"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pelätyimmät armeijat

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

IG general kirjoitti:
jamopower kirjoitti:Eldareilla ei pelota mikään muu kuin imperial guard, imperial guardia vastaan asettuminenkin nostaa masennuksen pintaan.
:) mikäs niis sitten pelottaa?
Autocannons, Heavy Bolters, Multilasers, Battlecannons, Earthshakers, Rocket Launchers, Lascannons, sekä se määrä fikkareita. Jamo taisikin jo mainita 2:1 ylivoiman... Sentään fikkareilla ei ole AP:ta.

Jos jotain pelkään/vihaan/tjsp., niin se on tyypillinen IG-armeija: kaksi Russia, yksi Basilisk (Leman tai Basi vaihtoehtoisesti vaihdettuna Demolisheriin), n+1 saapaskuluttajia, n+2 raskaita aseita, jne. Kaikki tämä, ei-niin-siistissä rivissä pöydän taimmaisessa kulmassa. Vaikka kyseessä olisi Recon tai Breakthrough tai mikä tahansa, niin tulitetaan nyt se 1500 pts minusta irti. Kerrankin haluaisin pelata Blitziä tjsp. IGtä vastaan, ilman tappo-VPitä... *pirullinen hymy*

Olen kerran pelannut IGtä vastaan, enkä oikein taida pystyä unohtamaan sitä. :? Niin, ja Eldareilla minäkin sähellän. Ulthwélla, mutta silti.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Pelottavin armeija on vladgrenin shooty örkit. Kyseiset tark'ampujat ampuvat huteja ehkä kerran kymmenestä laukauksesta samalla kun tulevat tuhatta ja sataa kohti. Tosin örkkien varmaankin olisi taktisesti järkevintä pysytellä siinä 12 tuuman päässä vihollisesta ja käyttää hyväkseen ylivertaista tulivoimaansa. Joskus sitten mennään lähikseen että vastustajallakin olisi mahkuja, eikä peli menisi liian yksipuoliseksi.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Ruutiukko

Viesti Kirjoittaja Ruutiukko »

Pelottavin FB vastustaja on mielestani VC, varsinkin Strigoit tuppaavaat roiskimaan poloisia pertuskóórejani joka suuntaan. Pelaan siis Empirella.
"Istun kivellä ja nauran makeasti, veihän naapurinkin viljan halla."
Panu Nahka

Viesti Kirjoittaja Panu Nahka »

Ehkäpä pelottavin vastustaja on Space Marinet. Pelaan itse pääsääntöisesti IGllä, eikä armeijassani ole taloudellisista ja periaatteellisista syistä yhtään tankkia. Tämä tarkoittaa sitä, että Marineita ylivoimaisella kestokyvyllään ja panssaroinnillaan varustettuina, on käytännössä mahdoton pysäyttää.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Fantasyssä minua pelottaa vain kääpiö-stand-and-shoot armeija n. 8 sotakoneella ja 53+ thundererilla sekä 8 dispel nopalla ja viidellä dispel riimulla (kaiken saa 2K armeijaan)

Wh40k minua pelottavat howling bansheet wave serpentissä ja falcon holo-fieldillä
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Taulla pistää imperialguardid halki poikki ja pinoon. Nidit hirvittää ja Kaaoksen BERZERKKER tyypit rasittaa...
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Vampire Countteja ja Tomb kingejä minä ja mun skavenit pelkää, pelkäämme niitä kuollaksemme
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Master Angel

Viesti Kirjoittaja Master Angel »

Kaverini Tony Lappalainen Varkaudesta pelaa täydellisellä Marinen tappo Tyranniideilla. Mies on pelannut kymmeniä/satakunta peliä ja hävinny alle kymmenen kertaa. Luonnollisesti siis myös inhoan niitä
NE JYRÄÄ MEITIN!!!
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Master Angel kirjoitti:Kaverini Tony Lappalainen Varkaudesta pelaa täydellisellä Marinen tappo Tyranniideilla. Mies on pelannut kymmeniä/satakunta peliä ja hävinny alle kymmenen kertaa. Luonnollisesti siis myös inhoan niitä
Ihan uteliaisuudesta(ja siitä syystä että olen Marine-pelaaja Varkaudesta), minkälainen on täydellinen marinen tappo Tyranid-armeija?
Master Angel

2x Carnifex, 2x Hive Tyrant, 6x Warrioria, 3x Tyrant guard,3x Biovore, *xx Lictor, xx Ravener,3x tai 6x Zoantrope ja 36x Genestealer

*(xx eli en muista, montako)

P.S. Satutko olemaan Kosusen tuttuja?
NE JYRÄÄ MEITIN!!!
AnlaShok

Kuka Kosunen?

