27.12-28.12 FB-turnaus Espoossa

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
spjarv

Re: 27.12-28.12 FB-turnaus Espoossa

Viesti Kirjoittaja spjarv »

Sami Järvinen, pankkitunnarit toisessa kaupungissa että jospa vaikka maksan paikanpäällä :)

-Sami
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Mahtuuko Haverisen Petri vielä mukaan, vai mikä onpi tilanne?
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

lol. 3 paikkaa jäljellä ja tuhansia ihmisiä ilmoittautuu vapaa-ehtoiseksi tulemaan paikalle maksamaan turnausjärjestäjän maksuehtojen vastaisesti. ;D

Nyt kaikki aamu neljältä jonottamaan viimeistä spottia!!!
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

hähää
Jara

Viesti Kirjoittaja Jara »

Multa lähtis yks turnauspaikka jos kiinnostaa. Itse en pääse sunnuntaina paikalle, joten tulen sinne lauantaina kattelemaan ja kaupittelemaan turnauspaikkaani.
Oberon

Jara kirjoitti:Multa lähtis yks turnauspaikka jos kiinnostaa. Itse en pääse sunnuntaina paikalle, joten tulen sinne lauantaina kattelemaan ja kaupittelemaan turnauspaikkaani.
Sinulla on postia, pitääkin sitten kai pakata figut mukaan...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Rizky

Viesti Kirjoittaja Rizky »

Siis mikä nyt on tilanne? Oon ainakin itse maksamassa tänään. Eli onko turnaus täynnä maksetuilta paikoilta osin vai ei?

EDIT: Maksoin tilille. Tuon turnaukseen kuitin mukaan.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Odottakaas hetki, tsekkaan tilini ja tarkistan mikä on tarkka tilanne. Useimmiten voidaan yrittää jotain häx ratkaisua ja taikoa jotain pelipöytiä lisää, se vaan vaatii vähän taikaa.

Olin perheen luona, oli vaikeuksia vastata aikasemmin.
Amazing Slug

Isompi Arska kirjoitti:Ari Kaukiainen vielä mukaan, liskoilla... Maksu tuli veljen (Antti) tililtä.

Miten tuo "kaikki näkee keikki" termi pelataan? kaikki näkee ihan oikeasti kaikki, niinkuin assassinnit ja magiaesineet? Onhan tuo lause tietty selvä, mutta Turun FTC:ssä näytettiin ymmärtävän lause niin että listat ovat kuitenkin suljettuja noiden osalta (sekä tietty giftit ja powerit). Piti vaan kysyä että miten menetellään täällä?
Tulkitaan nyt vaikka niin, että kaikki on avointa. Ihan kaikki, myös assassinien ja fanaatikkojen sijoitukset.

Maksu ei ole tullut vielä perille. Pyhiä lienee vielä. Palautetaan maksu jos tulee tuplabookkauksia, mutta HUOMIOKAA:

Pelaamaan pääsevät ne, jotka ensimmäisenä latovat käteeni 10 euroa turnauspaikalla. Olen se pienempi silmälasipäinen jätkä (Juuso).

Yritetään saada kaikille pöytä, mutta voi jäädä joitain ulkoipuolelle. Kantsii olla hyvä. Tai aikaisin liikkeellä (heaven forbid).
Rizky

Viesti Kirjoittaja Rizky »

Amazing Slug kirjoitti:
Isompi Arska kirjoitti:Ari Kaukiainen vielä mukaan, liskoilla... Maksu tuli veljen (Antti) tililtä.

Miten tuo "kaikki näkee keikki" termi pelataan? kaikki näkee ihan oikeasti kaikki, niinkuin assassinnit ja magiaesineet? Onhan tuo lause tietty selvä, mutta Turun FTC:ssä näytettiin ymmärtävän lause niin että listat ovat kuitenkin suljettuja noiden osalta (sekä tietty giftit ja powerit). Piti vaan kysyä että miten menetellään täällä?
Tulkitaan nyt vaikka niin, että kaikki on avointa. Ihan kaikki, myös assassinien ja fanaatikkojen sijoitukset.

Maksu ei ole tullut vielä perille. Pyhiä lienee vielä. Palautetaan maksu jos tulee tuplabookkauksia, mutta HUOMIOKAA:

Pelaamaan pääsevät ne, jotka ensimmäisenä latovat käteeni 10 euroa turnauspaikalla. Olen se pienempi silmälasipäinen jätkä (Juuso).

Yritetään saada kaikille pöytä, mutta voi jäädä joitain ulkoipuolelle. Kantsii olla hyvä. Tai aikaisin liikkeellä (heaven forbid).
Mites sitten jos on kuitti maksusta mukana? Kai sillon saa kiilattua paikalla maksavien eteen, kun on jo perjantaina maksettu?
Amazing Slug

Nyt on turnaukset lolloteltu ja siistiä oli, Olli voitti tällä kertaa, ei ollut mun rotistakaan anit magic sormukselle eikä error-testeille.

