Karvaviitta kaaokselle?
Karvaviitta kaaokselle?
No niin, olin siis muutama päivä sitten ostamassa uusia Chaos knighteja ja vielä samana päivänä siivosin työpöytääni, jolloin löysin semmoisen vanhan Empire knightien turkisviitan (sellaisen, jossa oli suden pää). Siitä heräsi ajatus, että olisiko lainkaan järkeä laitta kaaosritareiden championille turkisviittaa?
Re: Karvaviitta kaaokselle?
En tiedä onko oikea osio tälle, mutta siirrytään asiaan.
Vanhoilla knighteillahan hienot viittaset olivatkin aluksi, ja melko isot. Kyllähän tuo viitta systeemi ihan kivalta kuullostaa, mutta kun se on todella pieni (suhteutettuna riderin kokoon), joten sitä pitäisi jatkaa green stuffilla paljon isommaksi.
Pieni vinkki: kokoa/konffaa figusi juuri sellaisiksi millaisina ne sinusta näyttäisivät hienoimmilta.
Vanhoilla knighteillahan hienot viittaset olivatkin aluksi, ja melko isot. Kyllähän tuo viitta systeemi ihan kivalta kuullostaa, mutta kun se on todella pieni (suhteutettuna riderin kokoon), joten sitä pitäisi jatkaa green stuffilla paljon isommaksi.
Pieni vinkki: kokoa/konffaa figusi juuri sellaisiksi millaisina ne sinusta näyttäisivät hienoimmilta.
2
Kiitos vinkistä!
Perustelisin tämän osion valitsemisen sillä, että 'Maalaus, konverttaus ja maiseman teko'- osastolla taisi olla kyse kinkkisistä kysymyksistä. Toivottavasti valitsin oikein...
Perustelisin tämän osion valitsemisen sillä, että 'Maalaus, konverttaus ja maiseman teko'- osastolla taisi olla kyse kinkkisistä kysymyksistä. Toivottavasti valitsin oikein...
Eipä tuo aihealueen valinta niin elämän ja kuoleman kysymys ole, ainakaan MaKo&MaTe:n ja Perusteiden välillä.
Mutta karvaviitta championilla kuulostaa oikein hyvältä, pohjoisestahan nuo kaamokset marssivat ja kyllä siellä kunnon viitan tarvitsee. Muotoile viitasta hieman repaleisempi vaikkapa stuffilla ja laita sitten tänne kuvia valmiista konversiostasi.
Mutta karvaviitta championilla kuulostaa oikein hyvältä, pohjoisestahan nuo kaamokset marssivat ja kyllä siellä kunnon viitan tarvitsee. Muotoile viitasta hieman repaleisempi vaikkapa stuffilla ja laita sitten tänne kuvia valmiista konversiostasi.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
No niin, tässä on nyt tullut tuo yksikkö suurimmilta osin koottua ja olen (pienen leikkelyn jälkeen) sovitellut sitä viittaa championille. Mielestäni vaikuttaa ihan hyvän kokoiselta, joten nyt alkoi mietityttämään tämä suurennushanke... Oli kai myös semmoinen homma mukana, että tämä on ensimmäinen kerta kun aion stuffailla, joten... Pitäisikö viittaa laajentaa?
Moni harrastelija joutuu jossain kohtaa stuffailemaan ja se on tosi kivaakin puuhaa, vaikka alkuun saattaa olla turhauttavaa kun tuntuu tosi vaikealta. Kannattaa etsiä kuva viime edikan chaos knightistä takaapäin ja pyrkiä samanlaiseen lopputulokseen. GW:n sivuilta löytyy green stuffin käytön perusteet, se kannattaa lukea sillä siinä opetetaan mm. kuinka tehdä turkkia.
2
jos niiltä uusilta sivuilta nyt mitään löytää.. ;)
Olen kyllä nähnyt tuon sivun, muttei taida enää löytyä. Itse asiassa minun on tavallaan pakko tuota viittaa paikkailla, koska minun piti leikata siitä aika iso osa jotta sen saisi mahtumaan (kiitos niitten olkasuojusten)...Lind The ChessMaster kirjoitti:GW:n sivuilta löytyy green stuffin käytön perusteet, se kannattaa lukea sillä siinä opetetaan mm. kuinka tehdä turkkia.
Edit: No löytyihän sieltä sentään joitain ohjeita! Heti kun löydän sopivan alustan niin aloitan hommat...
- P. Ruuhijärvi
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 30&t=80317
Tästä voisi olla jotain apua viitan stuffailemiseen. Ei aja ihan samaa asiaa, mutta voihan sitä muokata.
Tästä voisi olla jotain apua viitan stuffailemiseen. Ei aja ihan samaa asiaa, mutta voihan sitä muokata.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()