Tale of Four LotR Gamers
- Machine_Spirit
Tale of Four LotR Gamers
Elikkä, kun olin eilen Gaywayssa, huomasin että lotriin oli vaikka mitä tapahtumaa. Oli Batlehost, Tale of four gamers, ja liiga. Mutta kun mä en oo pelannu tätä aliarvostettua peliä sitten kesän, haluaisin kysyä, pelaako enään kukaan? Duna, banzgo, Elladan, Lotr14, th3_Dog,Dain,Halko, Vrasku, onko kukaan enään kiinnostunut tästä?
Viimeksi muokannut Machine_Spirit, Su 04.01.2009 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Re: Tale of Four LotR Gamers
Nojaa, emmä nyt iha tällee suoraltakädeltä pysty sanoo, ku en tiiä tarkemmin. Mutta vähä epäilyttää sun kaa lähtee mihikää, kun nää sun aikasemmat viritelmät o kaatunu jo ennen ku on edes päästy alottamaan.
Enpäs tiiä. Ite kyllä pelaan vielä ihan aktiivisesti, tosin vasta alottamani kytkoo vie aikaa. Juup ja meikäläisen profiiliin on tullu muutoksia, kuten huomaat. En oo enää lotr14 tai edes 14.
Coveri on kaveri ja kaveri on coveri.
No itse en ole enää pelaillut aktiivisesti vähään aikaan. Kuitenkin sain yhden kaverin aivoperstyä mukaan ja lomalla sit pelaillaa :P Mikään Gayway ei mua kiinnosta ko nimiki on jo aika pelottava
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
Miksiköhän?Vrasku kirjoitti:No itse en ole enää pelaillut aktiivisesti vähään aikaan. Kuitenkin sain yhden kaverin aivoperstyä mukaan ja lomalla sit pelaillaa :P Mikään Gayway ei mua kiinnosta ko nimiki on jo aika pelottava
Merkki selässä meinaa gayway:
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... D%26sa%3DN
Coveri on kaveri ja kaveri on coveri.
- Machine_Spirit
Toihan oli siis vitsi. Mutta haluaisin silti tietää paljon ätä lapsenmielisten pelillä on pelaajia.banzgo kirjoitti:Nojaa, emmä nyt iha tällee suoraltakädeltä pysty sanoo, ku en tiiä tarkemmin. Mutta vähä epäilyttää sun kaa lähtee mihikää, kun nää sun aikasemmat viritelmät o kaatunu jo ennen ku on edes päästy alottamaan.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
- Eöl the Dark Elf
Täältä löytyy yksi :D
Tosin armeijat on aikalailla kasassa ja uuden alottamisen kynnyksenä olis tässä et tää homma ei kaatuis ihan alkuunsa. Mutta mikäs muuten sen mukavampaa, vaikkei paikallisesta fantsusta enää meinaa lotria saadakkaa.
-Eöl
Tosin armeijat on aikalailla kasassa ja uuden alottamisen kynnyksenä olis tässä et tää homma ei kaatuis ihan alkuunsa. Mutta mikäs muuten sen mukavampaa, vaikkei paikallisesta fantsusta enää meinaa lotria saadakkaa.
-Eöl
- Machine_Spirit
Machine_Spirit kirjoitti:Toihan oli siis vitsi. Mutta haluaisin silti tietää paljon tällä lapsenmielisten pelillä on pelaajia.banzgo kirjoitti:Nojaa, emmä nyt iha tällee suoraltakädeltä pysty sanoo, ku en tiiä tarkemmin. Mutta vähä epäilyttää sun kaa lähtee mihikää, kun nää sun aikasemmat viritelmät o kaatunu jo ennen ku on edes päästy alottamaan.