ne orkit

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
kana lintu

ne orkit

Viesti Kirjoittaja kana lintu »

moi mäoon miettiny et alotaisin pelaa 40000k mut en osaa päätää mikä armeija ois paras. mä ajattelin et orkit vois olla parhaita ku mä aina voita niillä FB-matsit mun pikkuvelii vastaan :D

neuvoja ja pelisääntöjä saa kans antaa!! :D
orkit on parahita muut on ihan tymiä :D
mursunaatio

Re: ne orkit

Viesti Kirjoittaja mursunaatio »

joo tervetuloa 40k pariin! ekaksi, örkit on 40k eri asia kuin fabassa. jos tykkäät örkeistä, aloita niillä.
aluksi suosittelen lukemaan kapun armeijanvalinta oppaan, voit sitten miettiä sinulle kivaa armeijaa!

voisiko joku laittaa sen kapun oppaan? en itse osaa laittaa sitä.

edit; niin, sääntöjä täällä ei saa suoraan sanoa.
Uusi tarinani (FB) on ilmestynyt nyt ensi-illassa 'tarinat ja novellit' alueelle.

Että simmosta...
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

mursunaatio kirjoitti:ekaksi, örkit on 40k eri asia kuin fabassa.
No ei tasan ole. Hyvin samantapaisia ovat, 40k:ssa eivät vain niin paljoa tappele keskenään.

Tietoa örkeillä aloittamisesta löytyy hakua käyttämällä, sillä et ole ainut joka on joskus örkeillä aloittanut.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
<Randomi>

Viesti Kirjoittaja <Randomi> »

mursunaatio kirjoitti:voisiko joku laittaa sen kapun oppaan? en itse osaa laittaa sitä.
tässä(örkit viimeisenä)
kana lintu kirjoitti:mä ajattelin et orkit vois olla parhaita ku mä aina voita niillä FB-matsit mun pikkuvelii vastaan :D...
...neuvoja ja pelisääntöjä saa kans antaa!! :D
Örkit taitavat olla yleensä lähikseen ja massaan painottuva armeija, koska ampuma-aseet eivät ole parhaimpia ja tarkkuus ei todellakaan(BS: sama kuin FaBassa).
Viimeksi muokannut <Randomi>, Su 30.11.2008 18:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
DaBandito

Viesti Kirjoittaja DaBandito »

<Randomi> kirjoitti: Örkit taitavat olla yleensä lähikseen ja massaan painottuva armeija, koska ampuma-aseet eivät ole parhaimpia ja tarkkuus ei todellakaan(BS: sama kuin FaBassa).
Örkeistä saa kyllä myös kovan ampuvan armeijan, laakien määrä korvaa niiden epätarkkuuden. Lootat, dakkagunit, SAG, bshootat, linkatut rokkitit, dakkawagonit ja grottitykistö hoitavat ampumisen oikein mallikkaasti. Ainoa ongelma on str 9 ja 10 puute, mutta kyllä kasillakin pärjää kunhan sitä on paljon.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”