Itse tiedän kuinka vaikea figu Wierdboy on maalata juuri sen takia, että siitä tulee liian helposti kasa epäselvää metallia. Kumarran siis sinulle koska tulos on nyt varsin siedettävän selvää saava. Kyseessä oli siis lähinnä figun skulptin huonous.
Pian tulee kuvia omista maalauksista. sitten kun kamera taas heräilee talvihorroksesta.
(Maalarithan haluavat aina kritiikkiä, eivätkö?)
Jostain syystä tämä työ ei iskenyt ihan niin paljon kuin aikaisemmat maalauksesi. Ihon olisi voinut maalata hieman paremmin, nyt se on melko mitäänsanomaton ja laimea. Grottien pääkallossa on muuten ilkeä valujälki. Gemit, silmät ja hehkut ovat hyvin toteutettuja.
En tiedä onko syy figussa, mutta katse lähtee hieman harhailemaan enkä ainakaan itse saanut työstä oikein otetta. Paljon on yksityiskohtaa ja pientä härpäkettä, aiheuttaisiko se pienen sekavan ja sottaisen oloisuuden?
Ei sillä, että itse koskaan pääsisin tälle tasolle asti. :D
Aika omituista parjaamista täällä, minusta tuo juurikin kuvastaa tekijän tyyliä ja tasoa maalata. Eipä tuossa mitään suuria poikkeamia aiempiinkaan ole tekniikan puolesta, sitä samaa satsia ja samaa tyylittelyähän tämäkin hiihtää. Selvä mini, paljon härpäkettä GW:n skulptiksi, muttei mitään erityistä määrää muihin valmistajiin nähden. Hyvin kuitenkin tuotu esille yksityiskohtia ja persoonallisuutta. Edelleen noita varoitusraidoituksia kannattaa tasoitella enemmän maalatessa, ei ne näytä miltään epäsymmetrisinä.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri