"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Zombie Muusikko

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
The Captain
Valvoja

Re: Zombie Muusikko

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Laitetaan nyt sitten Vilelle pari päivää jäähyä, kun kerran niin kovasti haluaa.

Edellisen viestisi katoamisesta olisi voinut fiksumpi päätellä, että sen henkisiä viestejä ei kaivata. Jos ei Sotun taso miellytä, on kolme vaihtoehtoa: joko yrittää nostaa tasoa omalla aktiivisuudella (mikä EI tarkoita kokemattomampien käyttäjien haukkumista vaan fiksua ja esimerkillistä toimintaa), kävellä pois tai olla tyytymätön mutta hiljaa. Marmattamalla ei muuta kuin pahenna tilannetta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Morhgoz kirjoitti:kaaoksen vessanpytty
40k:n Marneus!!!! :D
No juma, mä konffaan mun kaaoksista basisteja :P.

Kuraa tai ei, on täällä muuten ennenkin töpeksitty, viime vuodet oli vaan tosi hyviä. Lähinnä kiintoisaa on se miten ilmestyvien topicien määrä yleisesti on vähentynyt.
Peril of Warp
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Morhgoz kirjoitti:
Vile kirjoitti:niinkuin faban rambo luuranko, strippari velhotar
WTF, löytyykö noista kuvaa, melko paljon olen citadelin klassikkoja kahlannut Stuff of Legendsissä läpi eikä noita ole kyllä tullut vastaan.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”