Wraithbone
Wraithbone
No nyt tuli Sotu-kisatyön kanssa tenkkapoo. Olen nyt ihan loppusuoralla, mutta alustan wraithbonen maalaus tuottaa ongelmia. En keksi milä ihmeellä sen maalaisin. Olen jo yrittänyt snakebait leather x 3 + bleached bone kerroksia useampi + ruskea washi mutta ei näyttänyt hyvältä. :/
Re: Wraithbone
bleached bone alle, ruskea/musta washi, bleached bone korostus ja siihen sitten korostuksia lisäämällä maaliin koko ajan lisää valkoista, viimeinen highlight puhtaalla valkoisella?
itse maalasin seuraavasti aikonaan nuo wraith bonet.
Pohjaksi Bestial Brown
Korostusta Snake Bite Leather
Seuraava korostus Snake Bite Leather ja Golden Yellow 50:50 sekotuksella
Sitten samaan Bleachen Bonea sekaan sillain että on aikalailla 33:33:33 suhde
ja sitten ihan pelkka Bleached Bone
ja viimeiset korostukset Skull Whitellä
En ihan varma enää tuosta ole kun siitä on aikaa mutta jotenkin nuin, ja GW:n sivuilta tai jostain codexista tuo löytyi mutta ei välttämättä enää.
Pohjaksi Bestial Brown
Korostusta Snake Bite Leather
Seuraava korostus Snake Bite Leather ja Golden Yellow 50:50 sekotuksella
Sitten samaan Bleachen Bonea sekaan sillain että on aikalailla 33:33:33 suhde
ja sitten ihan pelkka Bleached Bone
ja viimeiset korostukset Skull Whitellä
En ihan varma enää tuosta ole kun siitä on aikaa mutta jotenkin nuin, ja GW:n sivuilta tai jostain codexista tuo löytyi mutta ei välttämättä enää.
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
Jos haluat luuhun vähän luonnottoman sävyn ja lookin, varjosta luuta vaikka tumman vihreällä tai ehkä mieluummin vielä tummalla purppuralla.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277