"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Marineiden suurennus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Juige

Marineiden suurennus

Viesti Kirjoittaja Juige »

Muistaakseni täällä sotussa pyöri joskus joku marinen suurennus opas. Haun kanssa olen ihan hukassa, joten en sitä löytänyt ainakaan itse.
Jos joku sen tuolta haulla löytää, tai on muuten vaan säilyttänyt urlin, niin olisin kiitollinen siitä. Tietenkin jos on muita marinen suurennus oppaita niin käyvät ihan yhtä hyvin.
Hands_of_blue

Re: Marineiden suurennus

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =3&t=60496

Tossa nyt on jotain keskustelua aiheesta. Maelishan noita isonnettuja mariineita väänsi armeijallisen.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Jesh, ja kahdessa vuodessa on ehtinyt tapahtua paljon - myös marineiden suurennusrintamalla. :)

Maelis lienee silti ainoa, joka on tehnyt isonnettuja marineita oikein urakalla.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Täällä on jotain kuvia, joissa on marineille laitettu isompia armoreita.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Pontus

Viesti Kirjoittaja Pontus »

Mulla on pikku t/s projekti menossa.
Tuossa nyt vaikka kuvaa miltä omat jutskat näyttää:
Kuva

Eli termaribitseistä olen tekemässä. YV:llä voi kysellä lisää jos kiinnostaa.
Eräs jamppa aliakseltaan Doghouse on kruunattu truuskeilauksen uranuurtajaksi ulkomaan foorumeilla. Pientä tutoriaalin poikasta löytyy mm. täältä:
http://z15.invisionfree.com/The_Great_C ... c=390&st=0
Valitettavasti se on vielä kesken koska herra on hidas päivittämään. :)
Alles super gut!
Juige

Viesti Kirjoittaja Juige »

Ihan mielenkiintoinen ajatus lähteä terminatoreista väsäämään. Vähän hintavaahan tuo on. Kait se on kokeiltava sculptata alusta loppuun itse, voin jo valmiiksi kertoa että siitä ei tule mitään :P
Slipoilfan

Viesti Kirjoittaja Slipoilfan »

Itsellä on kanssa suunnitelmissa tehdä suurennettuja marsuja. Mitään true scalea niistä ei ole tulossa, mutta vähän pönäkämpia ja pidempiä. Tai suunnitelmissa ja suunnitelmissa. Tämään meni sinitarratestifigu kasaan ja tilausta lähtee joulun jälkeen. Testi figu on aivan tajuttoman pönäkkä ilmestys.

Jos ihan oikeasti haluaa, että ne näyttävät truescalelta, eikä marsuilta, joilla on pitkät jalat, niin tässä on ohje, mitä kannattaa seurata. http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=146205
Skenehuora
Slipoilfan

Viesti Kirjoittaja Slipoilfan »

Mitenkäs truuskeilta Termuja?

Mitään helppoa ratkaisua tähän ei ole. Asiaan perehtyneenä olen nähnyt vaikka minkälaisia väännöksiä, joita on tehty mm. Obliteratoreista, stuffaamalla normitermun ympärille 2 metriä lisää massaa tai vaikka mistä vedätyksistä.

Itse ajattelin tehdä termun samalla tyylillä, kuin normimarinenkin (katso aikaisemmin esittelemäni linkki). Tosin termun rintapanssarilla. Näin sekä termu, että normimarine ovat about samankokoiset, mikä on musta hieman luonnollisempaa, kuin, että haarniska tekee normimarinesta vielä puolimetriä pidemmän. Vai mitä?
Skenehuora
Pontus

Viesti Kirjoittaja Pontus »

No juu. Omat TS terminaattorikokeilut ovat korkeintaan pään korkeampia kuin normi (TS) mariinit mutta sitäkin pönäkämpiä josta tulee se ihmistankkifiilis. Pitääpi laittaa vaikka kuvaa kun pääsen lomilta.
Alles super gut!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”