Looted tank
Looted tank
Voikos örkkien Looted Wagonin tehdä esim. marsujen predatorista tai jostain IG:n tankista?
"We is gonna stomp da universe flat and kill anyfink that fights back. We’re da Orks, and we was made ta fight and win."
- Ghazghkull Thraka
- Ghazghkull Thraka
Re: Looted tank
Kyllä voi ja se on vielä fluffikastakin. Senkus ostat tankin, laitat örkkejä sinne tänne ja pimppaat sinne muutaman 'orky'-lisävarusteen. Tadah.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
SIttenhän pitäisi muuten ostaa vaikka marsu codex että näkis tankin tiedot.
"We is gonna stomp da universe flat and kill anyfink that fights back. We’re da Orks, and we was made ta fight and win."
- Ghazghkull Thraka
- Ghazghkull Thraka
Itse asiassa ei, ne tankin tiedot löytyvät örkkikoodeksista ja ovat täsmälleen samat rhinolle ja lantikalle.Detrith kirjoitti:SIttenhän pitäisi muuten ostaa vaikka marsu codex että näkis tankin tiedot.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Eli siis. Nykyisessä örkkikodeksissa on säännöt vain yhdelle looted tankille joka toimii samalla tavalla riippumatta siitä onko sen rakentamisessa käytetty pohjana lemanrussia vai predatoria tai ihan mitä tahansa muuta mikä tulee mieleen. Tosin säännöt sisältävät useita optioita joilla tankkiin saa halutessaan ison kanuunan tai paljon pikkupyssyjä. Aikaisemmassa kodeksissa saattoi ostaa muiden kodeksien tankkeja ja käyttää niitä looted tankkina joka joutuu alistumaan örkkien erikoissäännöille. Mutta se on menneen talven lumia. Nykyään kaikki tarvittavat tiedot löytyvät örkkikodeksista yksistä kansista.Vilkku92 kirjoitti:Itse asiassa ei, ne tankin tiedot löytyvät örkkikoodeksista ja ovat täsmälleen samat rhinolle ja lantikalle.Detrith kirjoitti:SIttenhän pitäisi muuten ostaa vaikka marsu codex että näkis tankin tiedot.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
TÄytyy syynätä sitä tarkemmmin. Kiitoksia vastauksisista.Nykyään kaikki tarvittavat tiedot löytyvät örkkikodeksista yksistä kansista.
- Ghazghkull Thraka
- Ghazghkull Thraka
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Jotkut pelaajat tykkäävät käyttää myös rhino/chimera konversioita trukkeina. Tämä on makuasia kummasta pitää enemmän, esim. itseeni ei nuo GW trukkit oikein kolahda.
Yleisesti örkit ovat konverttaajan ja kotinikkarin unelma armeija kun kaikki ajoneuvot voi tehdä itse lähes minkä näköiseksi haluaa ja perusteluksi riittää että se on "waagh" (jos siis jotkut hämmästelevät ulkonäköä).
Yleisesti örkit ovat konverttaajan ja kotinikkarin unelma armeija kun kaikki ajoneuvot voi tehdä itse lähes minkä näköiseksi haluaa ja perusteluksi riittää että se on "waagh" (jos siis jotkut hämmästelevät ulkonäköä).
Re:
Tarkoitatko nyt sitä uutta (tosi hienoa) vai sitä vanhaa (hirvittävän rumaa) versiota? Ainoa vika uudessa trukissa on täysin erilaiset mittasuhteet muihin ajoneuvoihin (esim. rhinoihin ja chimeroihin) verrattuna.Z7-852 kirjoitti:Jotkut pelaajat tykkäävät käyttää myös rhino/chimera konversioita trukkeina. Tämä on makuasia kummasta pitää enemmän, esim. itseeni ei nuo GW trukkit oikein kolahda.
- Da Big Boss
Tankin ottamisesta sen verran, että se ei kestä mitään, joten harkitse sen ottamista.
Jaa, mutta jos aiot konvertoida semmoisen, niin kannattaa katsoa täällä olevia esimerkkejä.