Eli en varmaankaan
Wade

Viesti Kirjoittaja Wade »

Master Angel kirjoitti:2x Carnifex, 2x Hive Tyrant, 6x Warrioria, 3x Tyrant guard,3x Biovore, *xx Lictor, xx Ravener,3x tai 6x Zoantrope ja 36x Genestealer

*(xx eli en muista, montako)

P.S. Satutko olemaan Kosusen tuttuja?
Sanoisin että tuossa on aika kallis armeija. Pointseissa siis.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Master Angel kirjoitti:2x Carnifex, 2x Hive Tyrant, 6x Warrioria, 3x Tyrant guard,3x Biovore, *xx Lictor, xx Ravener,3x tai 6x Zoantrope ja 36x Genestealer
Zoanthropeja saa olla maksimissaan ainoastaan kolme ja tuossa on siltikin 4 heavy support choicea. Muutenkaan toi ei näytä ihan optimaalilta marinen tappo armeijalta.
AnlaShok

Ja luulisin että 2k+ pisteellä saa dakkaa ilmaan ihan mukavasti noidenkin teurastamiseen. Kokemusta ei tosin ole tuollaisesta rmeijasta niin en voi vannomaan mennä
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

VJ, et sä voi olettaa että kaikki osaavat pelin sääntöjä? Ei sellanen vaan ole mahdollista. :D

Pelätyin armeija riippuu aika pitkälle siitä millä itse pelaa. Oma Tau army ei tykkää marineista(Whirla) eikä Necroneista ap 4? :D Sanoisin et pelätyin IMO army tällä hetkellä on pari Chaos tekelettä.. Ei plajoo huvittais niitä vastaan turnauksessa joutua..
Moips
Hope is a serum that never heals
Master Angel

[/quote]Sanoisin että tuossa on aika kallis armeija. Pointseissa siis.[/quote]

Joo...2700 ja risat, mutta jos jollekin tuo pts määrä on liikaa, niin kyllä siitä voi karsia pari Genestealeria. ;)
NE JYRÄÄ MEITIN!!!
Master Angel

Chronophague kirjoitti:VJ, et sä voi olettaa että kaikki osaavat pelin sääntöjä? Ei sellanen vaan ole mahdollista. :D

Jaa-a...en vaan jaksanu ottaa Codexia käteen ja kattoo kuinka monta elukkaa saa yhessä lössissä olla mukana. Ei sitä silti tarvii vinoilla.
NE JYRÄÄ MEITIN!!!
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Chronophague kirjoitti:VJ, et sä voi olettaa että kaikki osaavat pelin sääntöjä? Ei sellanen vaan ole mahdollista. :D
Niin, jos voittaa kymmeniä/satakunta peliä (vai olikse turnausta) niin ei siinä välttämättä ole vielä ehtinyt oppia sääntöjä :D

Okei, dissaus loppukoon.
Master Angel

AnlaShok kirjoitti:Kuka Kosunen?

Eli en varmaankaan
En muista etunimeä, mutta väliäkö hällä. Kerro ketä varkautelaispelaajia siis tunnet.
NE JYRÄÄ MEITIN!!!
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Master Angel kirjoitti:
AnlaShok kirjoitti:Kuka Kosunen?

Eli en varmaankaan
En muista etunimeä, mutta väliäkö hällä. Kerro ketä varkautelaispelaajia siis tunnet.
Näitä keskusteluja varten foorumilla on yksityisviestit(PM). Käyttäkää niitä. Ei kahdenkeskeisiä juttuja threadeihin. Kiitos.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”