Juu, se oli nimenomaan luotimagneetti se lohari siinä pelissä :/ Olis se nopeemmin toki sujunut loharin kanssa ;) Tai vähän parempaa säkää kanuunoilla, yksikin salama läpi ja osuma lordiin ois tuonu sulle ~miljoona pistettä ja pitäny ritarit ~paikallaan ilman vanhel-tukea. mut joo, off topic.jupu_mies kirjoitti:hehehe minähän sen puokin turneessa tiputin heti=D mutta sain silti masalla turpaan =(
Hell Cannon ja monia muita WoC
Re: Hell Cannon ja monia muita WoC
- Chaos Addict
eli pysykää asiassa ;)
All heil the blurry avatar!
Klikkaahan tätä
Klikkaahan tätä
ja chaos lord on dragon on periaatteessa vanha egrimm van horstmann
-
Guardian of Chaos
Lupasin kertoa kuinka turnauksessa kävi, mutta en jaksa sitä tähän uudestaan ruveta kirjottamaan joten käykää katsomassa tarinani http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... &start=100
Samsson kirjoitti:Minullapas on kanta-asiakas kortti Abloylle, joka koskee ainoastaan lukkoja ilman avaimia.
Keijos loordin dragonilla väsää ihan kätevästi tuosta helf lohari boksista, siinä tulee 2 päätäkin, ei tarvitse kuin hävittää kaikki helffi romu ja väsätä toinen kaula jostain.
- |chaos|lord|
Siis Chaos Dragoninhan saa muokattua melkein mistä vain, kun ei edes ole tehty "oikeaa" figua. Itse suosisin Helffli käärmettä ja Green Stuffia... Sitten vain maalaisi hienoksi ja pistäis jonkun hianon Kaamos loordin selkään. Itse kyllä käyttäisin mieluummin 2K pelissä sitä loordia ja juggernauttia ja pitäisin sen mahdollisimman halpana boostimassa Knighti yksikköä. 5khorne ritaria+chaos lord juggernutilla=uber tappomasiina. Mutta sitten vain pitäisi suojata ammunnalla, muta eikös siihenkin löytynyt joku lippu tai itemi... Ja kyllä se 1+ armor savekin autta tarpeeksi.
Rare paikalle ottaisin itse Spawneja, sillä tykki on vähän arvaamaton... :) No jaa, nykyjään sekin on iha ok, mutta itse en siitä pidä, paitsi sitten yli 2k matseissa ihan kivana lisänä, mutta ei alle 2k peleihin...
Ja jos ei halua pelkästään normi spawneja niin onhan siellä se yksi Spessu spawnikin... :D
Itse en Shagotistakaan käytännössä pidä. Fluffiltaan ja ulkonäöltään se on ihan kiva, mutta pelillisesti vähän oudo. Kohtuu heikohko, large target, eikä juuri muuta. Ja sitäpaitsi ei kukaan, joka tietää mitään chaoksista ala heti jotain shagottia Storm Ragella tulittamaan millään salamapallerolla.. Eli ainakin useimmiten jää sekin sääntö käyttämättä. Mutta jos haluat "hienon" armeijan niin ota ihmeessä tykki tai shagotti. Itsellänikin on Shagot vaikken sitä koskaan käytäkään. Koristaapahan vain armeijaani kaapin päällä... :/
Rare paikalle ottaisin itse Spawneja, sillä tykki on vähän arvaamaton... :) No jaa, nykyjään sekin on iha ok, mutta itse en siitä pidä, paitsi sitten yli 2k matseissa ihan kivana lisänä, mutta ei alle 2k peleihin...
Ja jos ei halua pelkästään normi spawneja niin onhan siellä se yksi Spessu spawnikin... :D
Itse en Shagotistakaan käytännössä pidä. Fluffiltaan ja ulkonäöltään se on ihan kiva, mutta pelillisesti vähän oudo. Kohtuu heikohko, large target, eikä juuri muuta. Ja sitäpaitsi ei kukaan, joka tietää mitään chaoksista ala heti jotain shagottia Storm Ragella tulittamaan millään salamapallerolla.. Eli ainakin useimmiten jää sekin sääntö käyttämättä. Mutta jos haluat "hienon" armeijan niin ota ihmeessä tykki tai shagotti. Itsellänikin on Shagot vaikken sitä koskaan käytäkään. Koristaapahan vain armeijaani kaapin päällä... :/
|chaos|lord| kirjoitti:Ootko muutes huomannu et Demonit on aika p*skoja?salaneuvos kirjoitti:Kyllä! Sulatetaan ne Helvettiin täältä...
- Chaos Addict
joo mutta ette ole vielä antanu kommenttia siitä jättiläisestä ja ois kiva saada vielä tietää saako samalla rahalla/pisteillä jotain parempaa/enemmän.
