detail pensselit.
detail pensselit.
oke mulla on siis newwavesta ostettu detail three brush set.
http://www.newwave.org/accessories/vallejo/index5.html
siis tuo vasemmanpuoleinen.
Kysymys kuuluu että voinko maalata figujani noilla detail pensseleillä vai pitääkö mulla olla joku tollanen paksumpi pensseli ja sitten noi detal pensselit olis tarkoitettu vaan johonkin pieniin yksityiskohtiin?
http://www.newwave.org/accessories/vallejo/index5.html
siis tuo vasemmanpuoleinen.
Kysymys kuuluu että voinko maalata figujani noilla detail pensseleillä vai pitääkö mulla olla joku tollanen paksumpi pensseli ja sitten noi detal pensselit olis tarkoitettu vaan johonkin pieniin yksityiskohtiin?
minä olen swamphead
Heh! mun pensseli valikoima on seuraava
Spray purkki (tosi isoille alueille, ei sovi detaljointiin ellei halua erilaista army teemaa)
Iso suti (koko määrittämätön kun on/oli vaimon meikki suteja)
detail suti (normaaliin käyttöön johon se on liian pieni)
xtra detail suti (vielä pienempi ja on jo niin pieni et ryssin sen kanssa aina koska käsi rupeaa tärisemään kun tähtään sillä
)
Spray purkki (tosi isoille alueille, ei sovi detaljointiin ellei halua erilaista army teemaa)
Iso suti (koko määrittämätön kun on/oli vaimon meikki suteja)
detail suti (normaaliin käyttöön johon se on liian pieni)
xtra detail suti (vielä pienempi ja on jo niin pieni et ryssin sen kanssa aina koska käsi rupeaa tärisemään kun tähtään sillä
Tähän varmaan sopii myös tälläinen kysymys:
Onko jollain tietoa mistä voi tilata Jen Haleynkin palvomia
Winsor & Newton Series 7, Miniature Line
-suteja/pensseleitä/siveltimiä?
Tai muita Sable pensseleitä joissa on lyhyempi "terä". Itse kun en oikein tykkää/osaa maalata noilla pensseleillä joissa on pitkä ja ohut teräosa.
-Antti
Tai muita Sable pensseleitä joissa on lyhyempi "terä". Itse kun en oikein tykkää/osaa maalata noilla pensseleillä joissa on pitkä ja ohut teräosa.
-Antti
Älykkyyden määrä maapallolla on vakio, ikäväkyllä ihmisten määrä kasvaa kokoajan
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Kannattaa kysellä lähimmästä taide väline kaupasta. Jos pensseliä ei siellä ole, niin uskon että heidän kauttaan se tilaaminen onnistuu.sotku kirjoitti:Tähän varmaan sopii myös tälläinen kysymys:
-Antti
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
W&N miniatures seiskoja on tulossa ainakin helsingin kampintorilla sijaitsevaan arteljeehen. En tosin tiedä, toimittavatko he mitään postitse. Tällä hetkellä siellä on ainakin Isabeyn lyhytkarvaisia kolinsky-suteja, jotka ovat ihan hyviä - en osaa verrata, kun en W&N:n pensseleitä ole käyttänyt.
Jos Arteljee ei toimita muualle, Machiavellin vinkki on se ainoa oikea.
Jos Arteljee ei toimita muualle, Machiavellin vinkki on se ainoa oikea.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
No mul on kans pieni ongelma, ostin tälläsenn JAEGER pensseli-setin kun sain halvalla: http://www.ammefix.com/jaeger/kuvpens.htm , mutta ilmeni että pensseli ei olekkaan paras vaihtoehto figuja maalatessa, miten pitäisi toimia?
Isoja kaasupilviä
Hahaa! Paavo katsos sun varmaan pitäs laimentaa maalejas vähän lisää, vika ei välttämättä ole pensseleissä... *hykertelee*
Ei varmaankaan Paavo pahaa tarkoittanut, ihan hauska juttuhan tuo oli... :-D
Ei varmaankaan Paavo pahaa tarkoittanut, ihan hauska juttuhan tuo oli... :-D
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
maddog