Kompiton FaBa-turnee 26.12, tervetuloa sikailemaan!
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Kompiton FaBa-turnee 26.12, tervetuloa sikailemaan!
Enköhän mäki ilmaannu turnaukseen paikalle.
IRiaD jos kulttia haluut pelata nii multa varmaa riittäis lainalle about 10 daemonettea ja 6-10 ratsulla olevaa. Riippuen vähän millasta väkerrystä itse pelaan.
IRiaD jos kulttia haluut pelata nii multa varmaa riittäis lainalle about 10 daemonettea ja 6-10 ratsulla olevaa. Riippuen vähän millasta väkerrystä itse pelaan.
Hyvä, avaa hieman vaihtoehtoa. Kukaan ei voisi syyttää ainakaan proxysta kun omassakin listassa Dark Riderit Mounted Daemonetteja ja Harpyt jalan olevia... :P Täytyy kattoa, ilmottelen sitten vaikka tarttenko. Jotain löytyy itteltä, sulta saisin fastin ja harpyt ja Jereltä vois saada varmaan pari nappia lainaan... Joo, voisin tulla Dark Elffeillä >:)Mr_Fogg kirjoitti:Enköhän mäki ilmaannu turnaukseen paikalle.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
No hitsi. Meinasin Kimmo ite kysyä sulta lainalle noita demoneja.
No kyllä sä ne ennemmin saat ottaa kuin minä, sä tarttet niitä enemmän. Mulla on sentäs toinen pelikelponen armeija, tuun siis helffeillä. Tuplamageilla. Ja semiammunnalla.Laintime kirjoitti:No hitsi. Meinasin Kimmo ite kysyä sulta lainalle noita demoneja.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Kang on sitten kymmenes. Kaikki on nyt kasassa.
Paitsi siellä on mun nick ja mä en oo tulossa. Taisin jotain sanoa että älä laita nimeä vielä listaan. =P
Toivottavasti löydät nyt vielä kymmenennen pelaajan.
Stop making sense! Don't you know where you are? This is the internet!
-rufus sparkfire
-rufus sparkfire
Ei viatonta pientä ihmistä näin jekuteta :(Hugatsaga kirjoitti:Paitsi siellä on mun nick ja mä en oo tulossa. Taisin jotain sanoa että älä laita nimeä vielä listaan. =P
- Dark Elf69
Kuinkas onko löytyny 10. pelaaja? Kuinka olis se skaven pelajaa onko siltä kysytty(nyt ei nimi muistu mieleen)?
Ja vara vara vara....... vara vaihto ehtona voisi toimi minun ihan pikku veljeni =D
(Valmistautukaa kuulemaan iriadin näppäimistön sauhuamista nimittäin tälläisen lausahduksen jälkeen tulee pieni määrä hillittyä tekstiä tai yleensä "hieman" isompi viesti jauhamista aiheesta Janne minun veljeni)
Ja vara vara vara....... vara vaihto ehtona voisi toimi minun ihan pikku veljeni =D
(Valmistautukaa kuulemaan iriadin näppäimistön sauhuamista nimittäin tälläisen lausahduksen jälkeen tulee pieni määrä hillittyä tekstiä tai yleensä "hieman" isompi viesti jauhamista aiheesta Janne minun veljeni)
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Aijaa, pelasko se hammeria? Mä kun aina oon luullu että se on vain leikkiny niillä pikku-ukoilla jotain leegopeliä..Dark Elf69 kirjoitti:Kuinkas onko löytyny 10. pelaaja? Kuinka olis se skaven pelajaa onko siltä kysytty(nyt ei nimi muistu mieleen)?
Ihmiset pihmiset, tulkaapas nyt mukaan pelaamaan :) Muuten IRIAD joutuu ilman kaveria kolmen kierroksen ajaksi ja auto-massacroi vastustajansa... :P
omg eikai ny sentään byestä massacrea saa?....tasuri varmaanki.....
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Kyllä byebye lasketaan luovutusvoitoksi, joak on sääntökirjan mukaan massacre... :Psantso kirjoitti:omg eikai ny sentään byestä massacrea saa?....tasuri varmaanki.....