Klikkaahan tätä
Klikkaahan tätä
-
Guardian of Chaos
Jätti slaneeshin markilla (ASF) on mielestäni suhteellisen kova, kun vaikka ritarit pääsisivät chargaamaan siihen niin jätti löisi silti ensin.
Samsson kirjoitti:Minullapas on kanta-asiakas kortti Abloylle, joka koskee ainoastaan lukkoja ilman avaimia.
- |chaos|lord|
No jaa, itse en pidä jätistä yhtään. Liaan kallis rahassa ja pisteissä, sekä omasta mielestäni se on myös kauhean näköinen, eikä saa kunnolla maalattua chaosmaiseksi, vaan pitäisi otta Green stuffia ja alkaa väsämään jotain chaosmaista, esim. Chaos kypärä... :D
Jättihän on kuitenkin Large Target ja edes vähänkin ampuvat armeijat luultavasti tähtäävät ainakin kaikella soft ampujilla siihen. Toiseksi sillä ei ole mitää armoria (?) paitsi sitten joku 6+ ward Tz. markilla. Ainut kiva puoli mielestäni jätissä on sen kasaaminen ja muokkaaminen :D Tulee heti makeita ideoita mieleen... Joo mutta itse olen siis sitä mieltä ettei kannata ostaa jättiä. Mieluummin sitten rare-paikalle vaikka ne pari spawnia.. Ja mieluummin otaisin itse vaikka Shagotin tai Hellcannonin kuin jättiä. Tosin joitain armeijoita vastaan jätti voi toimiakin, riippuen tietenkin armeijasta, listasta ja molempien pelaajien taidosta ja noppaonnesta.. :D
Mutta juu, kokonaisuutena parhaimmasta huonoimpaan raret chaoksella;
1.Spawnit
2.Shagotti
3.Helvetin tykki
4.Alttari (tästä ei vielä mitään pelikokemusta, ei edes "testejä"... Joten toimivuudesta ei itselläni mitään tietoa, mutta käytännössä varmasti iha ok masiina, kun vielä halpakin on...)
5.No jätti sitten vikana, itse en ainakaan ostaisi :D
Huom! Kaikki ^ perustui omiin mielipiteisiini ja kokemuksiini. Itse en edes omista jättiä joten en voi varmasti sanoa, että onko kannattava ostos vai ei.
Jättihän on kuitenkin Large Target ja edes vähänkin ampuvat armeijat luultavasti tähtäävät ainakin kaikella soft ampujilla siihen. Toiseksi sillä ei ole mitää armoria (?) paitsi sitten joku 6+ ward Tz. markilla. Ainut kiva puoli mielestäni jätissä on sen kasaaminen ja muokkaaminen :D Tulee heti makeita ideoita mieleen... Joo mutta itse olen siis sitä mieltä ettei kannata ostaa jättiä. Mieluummin sitten rare-paikalle vaikka ne pari spawnia.. Ja mieluummin otaisin itse vaikka Shagotin tai Hellcannonin kuin jättiä. Tosin joitain armeijoita vastaan jätti voi toimiakin, riippuen tietenkin armeijasta, listasta ja molempien pelaajien taidosta ja noppaonnesta.. :D
Mutta juu, kokonaisuutena parhaimmasta huonoimpaan raret chaoksella;
1.Spawnit
2.Shagotti
3.Helvetin tykki
4.Alttari (tästä ei vielä mitään pelikokemusta, ei edes "testejä"... Joten toimivuudesta ei itselläni mitään tietoa, mutta käytännössä varmasti iha ok masiina, kun vielä halpakin on...)
5.No jätti sitten vikana, itse en ainakaan ostaisi :D
Huom! Kaikki ^ perustui omiin mielipiteisiini ja kokemuksiini. Itse en edes omista jättiä joten en voi varmasti sanoa, että onko kannattava ostos vai ei.
|chaos|lord| kirjoitti:Ootko muutes huomannu et Demonit on aika p*skoja?salaneuvos kirjoitti:Kyllä! Sulatetaan ne Helvettiin täältä...
Re: Hell Cannon, lelu vai kalu?
