"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pelien sopimisia

Kuopion ja lähiseutujen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Mr Cartier

Re: Kuopion pelaajat

Viesti Kirjoittaja Mr Cartier »

Aika on sangen rajoitettu mitä siellä voi venyttää, koska rakennus menee kiinni.
Vahingosta viisastuu.
Ilkeapikkuperkele

Viesti Kirjoittaja Ilkeapikkuperkele »

Mitenkäs tuohon WHFB Finnish Team Championshippiin ois väkeä tulossa? Itse voisin ainakin lähteä edustamaan kuopiota kunhan saan nuo Delffit peli kuntoon.
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Ilmaisen kiinnostukseni tonne turnaukseen, mutta muiden(kin) pelaajien pitäisi olla vähintään ok-tasoa, ei viitsisi itseään lähteä nöryyttämään :D . Uusi ja upea Chaos Dwarf armeija sinne otetaan, jos nyt saan sen valmiiksi siihen mennessä. Kakkosvaihtoehtona demonit. Rajoittavana tekijänä tietysti ylppärit, eli jos on jotain kriittistä niiden kanssa samaan aikaan, niin saa WHFB jäädä väliin...
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Ilkeapikkuperkele

Olisiko vielä joku kolmas innostunut lähtemään tuonnen FTC:hen ? Sen voin luvata, että ihan ok tasoinen pelaaja olen ja varmasti motivoitunut pelaaja. Pesiksen olen aikaisemmin tavannut. (taisi silloin kesän kuopion turneessa pelata dipatuilla VC:llä?)
kanitsia

Viesti Kirjoittaja kanitsia »

Näin alustavasti voisin sanoa, että olen kiinnostunut tuonne FTC:hen lähtemään, jos siis tässä on muitakin asiasta kiinnostuneita? Fabaa on tullut sellaiset 3-4 vuotta pelattua, joten pitäisin itseäni vähintään keskivertopelaajana.
Mutta ollaanko tässä siis jotain joukkueeen tapaista kasaamassa, vai soitetaanko vaan suuta?

Jaska
Ilkeapikkuperkele

Yritän kasata tiimiä itse tuonne mittelöihin. Kiva hinku ois lähteä vääntämään. Kapteenin roolia en välttämättä halua kantaa harteillani (peluutus yms yms) mut pelamaan mielläni lähtisin.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Joo no fabaan mulla kyllä löytyy reilun kokoinen armeija mutta nelkytkoossa tekee tiukkaa. Kai mulla periaatteessa on marrineita 1.5k, mutta pitäis ostaa vaikka toi aobr ni sais vähän kivemman armeijan. Lisäksi minulta ei löydy uutta marineiden codexia, joten pelaaminen saattaa sinänsä tuottaa hieman hankaluuksia. :D Mutta kyl mä voin joskus pelailla jos saan tän armeijani kasaan. :D
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

En mä oo turnauksia pelannu muilla kun demoneilla about kolmeen vuoteen. Dark elffit ois ehkä parempi valinta kuitenkin tuota kyseistä tapahtumaa ajatellen, eivät saa niin paljon komppia niskaansa.
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Ilkeapikkuperkele

Pesis kirjoitti:En mä oo turnauksia pelannu muilla kun demoneilla about kolmeen vuoteen. Dark elffit ois ehkä parempi valinta kuitenkin tuota kyseistä tapahtumaa ajatellen, eivät saa niin paljon komppia niskaansa.
Itse juuri Delffeillä lähtisin.