Oisko masalla tai Zewellä pistää mulle yhtä cannonia lainalle? Ei ollut pojoja repsuun niin täytyy tyytyä DoW-kepulaan..
Jaa-a... itse on ainaki tullu aina turnauksissa pistettyy byet tasureiksi 40k:n puolella...I Ride in a Dragon kirjoitti:Kyllä byebye lasketaan luovutusvoitoksi, joak on sääntökirjan mukaan massacre... :Psantso kirjoitti:omg eikai ny sentään byestä massacrea saa?....tasuri varmaanki.....
Oisko masalla tai Zewellä pistää mulle yhtä cannonia lainalle? Ei ollut pojoja repsuun niin täytyy tyytyä DoW-kepulaan..
Pitää huomista kattoa oonko itse pelikunnossa. eilen oli hiukan kuumetta ja tänään on vielä vähän heikottanut. Jos en pelaamaan jaksa tulla, niin ainakin tuon laurille tarvittavat demonit.
ps. jos pelaajia kaipaa nii jonkun katsis ehkä muistuttaa pelistä myös myllymäen matille... wamppi nimelläkös se täällä oli
- Dark Elf69
Monelta tuonne pitkikselle voi tulla kun täällä lukee että turnee alkaa 12.00 ja pitkikses sivuilla 13.00?
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Ainakin netti sivujen mukaan ovien pitäisi avautua perjantaisin klo 12... Ei tuonne ainakaan ollut mitään poikkeusta pistetty kyseiselle perjantaille.
Turnaus alkaa KLO 12.00.
Huuhuu, mutta sitä tykkiä?
No meitä on nyt yhdeksän, riippuen siitä tuletko vai et niin saatetaan ehkä joutuakkin turvautumaan Mattiin. Viitsitkä huomenaamuna pikaisesti heittää tänne viestiä oletko saapumassa vai et niin tiedän sitten soittaa Matille? Jos nyt pirautan ja herra saapuu, niin sitten meitä on taas yhdeksän jos satut jäämään pois... Ja ne byebyet on tasureinakin aivan tarpeeksi kettumaisia, ettei niitä kyllä vapaaehtoisesti mukaan oteta.Mr_Fogg kirjoitti:ps. jos pelaajia kaipaa nii jonkun katsis ehkä muistuttaa pelistä myös myllymäen matille... wamppi nimelläkös se täällä oli
Huuhuu, mutta sitä tykkiä?
Minulla on kyllä tapaninpäiväksi ihan tarpeeksi touhattavaa muutenki, että voin kyllä jättäytyä pois kuvioista. Näin teillä on kahdeksan peluria kasassa ja kaikki ovat onnellisia. :]
Wamppi on tulos pelaan
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
kyl mäkin uskon tulevani pelaan. olo ollu ihan kohtalainen jo tän päivän.
ja kyl wh:lla pitäis olla ylimääräisiä tykkejä joita lainata. sen verta monta oon nähny niitä siellä loodas jossa niitä säilytetään :P
zydecokin pysyy rauhassa siellä ruodussa, nii meil on hienosti se 10 pelaajaa
ja kyl wh:lla pitäis olla ylimääräisiä tykkejä joita lainata. sen verta monta oon nähny niitä siellä loodas jossa niitä säilytetään :P
zydecokin pysyy rauhassa siellä ruodussa, nii meil on hienosti se 10 pelaajaa
Tai sitten ei, Kang jättäytyi pois kun ei jaksanut tulla :PMr_Fogg kirjoitti: zydecokin pysyy rauhassa siellä ruodussa, nii meil on hienosti se 10 pelaajaa
Että ZyDec0 voi nyt sitten jatkaa tapaninpäivän suunnitelmiaan jos näin haluaa, silloin meillä on juurikin se 8 optimaalista pelaajaa.
- Dark Elf69
jos zydeco jättäytyy pois ja wamppi tulee ja kimmokin pääsee siis meitä on taas 9 vai?
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!