Jos typhus esim woundaa vihulaista 2 kertaa ja kaveri savettaa niistä toisen niin voiko typhuksen pelaaja
päättää että force ase ominaisuus tulee siihen ei woudattuun iskuun vai saako iskun vastaanottaja sanoo että force
isku menee siinä savetetussa?
Sama kyllä pätee olipa kuka tahansa iskemässä force aseella ja tekemässä insta killiä.
Kaveri oli sitä mieltä että force isku meni siihe savetettuun, mä olin sitä mieltä että mä saan päättää. Kumpi meistä oli oikeessa?
(heitettiin noppaa ja mä voitin tällä kertaa joten vihu delas)
Typhus & force weapon?
Re: Typhus & force weapon?
Riittää että tulee yksi haava savejen läpi. Sen jälkeen heitetään leadershippiä ja katsotaan kuoleeko vihollinen.
Eli instakilliä yrittävä haava valitaan vasta savejen heittämisen jälkeen. Jos kaikki haavat seivattiin, ei heitetä testiä. Jos ykiskin haava menee läpi niin testataan.
Eli instakilliä yrittävä haava valitaan vasta savejen heittämisen jälkeen. Jos kaikki haavat seivattiin, ei heitetä testiä. Jos ykiskin haava menee läpi niin testataan.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Force Weapons, sivu 50 sääntiksessä. Et valitse yhtään mitään. Saat yrittää käyttää aseen voimaa yhteen viholliseen johon aiheutit vähintään yhden woundin. Eli tämä erikoishyökkäys tulee vasta saven jälkeen jos yhtään woundia tuli läpi.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
-Vanha sananlasku IG:ssä
Ymärsin viestistäsi, että pelaatte siten että jokaisen close combat asetta käytetään erikseen aina kun hyökätään? (tjsp....) Esim siis Terminaattori löisi 2 kertaa, toisen storm boltterilla ja toisen power fistillä.Ohris kirjoitti: päättää että force ase ominaisuus tulee siihen ei woudattuun iskuun vai saako iskun vastaanottaja sanoo että force
isku menee siinä savetetussa?
Näinhän siis ei tehdä, vaan figun kaikki hyökkäykset käyttävät erikoisaseen bonuksia (kuten Typhuksen Force weapon, kaikki hyökkäykset tulevat force weaponista.)
BBB s. 42 A normal and a special weapon.
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
- The Captain
- Valvoja
Kyllä, mutta vain yhtä force weapon -hyökkäystä varten saa heittää sen instakillaavan psychic testin - tätä käsittääkseni haettiin. Ja joo, se psychic testi heitetään siis vasta, kun yksi tai useampi woundi on mennyt läpi.Hammarist kirjoitti: Näinhän siis ei tehdä, vaan figun kaikki hyökkäykset käyttävät erikoisaseen bonuksia (kuten Typhuksen Force weapon, kaikki hyökkäykset tulevat force weaponista.)
BBB s. 42 A normal and a special weapon.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.