Tässä olkoon todiste, että maelstorm on luotettava. Joo kyllä todellakin tuo kauppa ihan ykkönen on. Hinnat ovat juuri sopivia uuden armeijan aloituksen kannalta sillä armeijan aloitus syö sen verran raahaa, että sitä harkitsee kahdesti tai kuten minä kahdestikymmenesti =). Visa ois muuten hyvä, mutta itse en sellaista omaa (nyyh) joten joudun menemään massan mukana ja tilaamaan kimpassa ja/tai tarvitsen luotettavan ja ystävällisen henkilön joka tilaa puolestani tai omien tavaroittensa mukana. Totta kai maksaisin takaisin ihan käteisellä. Eli kysyn onko se joukkotilaus tapahtuva millon vai onko se nyt yleensä tapahtuva ollenkaan? Muuten täytyy hommata sellainen luotettava ja ystävällinen henkilö.Pikku kirjoitti:Maelstrom on yksi luotettavimmista nettikaupoista joissa olen asioinut.
FB 2009: armeijaskaba
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Orcs are da best
Re: FB 2009: armeijaskaba
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
- Teonanacatl
Oo, that's nasty!Rune kirjoitti:Haista paska.GobbladasSquig kirjoitti:Miusta Joensuussa on aina perinteisesti ollu aika vähän haltioita, ehkä joku vois aloittaa vaikka welffeillä.
Giledit// Laakeitten maitten mies puhuu asiaa ;).
Mut voi perse teidän kanssa, joutuuko tässä nyt ostelemaan lisää nappeja, vaikka niitä on järjetön läjä tuolla vielä maalauspöydällä oottamassa. Halp, Peetu maalaa mun Empire.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Paljon maksat? :)Teonanacatl kirjoitti:Oo, that's nasty!Rune kirjoitti:Haista paska.GobbladasSquig kirjoitti:Miusta Joensuussa on aina perinteisesti ollu aika vähän haltioita, ehkä joku vois aloittaa vaikka welffeillä.
Giledit// Laakeitten maitten mies puhuu asiaa ;).
Mut voi perse teidän kanssa, joutuuko tässä nyt ostelemaan lisää nappeja, vaikka niitä on järjetön läjä tuolla vielä maalauspöydällä oottamassa. Halp, Peetu maalaa mun Empire.
- Teonanacatl
Saat pullollisen jotain lämmittävää. Ja persettä ehkä vähän.
18 Greatswordia commandilla irtois noin 50€:llä Maelstromista. Temptating...
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Indeed.Teonanacatl kirjoitti:Saat pullollisen jotain lämmittävää. Ja persettä ehkä vähän.
Pikkupojat kelpaa aina, ei siinä, ja viina lahjoituksina on pois rahasta mikä viinaan menee. Tempting... Mites se menikään, Aki - Mies tyytyy vähään: perse ja viina riittävät.
Tämä viittaa nyt jo hälyttävästi siihen salaiseen haltiapuoleesti. Varo toki, hyvä mies.
Ja lisää viittauksia: Joulun alla on liikaa aikaa ja ihmiset nukkuvat liikaa ja jutut tyhmenevät entisestään jo internetsissäkin. Ketju on siitä todistus.
Mutta Rüne, ethän nyt vain sekoita haltiamaisuutta Swedlandilaiseen tervehdyskulttuuriin. Ettei vain pieni *ullien herra olisi herännyt joulunalla miekkosen sisällä ;). Vaikka haltiat varastavatkin lapsia öisin metsiinsä, niin joku raja kuitenkin. Meille kelpaavat vain tytöt. Mielellään kouluhameiden ja kissankorvien kanssa.Rune kirjoitti:Pikkupojat kelpaa aina, ei siinä
Aiheeseen; Dork Elf spread head tarttui joululahjaksi. Tästä se alkaa. Suck my hydra.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
noes.... Miksi kukaan ostaa noita roska spear headeja? :(
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Kun sen sai satasella ja rahat eivät olleet minun. ;)
Eyes that fire and sword have seen
Noh ton voi melkeen ehkä hyväksyä jo syyks ja ei se tainnu delffien tapauksessa niin paska laatikko olla, mutta spear headit on kyllä ollu suurinta kusetusta GW:ltä vähää aikaa :PGilaelin kirjoitti:Kun sen sai satasella ja rahat eivät olleet minun. ;)
Ja haltiat aina haltioita..