Jaa, mutta jos aiot konvertoida semmoisen, niin kannattaa katsoa täällä olevia esimerkkejä.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Oman armeijani keskipisteenä oli vanhalla kodeksilla looted leman russ. Battletankki oli hyvä välimuoto pitkän kantaman basiliskille ja kovan tulivoiman demolisherille. Kodeksin vaihtuessa monen örkkipelaajan ongelmaksi muodostui lemanien kuvaaminen uusien sääntöjen puitteissa. Itse pelaan sitä useimmiten killkannon-battlewagonina ard casella ja muilla perusupgradeilla. Ongelmana on kuitenkin tykin lyhyt kantama ja tankin korkea hinta. Ainoa hyvä puoli vanhaan set-uppiin on transport capacity mutta tankkiin mahtuvia ryhmiä ei yleensä tule pelattua. Vaihtoehtona battlewagonille olisi tietysti boomgun-lootedtankki mutta tykki ei ole niin paljon parempi että sitä viitsisi huonoilla panssareilla peluuttaa.Da Big Boss kirjoitti:Tankin ottamisesta sen verran, että se ei kestä mitään, joten harkitse sen ottamista.
- P. Ruuhijärvi
Looted Wagonin voi tosiaan tehdä mistä tykkää. Itse suunnittelen mokomaa marsujen Rhinosta. Omasta mielestäni Wagonia on turha ostaa ilman Boomgunia, sillä AV12 ei ole sen n.30-40 pisteen veroinen, varsinkin, kun trukki on Fffaaaasstt!. Boomgunin kanssa? mikä ettei. Isoja lättyjä Orkeilta muutenkin puuttuu.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Täh? Ei looted wagonissa ole AV12. Eikä se vaunu siitä varsinaisesti parane vaikka sen ison tykin siihen ottaisikin. Siitä tulee vain entistä kalliimpi helposti hajoava tankki. Transporttina trukki on lähes kaikissa tilanteissa parempi. Isoa lättyä voi ampua battlewagonista joka jopa kestää vähän vihollistulta tai shock attack gunilla jonka saa myös aika hankalasti tuhottavaksi sopivalla sijoittelulla. Ainoa käyttö jonka keksin looted tankille on mahdollisimman ison vaunun pelaaminen minimihintaisena ja toivoa sen aiheuttavan vastustajaan sellaisen psykologisen efektin että tämä ampuu vaunua kaikella mahdollisella vaikka siitä ei todellisuudessa ole mitään vaaraa millekkään yksikölle.DakkaDakka kirjoitti:Looted Wagonin voi tosiaan tehdä mistä tykkää. Itse suunnittelen mokomaa marsujen Rhinosta. Omasta mielestäni Wagonia on turha ostaa ilman Boomgunia, sillä AV12 ei ole sen n.30-40 pisteen veroinen, varsinkin, kun trukki on Fffaaaasstt!. Boomgunin kanssa? mikä ettei. Isoja lättyjä Orkeilta muutenkin puuttuu.
- P. Ruuhijärvi
Codeecci oli viestiä lähettäessäni 12km päässä; kirjoitin kirjastosta käsin, joten AV taisi mennä pieleen.
Ja luuletko tosiaan, että Av11 tuhoutuu automaattisesti? Kyllä se kestää ihan hyvin aiheuttaakseen hyvin paljon lämää. Varsinkin, kun aseena on S8 Ap3 Large Blast, Marine-Agitator-class Boomgun.
Ei sen panssarin täydy maksaa yli 150 pts, eikä sen täydy olla edestä AV14, kun saa 105 pts:llä paremman pyssyn.
Ja luuletko tosiaan, että Av11 tuhoutuu automaattisesti? Kyllä se kestää ihan hyvin aiheuttaakseen hyvin paljon lämää. Varsinkin, kun aseena on S8 Ap3 Large Blast, Marine-Agitator-class Boomgun.
Ei sen panssarin täydy maksaa yli 150 pts, eikä sen täydy olla edestä AV14, kun saa 105 pts:llä paremman pyssyn.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
En luule, tiedän. Taisiis vertaan kokemuksiini looted lemanista (siis vanhalla kodeksilla) jossa AV14 tankki kerää kaiken vihollisen panssarintorjuntatulen itseensä kunnes tuhoutuu. Yleensä kesti 2-3 kierrosta eli pääsee ampumaan pari-kolme kertaa. Lemanin tykissä on kuitenkin parempi kantama eli se oli vastustajalle looted tankkia vaarallisempi.DakkaDakka kirjoitti:luuletko tosiaan, että Av11 tuhoutuu automaattisesti? Kyllä se kestää ihan hyvin aiheuttaakseen hyvin paljon lämää.
En näe mitään syytä miksei samaa vastustajaa vastaan pelatessa heikommalla panssarilla varustettu suurinpiirtein vastaavan tulivoiman omistava vaunu tuhoutuisi paremman panssarin omaavaa vaunua nopeammin. Näetkö sinä? Ei AV11 automaattisesti tuhoudu, mutta paljon enemmän aseita pystyy penetroimaan sen verrattuna AV14:seen.
