Tarkoitus oli jo aikanaan peluttaa listaa Pelimaan 350 pojon MM turneessa mutta sattuipa niin etten voinut paikalle saapua joten peluutus jäi sikseen. Lähinnä peluutus vinkkejä ajattelin kysellä tosin toki parannus ehdotuksiakin saa antaa mikäli kokee asiakseen.
Gorahade
DJ
Helldriven
Helldriven
Ideana on lähinnä painaa Suoraan kohti Gorenshade kärjessä ja Cloak of shadows päällä jolloin ollaan jo kohtuu hyvässä turvassa. Perässä sitten jouksevat Dj ja rinnalla Helldrivenit jotka sopivan paikan tullen kaivautuvat maanalle ja jäävät odottamaan tilaisuutta. Tarpeen vaatiessa voidaan varjojen viitta vaihtaa Maagiruttoon jolloin sorsat ja vastaavat muuttuvat huomattavasti helpommiksi. 350 pisteen peliin on kovin tarkkojen suunitelmien teko tosin hieman hankalaa pelin ollessa kovin muuntautuvaista.
Jos nyt sattuisi käymään niin että jokuhuomaisi selkeitä heikkouksia, näistä olisi kiva saada tieto ja erityisesti tieto miten kyseinen tilanne voitaisiin counteroida.
Goreshade 350 MM
Goreshade 350 MM
Nothing to see here move along noob.
Re: Goreshade 350 MM
No koska kukaan ei mitään ole sanonut niin tulenpas itse MUTUlemaan.
Epäilen ettei kovin hyvin käy, Gore ei kuitenkaan ole mikään mestari Jack-casteri, tosin Goren feetillä sitä jalkaväkeä saa kentälle (jos ei yritä pelotella vihullista :P)
itse ongelmasi näkin muodustuvan sen että kaikki muu paitsi DJ on vihulta piilossa, ja DJ ei kuitenkaan tule kestämään iskua koko vihulaisen Battlegrupilta.
myös DJ syö focusta kun ei ole warrior modeleit jota sille uhrata, tosin lista vaikutaa ihan kivata, mutta kuitenkin jotenkin epäilyttävältä :)
Epäilen ettei kovin hyvin käy, Gore ei kuitenkaan ole mikään mestari Jack-casteri, tosin Goren feetillä sitä jalkaväkeä saa kentälle (jos ei yritä pelotella vihullista :P)
itse ongelmasi näkin muodustuvan sen että kaikki muu paitsi DJ on vihulta piilossa, ja DJ ei kuitenkaan tule kestämään iskua koko vihulaisen Battlegrupilta.
myös DJ syö focusta kun ei ole warrior modeleit jota sille uhrata, tosin lista vaikutaa ihan kivata, mutta kuitenkin jotenkin epäilyttävältä :)
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.