Black orccien kokoaminen
Black orccien kokoaminen
Noniin, otsikko kertookin jo suurimman osan kysymyksestäni.
Eli voisitteko antaa ohjeita/neuvoja/sun muuta apua minulle miten kokoaisin black orccini (Joilla on perus choppa aseistus ja kilvet). Minulle tuli jo ärsyttäviä ongelmia jalkojen kanssa, ja en haluaisi pilata kalliita mustaörkkejäni...
Lihavoidun asian (Jalkojen) kanssa tarvitsen erityisesti apua.
Eli voisitteko antaa ohjeita/neuvoja/sun muuta apua minulle miten kokoaisin black orccini (Joilla on perus choppa aseistus ja kilvet). Minulle tuli jo ärsyttäviä ongelmia jalkojen kanssa, ja en haluaisi pilata kalliita mustaörkkejäni...
Lihavoidun asian (Jalkojen) kanssa tarvitsen erityisesti apua.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Re: Black orccien kokoaminen
Selitätkö vähän tarkemmin, mikä ongelmasi on?
Etkö saa osia pysymään kiinni vai mikä hommassa on pielessä?
Etkö saa osia pysymään kiinni vai mikä hommassa on pielessä?
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Toivottavasti olet huomannut, että kroppa ja siihen kuuluvat jalat on merkitty kehikkoon kirjaimilla (A,B,C,D,E). Ainoa vinkki, jonka voin antaa, on että älä sekoita niitä siinä vaiheessa kun irroitat paloja spruesta ja alat poistaa valujämiä. Itselläni on hollilla aina yksi korkkaamaton sprue siltä varalta että jalat menee sekaisin. Korkkaamattomasta spruesta voin tarkistaa mikä jalka kuuluu mihinkin kroppaan.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Hups, en huomannut. Onneksi irrotin vain yhdestsä spruesta kolme/neljä jalkaa ja kaksi ruumista... Kiitos avusta.
Ongelmani on/oli, että jalat eivät näyttäneet ollenkaan kuuluvan figuuriin, mutta Jullevin apu on tainnut korjata tämän. Varmaan.
Ongelmani on/oli, että jalat eivät näyttäneet ollenkaan kuuluvan figuuriin, mutta Jullevin apu on tainnut korjata tämän. Varmaan.
Aika monessa muovifigussa osat on nimetty kirjaimien mukaan, mutta Black Orceissa niillä onkin vain malliohjeen lisäksi oikeaakin merkitystä. Black Orc -sprue oli muutenkin hienoinen pettymys, oneposemaisesti ennalta määrätyt käsien asennot ja BFSP -syndrooma (figut ovat sivulta ikävän 2D, uuden tietokonetekniikan vika) nyppivät oikein urakalla.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Ei ne käsien asennot kyllä ole niin ennalta määrättyjä. Ainakaan minusta.
Noh, kaikilla kahta choppaa heiluttavilla on oikea käsi ylhäällä ja toinen alhaalla, kyllä se aika ennalta määrättyä minusta on. Niiden asentoa ei kauheasti saa edes siinä vitkuteltua muunlaiseksi kun käsi katkeaa tyhmästi hauiksen kohdalla.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
1 ylhäällä ja 1 alhaalla? Minä olen ainakin tehnyt kaksi ylhäällä/kaksi alhaalla borcceja ja ihan hyvin on rykmentti onnistunut...
Noh, voit tehdä kaksi per 10 jotka kantavat yhtä isoa asetta.
Noh, voit tehdä kaksi per 10 jotka kantavat yhtä isoa asetta.
Haluan kyllä nähdä kuvan borcistasi, jolla on molemmat kädet alhaalla. Kaksi choppakättä ylös onnistuu vielä jos siihen käyttää great weapon -ruumista.
Hups, taisin olla vähän kiireissäni. En siis ole saanut kaks kättä alhaalla toimimaan, mutta ihan hyvin se kaksi kättä ylhäällä ilman gw ruumista onnistuu...