Kaaosta alottelemassa
Kaaosta alottelemassa
Olisin tässä aloittamassa kaaoksen muta mieleen tuli joitain kysymyksiä
1. Mikähän näistä jumalista olisi parhain valinta?(hyviä ja huonoja puolia). Itse olen ajatellut nurglea.
2. Onkohan armeija kovin hyvä armeija aloittelijalle?
3. Mitä hyviä ja huonoja puolia tässä armeijassa on?
Kiitos jo etukäteen vastauksista. :)
1. Mikähän näistä jumalista olisi parhain valinta?(hyviä ja huonoja puolia). Itse olen ajatellut nurglea.
Re: Kaaosta alottelemassa
Mitähän niistä neljästä eri armeijasta tarkoitat?omenatappaja kirjoitti:Olisin tässä aloittamassa kaaoksen muta mieleen tuli joitain kysymyksiä
Viimeksi muokannut JasoX, Su 30.11.2008 18:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Guardian of Chaos
Niin siis tarkoitatko:
1)Beasts of Chaos
2)Warriors of Chaos
3)Daemons of Chaos?
1)Beasts of Chaos
2)Warriors of Chaos
3)Daemons of Chaos?
Samsson kirjoitti:Minullapas on kanta-asiakas kortti Abloylle, joka koskee ainoastaan lukkoja ilman avaimia.
1) Kaikki jumista ovat ihan ok, ota parhaiten pelityyliin sopiva.
2) Warriors&Demons, uusittu hiljattain. Ehkä eivät helpoimpia aloitetelijoille, mutta ei ylitsepääsemättömän vaikeita. Petoja sen sijaan en tässä vaiheessa aloittaisi, ainakaan ennen uuden kirjan tuloa. Kaaoksen kääpiöitäkään en aloittelijalle suosittelisi.
2) Warriors&Demons, uusittu hiljattain. Ehkä eivät helpoimpia aloitetelijoille, mutta ei ylitsepääsemättömän vaikeita. Petoja sen sijaan en tässä vaiheessa aloittaisi, ainakaan ennen uuden kirjan tuloa. Kaaoksen kääpiöitäkään en aloittelijalle suosittelisi.
Sori unohdin tosiaan mainita että mikäs näistä kaaoksista on kyseessä.warriors of Chaosta ajattelin aloittaa.
1. Nurlge on nykyään hyvin tehokas merkki jalkaväelle ja ritareille.1. Mikähän näistä jumalista olisi parhain valinta?(hyviä ja huonoja puolia). Itse olen ajatellut nurglea.
2. Ei ehkä ole missään parhaimpien armeijoiden joukossa, mutta on ainakin hyvin vakaa kunhan ottaa warrioreita ja ritareita. Sanoisin, että yllättävän hyvä voi olla.
3. Ei kunnon sotakoneita, osa joukoista on hieman turhahkoja, magiaitemit eivät ole päätähuimaavia eivätkä sankarien giftitkään. Sankareilla yleensä näkyy melko tylsästi joku hevonen, flail sekä joku pieni romu niskassa.
No pain no gain.
- jupu_pupu_mies
1) en osaa sanoa kaikki ihan pelattavia
2) ritarit tehokaitta warriorit kestäviä.
3) vain sudet ja marauderit uhrattavissa.
ja onhan niillä hell canon
2) ritarit tehokaitta warriorit kestäviä.
3) vain sudet ja marauderit uhrattavissa.
ja onhan niillä hell canon
Kiitos teille eiköhän se tästä ala. :)
Nurgle on hyvä nykyisessä edikassa. Kestävät kuritusta ja ampumista vastaan, joka on yleensä ollut se arka paikka vähä numeroisille chaoksille.omenatappaja kirjoitti:
No miksipä ei? Blokkeja ja ritareita joilla kävellään vihollista päin ja kun päästään iholle, lopuksi teurastetaan kaikki. Ei kovin vaikeaa ole pelata.2. Onkohan armeija kovin hyvä armeija aloittelijalle?
Hyviä taistelemaan, hyviä taikojia, reroll panic + muita psychology juttuja, halpaa roskaa kuten koiria ja maroja. Huonona puolena juuri on se että niitä on yleensä vähän ja ovat hintavia.3. Mitä hyviä ja huonoja puolia tässä armeijassa on?