monet editionit?
monet editionit?
jos mulla ois vaikka 5 edition lizardmenejä ja 6 edition lizardmenejä niin pystyykö niillä kaikilla pelata niin että kummanki edition tyypit on samassa armeijassa vai pitääkö niillä pelata niin että ne editiot on eri armeijoita 
)(jackass)(
Helou, järki käteen. Figut on figuja, tuli ne mistä editiosta tahansa. Kun uus armibuukki ilmestyy, todennäköisesti aloitan pelaamaan aluksi vanhoilla liskoillani mutta siinä ohessa rakennan armeijaa myös uusista figuista. En kuitenkaan välttämättä käytä niitä samassa armeijassa, sillä uudet ja vanhat figut (etenkin saurukset) eroavat melko paljon.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Tottakai voi! Joillain figuilla on saattanut vaihtua alustan koko tms. jolloin ne pitää vaihtaa oikean kokoisiksi, muuten 5th ed. figut käyvät kuudenteen laitokseen vallan mainiosti. Monen mielestä ne uudet figut vain ovat hienompia kuin ne vanhemmat...jackass kirjoitti:niin mutta siis voiko niitä käyttää samassa armeijassa vai ei siis voiko jos itse haluaa
Tottakai voit käyttää niitä samassa armeijassa, kuka kieltäisi ?jackass kirjoitti:niin mutta siis voiko niitä käyttää samassa armeijassa vai ei siis voiko jos itse haluaa
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
tuhannen taalan mies
Minä aion tehdä saman jutun. Miksi hylätä wanhoja kunnon liskojajullevi kirjoitti:Helou, järki käteen. Figut on figuja, tuli ne mistä editiosta tahansa. Kun uus armibuukki ilmestyy, todennäköisesti aloitan pelaamaan aluksi vanhoilla liskoillani mutta siinä ohessa rakennan armeijaa myös uusista figuista. En kuitenkaan välttämättä käytä niitä samassa armeijassa, sillä uudet ja vanhat figut (etenkin saurukset) eroavat melko paljon.
- Teonanacatl
Totta kai voi! Se vaan riippuu jos laatan koko on muuttunut.jackass kirjoitti:niin mutta siis voiko niitä käyttää samassa armeijassa vai ei siis voiko jos itse haluaa
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- The Captain
- Valvoja
No, saurukset ovat olleet 25 mm baseilla jo viime laitoksesakin, eli tuskin siihen muutosta tulee. Muutenkaan eivät varmaan kovin suuria muutoksia tee.Azip kirjoitti: Totta kai voi! Se vaan riippuu jos laatan koko on muuttunut.
Itsellänikin on noin 2000 pisteen edestä vanhoja liskoja, enkä ole yhtään varma, että vähiä rahojani tuhlaisin uusiin, vaikka hienoja ovatkin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Niin, eikä unohdeta sitä, että maailmassa on paljon muitakin figuvalmistajia/myyjiä kuin GW. Käsittääkseni vain GW:n virallisissa turnauksissa on käytettävä GW:n figuja.tneva82 kirjoitti:Sinä voit käyttää vaikka kiviä jos kaverisi salliijackass kirjoitti:niin mutta siis voiko niitä käyttää samassa armeijassa vai ei siis voiko jos itse haluaaMinkä editionin figut ei paljoa vaikuta kunhan on kuvaavia.
Dru Perim
-
Musta Setä
Ja minun He armeijassani on sekaisin 4th editionin, 5th editionin ja 6th edtionin minejä, että eipä siinä mitään. Ja vanhat figut, varsinkin charactereina, antavat kyllä paljonkin lisää tunnetta armeijaan kuin se 5 miljoonas samannäköinen haltiakentsu. Ja ei ne 5th editionin spearelffit haittaa takariveissä 
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
Jotteivat Helffien kaunimmat serkut jäisi varjoon, mainittakoon, että Delffi-armeijassani on miniatyyrejä lukuisilta eri valmistajilta, itse tekemiäni sekä GW:n 3, 4, 5 ja 6th editionin minskuja. Onpa mukana pari konvertoitua metsähaltiaa ja Helffiäkin...Musta Setä kirjoitti:Ja minun He armeijassani on sekaisin 4th editionin, 5th editionin ja 6th edtionin minejä, että eipä siinä mitään. Ja vanhat figut, varsinkin charactereina, antavat kyllä paljonkin lisää tunnetta armeijaan kuin se 5 miljoonas samannäköinen haltiakentsu. Ja ei ne 5th editionin spearelffit haittaa takariveissä
Dru Perim
Heippa!Musta Setä kirjoitti:Ja minun He armeijassani on sekaisin 4th editionin, 5th editionin ja 6th edtionin minejä, että eipä siinä mitään. Ja vanhat figut, varsinkin charactereina, antavat kyllä paljonkin lisää tunnetta armeijaan kuin se 5 miljoonas samannäköinen haltiakentsu. Ja ei ne 5th editionin spearelffit haittaa takariveissä
Jos sulla on esim. 4. painoksen aikaisia hevosia (kaavuilla tai ilman) niin vaihdan ne mielelläni uusiin malleihin. ite oon vaihtamassa vanhoihin.. Voin maksaa pienen hinnankin jos ei vaihto käy..
Myös etsin vanhoja dragon prince hevosen päitä.
Se vastarinnan määrä oli sellaista, etten voi ymmärtää. Mehän olimme siellä auttaaksemme heitä pääsemään eroon omasta hallinnostaan.
-Jamie Villafane
-Jamie Villafane
- Teonanacatl
Yritän tällä hetkellä iskostaa kavereitteni päihin,että voi pelata vaikka 1 ja 6 editionilla keskenään. Kun he kokoajan väittävät,että ei voi.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Sano kavereillesi, että sellaiset kymmenen vuotta pelanneet eivät todellakaan vaihda armeijaa uusiin figuihin joka editionin myötä. Tuon logiikan mukaan omalla Empirelläkin olisi jo neljäs setti figuja käytössä.
Galleriaan pääsee tästä.
- Teonanacatl
-
Musta Setä
Sori yhdelle henkilölle joka tuossa aikaisemmin kyseli hevosten vaihtelua, en huomannut postiasi aiemmin...mulla ei valitettavasti ole nyt kuin kaksi barditonta elven steediä ja ja kaksi vanhaa conimusta, jotka siis taitavat olla samoja kuin brettien warhorset...ja itsekkin etsin Dragon Princejen hevosien päitä saadakseni war chariottini ja outriderini kasaan kunnolla...noh jos ei löydy niin ei voi mitään. Et sori vaan, itse olen samoja metsästämässä kuin sä, et ei auta 
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
itse ajattelin tehdä tuon tulevan Welffi armyn kanssa niin että ostan sellaset figut joita tuskin uusitaan heti pois ja vaikka maalaan ja kokoan (tuossa pöydällä onkin seisoskelemassa 3 treemania)
ja niitä odotan joista uskon että tulee muovisia (glade guardit...ainakin!)
tai sellaisia joista uskon että tehdään todella upeita figuja (wardancers)
ps. eikös nuo nykyset treeman modellit oo aivan tajuttoman wanhoja...onko niitä ikinä uudistettukkaan?
ja niitä odotan joista uskon että tulee muovisia (glade guardit...ainakin!)
tai sellaisia joista uskon että tehdään todella upeita figuja (wardancers)
ps. eikös nuo nykyset treeman modellit oo aivan tajuttoman wanhoja...onko niitä ikinä uudistettukkaan?
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.