"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kinkkucon 2009

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Kinkkucon 2009

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Vaikka kyseessä on ensisijaisesti lautapeli tapahtuma niin kyllä figutkin ovat lautapeli omassa mielessään.
Eli kyseessä on Kuopiossa 3.1.-6.1. välillä järjestettävä tapahtuma, jonne sisäänpääsy maksu on 6 euroa (SLS tai Kärmeksen jäseniltä 3e). Lattiamajoitus löytyy ulkopaikkakuntalaisille ja suurin osa peleistä löytyy täältä, jolloin uusia pelejä pääsee kokeilemaan helposti ja paljon.

Mutta koska ollaan figu foorumilla niin itse olen tapahtumaan osallistumassa ja itselläni on 40k, mordheim sekä Gothic armeijat. Tämän lisäksi tapahtuma paikalta löytyy FaBan ja Bloodbowlin pelaajia. Eli jos olette kiinnostuneet loistavasta ajanvietteestä eikä liian kilpailullisesta toiminnasta niin ottakaa yhteyttä YV tai ketjuun kirjoittamalla.
Kurimus

Re: Kinkkucon 2009

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Kas kun sattui sopivasti. Muutan kuun vaihteessa Kuopioon, joten pelit heti alkuunsa kuulostaa oikein mainiolta. 40:kta löytyy itseltä, sekä epic-figuja mutta pelikokemusta siitä ei ole.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

Parin päivän intensiivinen mordheim sessio voisi olla mielenkiintoinen jos jotain vastaavaa vaan järjestetää ja kyllä siinä ohella voi jotaan lautapelejä hakata.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Jaahas, pitäisiköhän tuonne taasen koettaa raahautua paikalle. Ihan mukavaa pelailuahan siellä viime vuonnakin oli. Ihmettelinkin jo, kun ei ollut mitään vielä ajankohdasta muualta kuulunut.
Z7-852

Tänä vuona 'coni järjesteleminen lähti aika myöhään liikkeelle ja on vieläkin hyvin vaiheessa. Mutta perinne kylläkin jatkuu.

Itse voisin tehdä sellaisen n. 10 pelin tiiviin mordheim kampanjan johon lisään tiettyjä twistejä (riippuu tietenkin pelaaja määrästä). Jos olette seuranneet minua foorumilla tai lukeneet allekirjoitukseni linkit niin tiedätte suunnilleen millaisia temppuja tulee lisää mahdolliseen kampanjaan. Jotain helppoa ja nopeasti opittavaa, mutta silti sellaista että se muuttaa pelin luonnetta jotenkin.
Voisin ottaa asiakseni joulutauoalla järjestää tämän kaiken jos saan vain pelaaja listoja. Minulla on kaksi porukkaa, jolloin joku vieras voi helposti lainata minun toista ryhmääni.
40k minulla on vasta 1k maaleissa mutta sitäkin voin pelata (vaikka tilan löytäminen voi olla hidasta), mutta mitä olen jutellut niin oma sotapelipöytä/alue sinne nousee eli sielä voin varmaan sitä pelata.

Muutenkin kaikkea kivoja pelejä tulee sielä varmasti pelattua. Jos olette tosissaan kiinnostuneita mini-mordheim turnauksesta niin lyökää YV. Normaalista FaBa armeijasta saa helposti tehtyä mordheim warbandin jos niikseen tulee.
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

tuo on vaan 3 päivän pelit niin en kyllä varmaan pääse näin kaukaa
Z7-852

Heinolasta on lyhempi matka kun pyhtäältä eli ei se etäisyys ole niin justiinsa. Täällä kuitenkin on yöpaikat ulkopaikkakuntalaisille ja muutenkin hyvät olot viettää muutaman päivän.
Mr Cartier

Viesti Kirjoittaja Mr Cartier »

Tänävuonna oma saapuminen näyttää jopa todennäköiseltä, kun kerran paikkakunnallakin ollaan (tietääkseni)

Tapahtumaa odotellessa.
Vahingosta viisastuu.
Z7-852

Ei ole nyt ollut kun 3 osallistujaa mordheim mini-turnaukseen, joten en tee mitään erikoisia sääntöjä niihin, mutta jos paikanpäälle ilmaantuu sopiva määrä pelaajia tai saadaan jotenkin luotua pelaaja kunta (min 5 pelaajaa) niin väännän special säännöt hatusta (jolloin niitä ei ole tasapainotettu mutta minkäs teet). Tietenkin jos nyt yllättäen tuleekin 6 lisäilmoitusta niin teen ne tässä joulun aikana.
Kurimus

Niin löytyykös niitä 40K-pelaajia paikalle? Itse olisin kyllä paikalle rahtautumassa jos vaan vastustajia löytyy.
-Sörkan Sika-Harri-
Kurimus

Silläkin uhalla ettei näitä kukaan lue, ilmoitan tässä saapuvani huomenna paikalle :) . Mukaan rahtaan lootallisen nidejä ja 500, 1000, 1500 & 1750p listat. Toivottavasti sieltä nyt sitten löytyy pelipöytää & vastustajia.
-Sörkan Sika-Harri-
Z7-852

Itse olin koko päivän paikalla, mutta ei figuja ollut mukana. Voin huomenna tai loppu tapahtumasta ottaa näitäkin mukaan ja voi niillä pelailla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”