/sigh
Pitää alkaa varmaan tsekkailla armeijalistaa. Paskaa on tulossa, varautukaa. Toisaalta, pelkästään se, että harkitsen käyttäväni wraitheja saadakseni parit reaperin napit käyttöön luo listatsa autojuustoa. Kolmekin on jo liikaa, mutta se on minimimäärä yksikössä. Harmi sinänsä. Pitää juustottaa. Ehkä lepakot, luurangot ja jättimäärä zombieita korvaavat.
/sigh
Pitää alkaa varmaan tsekkailla armeijalistaa. Paskaa on tulossa, varautukaa. Toisaalta, pelkästään se, että harkitsen käyttäväni wraitheja saadakseni parit reaperin napit käyttöön luo listatsa autojuustoa. Kolmekin on jo liikaa, mutta se on minimimäärä yksikössä. Harmi sinänsä. Pitää juustottaa. Ehkä lepakot, luurangot ja jättimäärä zombieita korvaavat.
Mie voisin lähtee tähän mukaan breteilläni. Sain figut tossa pari päivää sitten ja noista suurin osa on maalaamattomia/paskasti maalattuja joten mukaan voisin lähteä. Ei huolta, noista about 2500 pistettä on maalaamattomia joten vielä maalattavaa riittää.. Josko kerrrankin saisi täysin maalatun + beissatun armeijan <:
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
- Orcs are da best
Öh, niin onko se joukko tilaus maelstormista tulossa millon? Vastatkaa ny perkele!
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
Joukkotilaus tulee sitten, kun joku lähtee sitä järjestämään. Ei se itsestään synny. :)
- Teonanacatl
Säähän sitä ehottelit. ;)Tas kirjoitti:Joukkotilaus tulee sitten, kun joku lähtee sitä järjestämään. Ei se itsestään synny. :)
Mie ainakin oon mukana jos tilaillaan.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Niinhän mää sitä ehottelin, mutta en oo luvannu järjestää. :DSäähän sitä ehottelit. ;)
No kyllä mä sen voin järjestää, kyllä ne cash backit mulle kelpaa :P
Jes! Saatkin varmaan ihan kunnon cashbackit jos tilaajia tulee yhtä paljon mitä ketjussa on ollut kiinnostuneita. :-)No kyllä mä sen voin järjestää, kyllä ne cash backit mulle kelpaa :P
Jep jep. Mutta tosiaan asian tiimoilta nyt on erittäin hyvä aika tilata. Punnan kurssi on ihan järkyttävän alhaalla pari päivää sitten oli 1.05 ku vielä pari kuukautta sitten oli 1.23 eli figuja varmaan kannattaa ostaa nyt halvalla ennen ku GW ehtii reagoida punnan heikkoon arvoon. Mutta voin alkaa tosiaan tilausta järkkäillä vaikka samantien. Oon nyt tosin vielä Helsingissä ja palaan vasta Tammikuun alussa, mutta miettikää mitä halautte tilailla ja pistäkää vaikka mulle jotain ostoslistoja sitten
Mullei oo rahaa! Kääk tööt!Pikku kirjoitti:Jep jep. Mutta tosiaan asian tiimoilta nyt on erittäin hyvä aika tilata. Punnan kurssi on ihan järkyttävän alhaalla pari päivää sitten oli 1.05 ku vielä pari kuukautta sitten oli 1.23 eli figuja varmaan kannattaa ostaa nyt halvalla ennen ku GW ehtii reagoida punnan heikkoon arvoon. Mutta voin alkaa tosiaan tilausta järkkäillä vaikka samantien. Oon nyt tosin vielä Helsingissä ja palaan vasta Tammikuun alussa, mutta miettikää mitä halautte tilailla ja pistäkää vaikka mulle jotain ostoslistoja sitten
Vi ska se kunhan tammikuu alkaa. Olis parit laskutkin maksamatta...
Joo no eikai sinne toisaalta pakko mitään suurtilausta oo kerralla tehdä ku ei siitä sen erikoisemmin hyödy, mutta ihmiset joilla ei oo omatoimisesti mahdollisuutta/jaksamista hoitaa noita ostoksia niin voin hoitaa ne puolesta.