Uteliaisuuttani mikäs tuossa hellcannonin säännöissä antaisi ymmärtää että saisi? Käsittääkseni siinä luki että fires as a stone thrower ja muistaakseni stoniksen säännöt kielsi move and fire.Lassek kirjoitti:Tämähän se on se tärkein epäselvyys vehkeessä, että saako se oikeasti tehdä noin. Paha sanoa; vaan toivottavasti siitä ei nyt aleta taas turhaan vääntää.Guardian of Chaos kirjoitti: Ampuminen ja liikkuminen on kyllä hyvä yhdistelmä
Voin tosin olla väärässä. Perustuu paljolti pikaselailuun kaaoksen kirjasta joten voipi olla säännöt hakusessa.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Guardian of Chaos
Tästä voi hakea selvennystä sääntö threadissa käytävästä keskustelusta, mutta ainakaan itse en löytänyt stonarin säännöistä mitään mikä kieltäisi sitä liikkumasta ja ampumasta vaan tämä kielletään warmachine special rulella ja kun hellevi ei omista tätä sääntöä ja siinä vielä sanotaan, että "Follows the rules for monster and handlers" niin ainakin itse olettaisin että hellevi saa liikkua ja ampua.tneva82 kirjoitti:Uteliaisuuttani mikäs tuossa hellcannonin säännöissä antaisi ymmärtää että saisi? Käsittääkseni siinä luki että fires as a stone thrower ja muistaakseni stoniksen säännöt kielsi move and fire.Lassek kirjoitti:Tämähän se on se tärkein epäselvyys vehkeessä, että saako se oikeasti tehdä noin. Paha sanoa; vaan toivottavasti siitä ei nyt aleta taas turhaan vääntää.Guardian of Chaos kirjoitti: Ampuminen ja liikkuminen on kyllä hyvä yhdistelmä
Voin tosin olla väärässä. Perustuu paljolti pikaselailuun kaaoksen kirjasta joten voipi olla säännöt hakusessa.
Hellcannon ampuu kuin kivilinko, okei siis kuinka kivilinko ampuu? Vain jos se on paikallaan. Miksi? Koska kivilingot on sotakoneita. Okei, siis hellcannon ampuu vain jos se on paikallaan. Vai onko siellä ihan oikeasti jotain _selkeätä_ kohtaa jonka mukaan saisi ampua liikkeestä.
-
Guardian of Chaos
Noh sitten vain odottelemaan, että miten asia erratoidaan.
- Chaos Addict
Faq & Errata, eli gw vähän selvittelee mitä oli oikeastaan mielessä kun kirjoitteli noita sääntöjä.Chaos Addict kirjoitti:erratoidaan?
- The Captain
- Valvoja
Stone throwerin säännöissä ei sanota, että sen pitäisi pysyä paikallaan. Tämä liikkumisen ja ampumisen kielto on war machineiden ominaisuus, ja Hellevi ei ole sotakone.Oberon_ kirjoitti:Hellcannon ampuu kuin kivilinko, okei siis kuinka kivilinko ampuu? Vain jos se on paikallaan. Miksi? Koska kivilingot on sotakoneita. Okei, siis hellcannon ampuu vain jos se on paikallaan. Vai onko siellä ihan oikeasti jotain _selkeätä_ kohtaa jonka mukaan saisi ampua liikkeestä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Chaos Addict
no se tekeekin hell cannonista hieman hyödyllisemmän
Klikkaahan tätä
Klikkaahan tätä
- The Captain
- Valvoja
No sitten pitää vielä ottaa huomioon, että kirjan kirjoittanut Phil Kelly on sitä mieltä, että Hellcannon ei saisi liikkua ja ampua samalla vuorolla.
Pitäisiköhän kerätä kolehti ja ostaa Kellylle seiskaedikan sääntökirja? WoC-kirjassa viitataan mm. loitsuun nimeltä Storm of Cronos "lightning-based attackina".
Kellyn beast herdit varmaan.järjestyvät minimissään neljän miehen rankkeihin seuraavassakin armybookissa.
Pitäisiköhän kerätä kolehti ja ostaa Kellylle seiskaedikan sääntökirja? WoC-kirjassa viitataan mm. loitsuun nimeltä Storm of Cronos "lightning-based attackina".
Kellyn beast herdit varmaan.järjestyvät minimissään neljän miehen rankkeihin seuraavassakin armybookissa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Mukavasti sääntönikkarit elävät omissa maailmoissaan kyllä. VC:n kirjassa pit of shades vaikutti liikkumiseen (niinno, tappaahan se...) ja näin. Nimestä voisi kyllä storm of cronoksen päätellä olevan salama-hyökkäys, se ei sitten kai riitä? Minkä hyökkäyksen kohdalla erikseen lukee että counts as lightning?
EDIT: lol, eikö sitä ole enää koko loressa? Onneks en pelaa lore of heavenssia.
EDIT: lol, eikö sitä ole enää koko loressa? Onneks en pelaa lore of heavenssia.
Viimeksi muokannut Oberon, To 04.12.2008 20:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- GobbladasSquig
Jekkuhan on siinä että koko Storm of Cronosta ei ole enää olemassa. Se on vanha 6. edikan aikainen loitsu, joka on hupshups copy-pasteutunut uuteen WoC-kirjaan Shaggothien Storm Rage -sääntöön. Parasta vielä se, että viereisen sivun tavan dragon ogrejen Storm Rage -sääntö on muistettu uudistaa. Tarkkaan on kirja oikoluettu.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/