"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tree singing & sen käyttäminen.

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Runt

Tree singing & sen käyttäminen.

Viesti Kirjoittaja Runt »

Tree singing loitsuahan voi käyttää useammin kuin kerran vuorossa. Toisin sanoen metsää pystyy liikuttamaan useammin kuin kerran/vuoro.

Olenko käsittänyt oikein että tämä ei kuitenkaan onnistu vain 1:llä spellsinerillä vaan niitä pitäisi olla väh:2:ksi tai vaihtoehtoisesti jokin toinen maagi joka liikuttaa toiseen kertaan samalla vuorolla kyseistä metsää?
Vai voinko tehdä 1:llä spellsingerillä saman loitsun kahdesti vuorossa mikäli nopat riittävät ja täten liikuttaa metsää useammin kuin kerran/vuorossa, olettaen että loitsiminen onnistuu.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Re: Tree singing & sen käyttäminen.

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Selviää kun kysyt itseltäsi voiko maagi käyttää samaa loitsua kahdesti vuorossa. Niin helppoa se on.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Helppo kysyä mutta vastausta en tosiaan tuohon tiedä voiko vai ei. Nyt kun noin kysyit niin pitänee ilmeisesti päätellä että ei.
Aloittelevana pelaaja toivoisin kuitenkiin selkeämpiä vastauksia mutta ehkä nyt saan yhden ylimääräisen vastauksen tuohon edelliseen kysymykseen joten sitä ei ainakaan jatkossa tarvitse uudelleen kysyä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Jos magiasta on kysymyksiä, niin kannattaa suunnata katse sääntiksen s. 104-110 jossa on magiasäännöt.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

"In a player´s Magic phase, which follows the Movement phase, each of his Wizards can attempt to cast each of his spells only ONCE"
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
halko

Viesti Kirjoittaja halko »

Voit tehdä Puu laulamisen monta kertaa vuoross yhdellä maagilla, jos sillä on Calaigor's Stave. Jos keppiä ei löydy, et voi tehdä sitä kuin kerran vuorossa
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”