"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mistä löytyy Collectors-figuja?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Moogle

Mistä löytyy Collectors-figuja?

Viesti Kirjoittaja Moogle »

Moi!

Kyselisin, että onko mistään (Suomessa) saatavissa noita GW:n sivujen collectors-figuja? Myydäänkö niitä Helsingin Games Workshopissa?
HampsterC

Re: Mistä löytyy Collectors-figuja?

Viesti Kirjoittaja HampsterC »

Collectors figuja saa vaa tilaamal GW:n netistä.
Näin ite oon ymmärtänyt...
Moogle

HampsterC kirjoitti:Collectors figuja saa vaa tilaamal GW:n netistä.
Näin ite oon ymmärtänyt...
Jaah. Tarvitaanko siellä luottokorttia? Arvatenkin.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Jormageddon kirjoitti:Moi!

Kyselisin, että onko mistään (Suomessa) saatavissa noita GW:n sivujen collectors-figuja? Myydäänkö niitä Helsingin Games Workshopissa?
Joitain random collectors figuja voi olla jossain suomalaisissa kaupoissa jäljellä. Tai ainakin itse olen nähnyt.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Jormageddon kirjoitti:Jaah. Tarvitaanko siellä luottokorttia? Arvatenkin.
Jos ihan netistä ostat, niin kyllä, mutta jos GW on anteliaalla päällä, niin voit tehdä tilauksen myös GW:n myymälöiden kautta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Haddock

Viesti Kirjoittaja Haddock »

Ainakin paikalliseen fantsuun voi marssia tekemään mail order-tilauksen johon saa kaikkea krääsää mitä tuolta GWn sivuilta löytyy, ehkä tämmöinen on mahdollista turunkin liikkeessä. Käy ihmeessä kysymässä, kun siellä kerran asut.

(Saisihan tuon hoidettua GWn liikkeessäkin, mutta se on hieman kaukempana ja täynnä rääkyviä kakaroita.)
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Half-breed kirjoitti:
Jormageddon kirjoitti:Jaah. Tarvitaanko siellä luottokorttia? Arvatenkin.
Jos ihan netistä ostat, niin kyllä, mutta jos GW on anteliaalla päällä, niin voit tehdä tilauksen myös GW:n myymälöiden kautta.
Ainakin syksyllä Online Store huoli myös Visa Electronin. Sammon electroni on toiminut kuulemma vuosia, ja ainakin minun OP electronin "käytettävyyttä internet-ostoksissa parannettiin" yli vuosi sitten jonka jälkeen sekin on kelvannut kaikkialle minne Visakin.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Moogle

Haddock kirjoitti:Ainakin paikalliseen fantsuun voi marssia tekemään mail order-tilauksen johon saa kaikkea krääsää mitä tuolta GWn sivuilta löytyy, ehkä tämmöinen on mahdollista turunkin liikkeessä. Käy ihmeessä kysymässä, kun siellä kerran asut.

(Saisihan tuon hoidettua GWn liikkeessäkin, mutta se on hieman kaukempana ja täynnä rääkyviä kakaroita.)
Tätäpä vois kysyä joskus kun meen fantsuun. Hienoa ois saada tuollaisia collectors figuja, vaikkei niitä peluuttaisikaan. Vai olisiko se hirveä rikos, jos vaikka Long Drong's slayer pirates-yksikköä peluuttaa counts as-thunderereina? Kai se kaveripeleissä käy, ehkei turnauksissa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”