Haltiapelaajat...Oih, Slug! Mä oon aina halunnu tehä sen sun kaa.
Onko kukaan vielä saanut fluffeja kirjoitettua?
Haltiapelaajat...Oih, Slug! Mä oon aina halunnu tehä sen sun kaa.
Haltiat ovat tämän pelin miehekkäin kansa. Pussihousut ja saksalaiset viikset löytyvät muualta. Tunnettu tietohan tosin on, että ainakin Runen muuan Grandbeloksen pikkuherttualla on paha tapa haukkua haltioitani täysin käsittämättömästi ja virheellisesti sateenkaaripojiksi, selvästikkin uuden poikaystävän toivossa ;).Lassek kirjoitti:Haltiapelaajat...
/huoh...Haltiat ovat tämän pelin miehekkäin kansa. Pussihousut ja saksalaiset viikset löytyvät muualta. Tunnettu tietohan tosin on, että ainakin Runen muuan Grandbeloksen pikkuherttualla on paha tapa haukkua haltioitani täysin käsittämättömästi ja virheellisesti sateenkaaripojiksi, selvästikkin uuden poikaystävän toivossa ;).
Miun haltia-armeija oli vain hetken lipsahdus, mutta parilla terapiakäynnillä toivuin kyllä.Lassek kirjoitti:Haltiapelaajat...Oih, Slug! Mä oon aina halunnu tehä sen sun kaa.
Tulen. Jos ei muuta, niin askartelen paskartelen itselleni yhden tänä iltana samalla kun fiksailen armeijaa, nyt kun löysin massaa ja maaleja pensseleineen, liima pitää hakea kaupasta ja teen movement trayt... Otan ainakin parit korttipelit mukaan... Mukavaa kun pääsee perseraiskaamaan haltioita rotilla...Rune kirjoitti: @Morghurzogtz
Tulet kuitenkin paikalle? :)
Kohta se on! Kohta se taas on! /psyched
Harkitsemisesta ei olla yleensä vielä tiputettu pisteitä, mutta voi olla että tällä kertaa pitää muuttaa käytäntöä. :DMohrgoz kirjoitti:Edit// Siis askartelen paskartelen sen warpsalamapyssyn pahvistä ja figuista... Olen harkinnut fluffin kirjoittamista kokonaan suomeksi, siis käyttäen yksiköitten nimien suomennoksia ála Skaveninsurma... Harmaatietäjä, rännien ritarit ym.... ;)
Oho, kuulostaa aika rottamaiselta. Slug osaa kyllä aina yllättää. Lähetä vaan vaikka kolmet, onpahan ainakin lueskelemista. :)Slug kirjoitti:OHO. Pitiks tänne listakin lähettää etukäteen, emmä tommosia muistanut. Mä alotan nyt vasta uuden armeijan maalauksen ja kasaamisen nollasta, en oo kaikkia figujakaan vielä ostanut. En siis tiiä tuunko sillä pelaamaan. Mut koitetaan, periaattees ei oo mitään pakollista säätöä tästä perjantai-iltaan ja oon tyypillisesti aika optimistinen ja työmääriä aliarvioiva, et ihan hyviltä näyttää noi mahdollisuudet. Pitäskö mun lähettää kahet fluffit ja listat?
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()