Lizardmen Pohjamaali???
Lizardmen Pohjamaali???
olen alkanut tässä pohtimaan että kumpi pohjaväri tekee liskoista hienompia ?
kun minun mielestä kaikki figut näyttävät hienommilta black undercoatilla
joten neuvoja, kokemuksia ja mielipiteitä kaivataan!
kun minun mielestä kaikki figut näyttävät hienommilta black undercoatilla
joten neuvoja, kokemuksia ja mielipiteitä kaivataan!
PUMP!
Stegadon crew to another :
"what you think we drive over?"
Stegadon crew to another :
"what you think we drive over?"
Arrh, reuma vaivaa, VJ itkee verta & ikääntyy vuodella jokaisestä tälläisestä kyskästä.
Siis.
Riippuu täysin mitä värejä ajattelit käyttää armeijassa ja minkälaisesta tyylistä pidät figuissasi. Näin oletuksena sanoisen että käytä mustaa pohjamaalia, kun itse tunnut siitä enemmän pitävän.
Siis.
Riippuu täysin mitä värejä ajattelit käyttää armeijassa ja minkälaisesta tyylistä pidät figuissasi. Näin oletuksena sanoisen että käytä mustaa pohjamaalia, kun itse tunnut siitä enemmän pitävän.
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
TranssiApina
Jep jep. Samassa liskoarmeijassahan voi olla liskoja eri spawneista, eikös voisi vaikka ajatella että ne tummuu/vaalenee vanhetessaan, eh?
Yleinen neuvo kaikkien "millä värillä kannattaisi maalata mun armeija" on että kannattaa varmaankin käyttää niitä värejä mistä tykkää ja mitkä sopii armiejaan, GW:s armybookit ja codexit on täynnä värimalleja ja jokaisella on ripaus mileikuvitusta ja toivottavasti muutama figu laatikon pohjalla johon voi kokeilla. Tämä siis ei niinkään sinulle lisko, vaan näitä kysymyksiä on ruvennut satelemaan tänne jostain syystä melkein päivittäin...
Yleinen neuvo kaikkien "millä värillä kannattaisi maalata mun armeija" on että kannattaa varmaankin käyttää niitä värejä mistä tykkää ja mitkä sopii armiejaan, GW:s armybookit ja codexit on täynnä värimalleja ja jokaisella on ripaus mileikuvitusta ja toivottavasti muutama figu laatikon pohjalla johon voi kokeilla. Tämä siis ei niinkään sinulle lisko, vaan näitä kysymyksiä on ruvennut satelemaan tänne jostain syystä melkein päivittäin...
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
- Peltimarsu