"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wood elves?

Jipe

Wood elves?

Viesti Kirjoittaja Jipe »

Eli näillehän löytyy lista tai se mistä valitaan herot ja henchmenit ja aseet yms. Onko nämä hyviä ja saako näillä pelata, ku nää on jossain experimental warbands osiossa. Mielestäni näisssä on hyvä fiilis ja näinpoispäin. Ja valinnanvaraakin taitaa olla jonkinverran.

Tossa vielä linkki jos haluaa sanoa omia mielipiteitään: http://www.mordheimer.com/warbands/expe ... _elves.htm

Vai olisiko helpompi aloittaa ihmisillä?

Niin ja kun aloitetaan aloitus warbandia onko käytössa aluksi 500 gc? En ole vielä niin tarkasti lukenut sääntökirjaa.
Jipe

Re: Wood elves?

Niin, ja montako erilaista asetta hahmolla saa olla kerralla, eli saako sillä olla esim. Jousi ja miekka ja voi käyttää molempia?
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Kyseessähän on fanisaitti, eikä mikään GW:n virallinen. Saitillakin jo kirjoitetaan listan olevan kokeiluasteella ja pyytävät mailamaan kokemuksiaan siitä ja parannusehdotuksia, eli en suosittele, ellet ole kokenut mordheimaaja ja peliporukkanne on kiinnostunut kehittämään wood elfejä paremmaksi warbandiksi.

Mitä nyt itse äkkiseltään silmäilin, niin ovat ehkä pikkuisen liian hyviä hintaansa nähden. Hyvää fiilistä varmaan on joo, mutta pelikavereiltasi ei sitä välttämättä löydy, kun ottavat kuudetta kertaa putkeen turpaan näiltä, varsinkaan jos muut eivät ole innoissaan metsätonttujen kehittämisestä. Alkuun pääse hyvin niillä perussääntökirjankin warbändeillä. Niistäkin muutamia aivopieruja löytyy, mutta suurin piirtein tasapainossa ovat kuitenkin.

Aloitusbändit saavat 500 kultaa (paitsi marienburgerit 600).

Jos oikein muistan, niin modelilla voi olla kannossa korkeintaan kolme asetta + free daggeri. Voi käyttää kaikkia, mutta eri aseilla on omat rajoituksensa joihin on hyvä tutustua tarkemmin.
Jipe

Joo, eli pitää varmaan aloittaa ehkäpä Reiklandereilla, ne vaikuttaa myös hyviltä. Sitten tulevaisuudessa ehkä Woood elffeillä.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Jos metsähaltioita tahtoo pelata, saa näistä ihan hyvän jengin shadow warriorien säännöillä. Itse olen peluuttanut jopa Joensuun haltianefrikompeilla 'warruja voitokkaasti kahdessa morkkiskampanjassa. Paljon elven boweja vaan mukaan ja dakkaa niskaan. Siinä on welffimeininkiä kerrakseen.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Gilaelin kirjoitti:Jos metsähaltioita tahtoo pelata, saa näistä ihan hyvän jengin shadow warriorien säännöillä. Itse olen peluuttanut jopa Joensuun haltianefrikompeilla 'warruja voitokkaasti kahdessa morkkiskampanjassa. Paljon elven boweja vaan mukaan ja dakkaa niskaan. Siinä on welffimeininkiä kerrakseen.
Kertoo jotain siitä mitä ne haltianketaleet on ilman komppausta... /sigh

Ehkä nyt taas mainostetaan liikaa ja pelataan kotiin päin, mutta tsekkailkaa ennen aloitusta tämä ketju. Me ollaan ainakin huomattu nuo säännöt, korjaukset ja muutokset tosi toimiviksi.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”