"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ogrejen ihon maalaaminen

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
ogrebull

Ogrejen ihon maalaaminen

Viesti Kirjoittaja ogrebull »

nii oon aloittamassa ogreilla pelaamisen warhammer fabassa en ole koskaan ennen maalannut/kerännyt niitä.
Elikkäs kysyisin etää millä mun aloittelijan kanttis maalata ogrejen iho mahollisesti harmaalla mutta millä esim games workshopin sivuilla on ohjeita ogrejen maalaamiseen mutta en mä vielä aloittelijana aijo maalata mitään highlight kerrooksii tai jotai sellasta ett ihan perus väri (harmaa) millä sen ogrejen ihon sais näyttää siltä ku ne on maalattu esim. games workshopin sivulla?
Kiitos jo etukäteen vastanneille.
Peckoij

Re: Ogrejen ihon maalaaminen

Viesti Kirjoittaja Peckoij »

Itse maalaisin (ja aion maalatakin) ne kommando khaki ja graveyard earth maalien sekoitusksella sopiva sekoitus suhde voisi olla 50% ja 50%.
Ent. Imperial General
ogrebull

Viesti Kirjoittaja ogrebull »

Joo kiitos avustuksesta mutta olis viel yks kysymys mihin laitan seoksen?/millä otan maaleja purkista?
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

ogrebull kirjoitti:Joo kiitos avustuksesta mutta olis viel yks kysymys mihin laitan seoksen?/millä otan maaleja purkista?
Ruiskulla ja laitat vaikka tyhjään maalipurkkiin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”