Tehdäänpäs niin, että asiasta kiinnostuneet heittäkää mulle yv:tä asiasta niin toimin vaikka sit joukkueen kasauksessa pääpäsmärinä.
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Kiinnostaisiko ketään pelata viikonloppuna? Jos oma armeija tuntuu vajavaiselta niin voin lainatakin figuja, mm. marineja löytyy ihan kohtalaisesti edellisessä postissani mainittujen armeijoiden lisäksi.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Ens maanatai ehkä kävis jos ei pelata aatamin ropea,? Minulla on n.1300 pst armeija marruja lisäjuttujen ja aseiden kanssa(Tactical,Devo,scout ja bike marruja.), jos voit lainata marruja niin ois kiva.
Viimeksi muokannut Khorne Marien, Pe 16.01.2009 14:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kurimus

No mulla ei itsellä ole pelipöytää, ajattelin että jos vastustajalta löytyisi. Tosin voikos täällä muualla pelata? Voin kyllä marineja lainata jos vaan peliä saadaan aikaan.
-Sörkan Sika-Harri-
aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

Fantsulla on ainakin varmaan vapaita paikkoja, ja pahassa hädässä voitte yrittää mennä puijonlaakson kirjaston pelipöydille. :)
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Mr Cartier

Ropekerhossa voi aina pelata mikäli kolmen tunnin mittaisiin peleihin tyytyy. Pelipöytinä toimii hyvin discosta löytyvät pöydät kun niitä työntää yhteen ja heittää kankaan päälle, tai jos isompaa tahtoo, voi aina hakea salista bändilavan (kunhan sen sinne palauttaa) kaverin kanssa, ellei ne sitten ole jokainen kahdestakymmenestä käytössä jossain tapahtumassa, mikä taasen on erittäin epätodennäköistä kun kerho kerran maanantaina on.
Vahingosta viisastuu.
Kurimus

Taidan tulla maanantaina sinne kerholle, niin voi siellä pelata. Huomenna aamupäivällä voisin myös tulla Fantsuun pelaamaan, jos psace marienia tai jotakuta muuta kiinnostaa.
-Sörkan Sika-Harri-
aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

Ärrh. Joudun tuuraamaan space marienia ropessa. Ellei hän pelaa kahta peliä yhtäaikaa.
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Khorne Marien

Kurimus kirjoitti:Taidan tulla maanantaina sinne kerholle, niin voi siellä pelata. Huomenna aamupäivällä voisin myös tulla Fantsuun pelaamaan, jos psace marienia tai jotakuta muuta kiinnostaa.
En tiiä, fantsu aukee 10:ltä, käviskö joskus sillon...pääsen jee! Ketä olis tulossa vaikka vaan kattomaan, Aatami?

Kurimus, miten iso peli pelattais ja mitä ukkoja sulla on? Devot on nimittäin vasta kokoamisvaiheessa(Plasma cannon on maalattu, muttei kasattu)...

Ja tarkotin varmaan: ''jos space marienia tai...'''? No, virheitä sattuu kaikille...
Annatko muuten puh. numeros Yv:llä niin voitas sopia aika jne.?
Viimeksi muokannut Khorne Marien, Pe 16.01.2009 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Khorne Marien

aatami kirjoitti:Ärrh. Joudun tuuraamaan space marienia ropessa. Ellei hän pelaa kahta peliä yhtäaikaa.

älä huoli, voin pelata 2 peliä yhtä aikaa...
Mr Cartier

Niin ei sitä ropea oo meiän ihan pakko joka viikko pelata että muutakii pääsee tekemään.

E: Vaan ilmeisestisitä silti pääsee pelaamaan ottaen huomioon marienin toisen viestin.
Vahingosta viisastuu.
Ilkeapikkuperkele

Olisko ketään sparraus vastusta nyt viikolla/viikonloppuna tai ensi viikolle / viikonlopulle liittyen tuohon FTC turneeseen. Viimeisiä viilauksia listaan ajattelin viel tehä ja ois hyvä päästä testaileen tuota listaa?

Eli peli olis 2k/2.25k/2,5k (riippuen armeijastasi) ja noi ETC kompit listaa tehdessä. Peli Faba.
Viimeksi muokannut Ilkeapikkuperkele, Ma 19.01.2009 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kuopio”