- P. Ruuhijärvi
Nyt skippasit pointtiani. Tarkoitus ei ollut keskustella AV:sta; siitähän puhuttiin jo. Eikä viitsittäisi sotkea kaartia tähän, jookos?Scoundrel kirjoitti: En luule, tiedän. Taisiis vertaan kokemuksiini looted lemanista (siis vanhalla kodeksilla) jossa AV14 tankki kerää kaiken vihollisen panssarintorjuntatulen itseensä kunnes tuhoutuu. Yleensä kesti 2-3 kierrosta eli pääsee ampumaan pari-kolme kertaa. Lemanin tykissä on kuitenkin parempi kantama eli se oli vastustajalle looted tankkia vaarallisempi.
En näe mitään syytä miksei samaa vastustajaa vastaan pelatessa heikommalla panssarilla varustettu suurinpiirtein vastaavan tulivoiman omistava vaunu tuhoutuisi paremman panssarin omaavaa vaunua nopeammin. Näetkö sinä? Ei AV11 automaattisesti tuhoudu, mutta paljon enemmän aseita pystyy penetroimaan sen verrattuna AV14:seen.
Mitä minä tarkoitan, on että jos minun pitäisi valita tappokoneeksi joko Looted Wagon tai BWagon, niin valitsisin ensimmäisen.
36'' On paljon turvallisempi kantama ampua ördnäncee paljastamatta takapeltejä (Looted Wagonissa Sidet ovat samat kuin Front), kuin 24''. Jo siinä vaiheessa vastustaja pystyy paljon helpommin käyttämään lyhyemmän kantaman AT-aseita (Meltat, Fusion Blasterit sun muut), ja ampumaan herkempään sivupanssariin.
Vakuutuin Dakkadakkan perusteluista siinä määrin että muutin huomisen pelin listassa killkannon-battlewagonin puolet halvempaan boomwagoniin. Lupaan tarjota sumpit tai jotain jos se toimii käytännössä paremmin kuin uskoin.
- P. Ruuhijärvi
@ Scroundel:
O thanks mate! Oriveden ABC olisi auki läpi yön, mutta Patalahden St.1 on lähempänä.
O thanks mate! Oriveden ABC olisi auki läpi yön, mutta Patalahden St.1 on lähempänä.
Nyt on boomtankkia testattu. Kolme kierrosta se ehti puuhastella ennenkuin vastustajan lascannon sen räjäytti. Ensimmäisellä kierrokeslla ei night fightin takia ylettynyt ampumaan, mutta eipä olisi battlewagonkaan. Toisella kierroksella yritin ampua takaisin vihollisen lascannonia mutta kantama ei riittänyt, mutta eipä olisi riittänyt battlewagonissakaan. Kolmannella kierroksella heitin scatterin ohi. Vihollinen ampui tankkia neljä kertaa samalla lascannonilla. Ensimmäinen epäonnistui pimeyden vuoksi, kaksi seuraavaa seivasin coverheitoilla ja viimeinen posautti vaunun. Battlewagon olisi viimeisen laukauksen kenties kestänyt, mutta silloin olisi jäänyt sadalla pisteellä muita herkkuja ottamatta. Kuten kiilakanien customit megablastat joiden avulla aika pitkälle voitin pelin. Tai en ehkä koko peliä mutta tuhosivat ne kuitenkin terminaattoriryhmän, 10 mariinin taktisen ryhmän ja yhden vindicaattorin.
Itse tankin suorituskyvystä tarvitsen vielä lisää näyttöä. Mutta olen varovaisen luottavainen ja voin tulla vaikka sinne Orituvalle koska Patikselle on aika paljon pidempi matka täältä.
EDIT: Niin tuhosivathan ne killat vielä kolme ravenwingmopoa lähitaistelussa. Edellispelin huono suoritus Salvon Bloodangeleita vastaan on annettu täydellisesti anteeksi.
Itse tankin suorituskyvystä tarvitsen vielä lisää näyttöä. Mutta olen varovaisen luottavainen ja voin tulla vaikka sinne Orituvalle koska Patikselle on aika paljon pidempi matka täältä.
EDIT: Niin tuhosivathan ne killat vielä kolme ravenwingmopoa lähitaistelussa. Edellispelin huono suoritus Salvon Bloodangeleita vastaan on annettu täydellisesti anteeksi.