XV8 crisis battlesuit (VALMIS)
XV8 crisis battlesuit (VALMIS)
Tässä olisi uusi crisis suittini kesken eräisiä kuvia:
http://wargamers.webs.com/apps/photos/a ... ID=3489051
Kuvat ovat vähän suttuisia voin ottaa parempia jos haluatte.
Nyt se on valmiiksi maalattu kuvat vähän huonoja mutta kai niistä selvää saa.
Maalaus on omasta mielestäni hyvä olen maalannut 1.5v, mutta tämä on parhain työni puol vuotta on ollut taukoa.
http://wargamers.webs.com/apps/photos/a ... ID=3489051
Kuvat ovat vähän suttuisia voin ottaa parempia jos haluatte.
Nyt se on valmiiksi maalattu kuvat vähän huonoja mutta kai niistä selvää saa.
Maalaus on omasta mielestäni hyvä olen maalannut 1.5v, mutta tämä on parhain työni puol vuotta on ollut taukoa.
Viimeksi muokannut hippi, Ke 03.12.2008 19:49. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
”Jumala on kuollut.”
~Nietzschen diagnoosi
”Nietzsche on kuollut.”
~Jumalan vastalause
~Nietzschen diagnoosi
”Nietzsche on kuollut.”
~Jumalan vastalause
- Half-breed
Re: XV8 crisis battlesuit
Ei sitä joka figusta erikseen pidä kuvia iskeä nettiin. Laita mielummin kun on jotain kunnon näytettävää.
Onkos tuossa yhtään pohjamaalia kun näyttäisi siltä että suoraan muoviin maalaisit.
Onkos tuossa yhtään pohjamaalia kun näyttäisi siltä että suoraan muoviin maalaisit.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Tämä on ensimmäinen kuvani netissä, siinä mun ja mun kaverin sivulla on tähän mennessä ollu vaan sen kuvia.Half-breed kirjoitti:Ei sitä joka figusta erikseen pidä kuvia iskeä nettiin. Laita mielummin kun on jotain kunnon näytettävää.
Ja on valkoinen pohjamaali siellä alla.
”Jumala on kuollut.”
~Nietzschen diagnoosi
”Nietzsche on kuollut.”
~Jumalan vastalause
~Nietzschen diagnoosi
”Nietzsche on kuollut.”
~Jumalan vastalause
- Half-breed
Pointti oli kylläkin siinä että laittaisi kuvia vain jos on syytä. WiP-kuvia silloin kun on joku hieno konversio tulossa, tai sittan AAAA-luokan maalarin figun edistymisestä. Muulloin kuvia valmiista tuotoksista.hippi kirjoitti:Tämä on ensimmäinen kuvani netissä, siinä mun ja mun kaverin sivulla on tähän mennessä ollu vaan sen kuvia.Half-breed kirjoitti:Ei sitä joka figusta erikseen pidä kuvia iskeä nettiin. Laita mielummin kun on jotain kunnon näytettävää.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
ok pistän seuraavat kuvat valmiista figustaHalf-breed kirjoitti:Pointti oli kylläkin siinä että laittaisi kuvia vain jos on syytä. WiP-kuvia silloin kun on joku hieno konversio tulossa, tai sittan AAAA-luokan maalarin figun edistymisestä. Muulloin kuvia valmiista tuotoksista.hippi kirjoitti:Tämä on ensimmäinen kuvani netissä, siinä mun ja mun kaverin sivulla on tähän mennessä ollu vaan sen kuvia.Half-breed kirjoitti:Ei sitä joka figusta erikseen pidä kuvia iskeä nettiin. Laita mielummin kun on jotain kunnon näytettävää.
”Jumala on kuollut.”
~Nietzschen diagnoosi
”Nietzsche on kuollut.”
~Jumalan vastalause
~Nietzschen diagnoosi
”Nietzsche on kuollut.”
~Jumalan vastalause
- Kaamos_tulee
- Viesti:
Re: XV8 crisis battlesuit (VALMIS)
Hieno figu! Yksityiskohtia olisi ehkä saanut olla enemmän, mutta muuten ihan hieno. Joissakin sinisissä kohdissa maali oli hieman kulunut
Incoming!
Ja mikä pose? Selittäkää joku mitä tuo voisi tehdä tuossa
Jes jes...
- Kaamos_tulee
- Viesti:
Se varmaan harjoittelee lentämistä tai kaatumistaMunqster kirjoitti:Ja mikä pose? Selittäkää joku mitä tuo voisi tehdä tuossa
Incoming!
Ihan hyvin on pysynyt maalit paikallaan, sitten vain harjoittelemaan hailaittaamista. Pose on hiukan tyhmä, esimerkiksi jalkojen tai pään asentoa muuttamalla tuosta olisi saanut hiukka fiksuman.
- ThiefGarrett
Runepriesti on näköjään tehnyt autoremppaa
modedit: Joo niin on tainnut, mutta kommentoidaan silti tässä ketjussa sitä figua, mistä ketjussa on tarkoitus keskustella, ja heitetään kommentit muista korkeintaan lisäkommentteina. -mauno
modedit: Joo niin on tainnut, mutta kommentoidaan silti tässä ketjussa sitä figua, mistä ketjussa on tarkoitus keskustella, ja heitetään kommentit muista korkeintaan lisäkommentteina. -mauno
Yksi postaus on milli lisää kikkeliin.
Tuo oli liimauksessa koko yön se nojasi kelloa vasten sitten yöllä heräsin ja katsoin kelloa ja olin unohtanu figun niin se oli sitten aamuun mennessä menny tuohon asentoon.
”Jumala on kuollut.”
~Nietzschen diagnoosi
”Nietzsche on kuollut.”
~Jumalan vastalause
~Nietzschen diagnoosi
”Nietzsche on kuollut.”
~Jumalan vastalause
Super attak vastaa tuohon ongelmaanhippi kirjoitti:Tuo oli liimauksessa koko yön se nojasi kelloa vasten sitten yöllä heräsin ja katsoin kelloa ja olin unohtanu figun niin se oli sitten aamuun mennessä menny tuohon asentoon.
Clas olhssonista pikaliimaa, pitkäikäinen, ja halpa (vähän alle 5e)
Jes jes...