusta uuden asiakkaan. _b
Jos esim. battelforcen saa alle 54€ sen normaalin 80€ sijasta ja vielä tuohon tien toisella puolella olevaan postiin toimitettuna, niin joo taitaa putiikki saada minusta uuden asiakkaan. _b
Järjenkäyttö sallittu!
-
potatomoto
Tilasinpahan ite ensimmäistä kertaa just äsken. Ainakin rahat lähti tililtä että siihen asti homma pelasi :P Visa Electronilla varsin kivuttomasti hoitui homma. Kerrotaan kokemuksista tarkemmin kunhan figut saapuu.