Laitan lopulliset pistetaulukot kun venus on laskeva ja merkurius harmoninen pohjantähden kanssa.
Oberon

Jees, kiitämmä. Armeijan "kantava idea" oli viikonlopun isoin not-läppä, mutta ihan kivaa oli kyllä. Pointseja tähän mennessä parhaasta näkemästäni turnausmajoituksesta.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

-Emppu-
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja -Emppu- »

Kiitoksia järjestäjille ja kaikille vastapelaajille. Hubaa oli taas vaikka lopulta jäinkin Team Fiestan huonoiten sijoittuneeksi pelaajaksi.
AndreasH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AndreasH »

Jess! Kiitos Slugille ja muille järkkäreille, sekä tietenkin vastustajille!

Palasin Faban äärelle pienen tauon jälkeen. Ainoana Beast-pelaajana keskinkertaisesti keskikastiin. Hyvä näin. Kolme pienempää tappiota ja kaksi isoa voittoa.

Sun Dragonit ei vaan oo kivoja. Ei millään. Ei oo Stankitkaan. Rune of the True Beast mukaan seuraavalla kerralla... Ja DoW tykit rareen. Nojoo, loppu winetys - sen näköinen armeija kuin kenraali...

Nähdään sitten Fanaticissa ja Ropessa tai missä lie.

A
Mun Oblit on Mossadin agentteja.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

AndreasH kirjoitti:Sun Dragonit ei vaan oo kivoja. Ei millään.
Oletan että tuli erhe high elffikirjan vähemmän tietämyksen tms takia ja tarkoitat star dragonia aka isointa lohharia high elffeillä etkä sun dragonia joka on se heikoin niistä? Vai olenko missannut jonkun uuden juustolöydön? Olen kyllä kuullut valitusta star dragonista mutta sun dragon olikin jo uusi. Mutta jos joku on keksiny juustoisen sun dragon kikan niin kertokaa pois :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Huh los heijandee... Nyt on käyty taas pelaamassa warhammeriakin.

Gobblan kanssa kisailtiin Joensuulaisittain, ja hyvin meni. Puoliväliin kai, tai jotain? Loppusijoituksia ei keretty tiiraamaan kun piti juosta bussiin ja junaan. Kerettiin just ja just. Pitää myöhemmin fiilistellä lisää. Nyt on nukuttava ja hoidettava kaikenlaisia sosiaalisia asioita.

Anteeksi, Pyry, kun peli keskeytyi! Onneksi saatiin ajoissa loppuun. Ja onneksi asiat selvisivät, vaikkakin vasta kotopuoleen saavuttuamme.. :) Kaikesta sählingistä huolimatta ehkä pelillisesti paras peli mitä turneessa taisin pelata. Muuten oli liskoja, joita vastaan 'pelaaminen' on aina mitä on, ja kääpiöitä jotka heittivät noppaa tosi huonosti, ja VC:tä jotka on aina karmeita, ja sit helffikäärmeitä jotka nekin heittivät noppaa tosi huonosti. Keisarikuntaa vastaan sai todella matsata - kiitos siitä. :)

Eli todella muista peleistä myöhemmin. Palaillaan päivän tai parin sisään, ja kiitos turneesta! Oli hauskaa, ja silleen. Espooseen tulemme palaavan, vai miten se nyt sanotaankaan.

Rune kiittää ja kuittaa, ja yrittää maalata Griffonin vielä loppuun josko sillä kotipeleissä tekisi jotain vielä.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
AndreasH
Viesti:

tneva82 kirjoitti:
AndreasH kirjoitti:Sun Dragonit ei vaan oo kivoja. Ei millään.
Oletan että tuli erhe high elffikirjan vähemmän tietämyksen tms takia ja tarkoitat star dragonia aka isointa lohharia high elffeillä etkä sun dragonia joka on se heikoin niistä? Vai olenko missannut jonkun uuden juustolöydön? Olen kyllä kuullut valitusta star dragonista mutta sun dragon olikin jo uusi. Mutta jos joku on keksiny juustoisen sun dragon kikan niin kertokaa pois :D
Niin.. siis Star Dragon siinä pitikin lukea. Helvatan strena 7 ja seittemän hyökkäystä ja IHAN liian korkea WS jne. jne. Hävisi se kaksi combat rundia herdille ja pakeni lopulta... Rallitti ja tappoi sitten kaikkea muuta kivaa. Hihhulihei. Rune of the true Beastia kaivattiin pahasti.

A
spjarv

Viesti Kirjoittaja spjarv »

Juu, kiitos otaniemeläisille taas kerran turnauksesta, väkeä tulikin paikalle ihan mukavasti eikä jäänyt pelkäksi ETC-happeningiksi. Onnittelut Ollille, kai ne uudet delffit sitten jotain osaa... (paras armeija, köhköh). Yli 400 kiloa ihmistä alle 900 kilon Fiestassa on myös aika tunnelmallista.

-Sami
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
Amazing Slug

AndreasH kirjoitti:
Mun warlord muuten taisi lyödä sun herdiä great weaponilla, jonka se oli listassa unohtanut ostaa. Tilalla oli jotku hämärät 3 slavea. Ihmettelinkin mistä ne oli tullut, kun aina ennen on ollut 24, 24 ja 20 slavea eikä 24, 24 ja 23. Hups...
AndreasH
Viesti:

Amazing Slug kirjoitti:
AndreasH kirjoitti:
Mun warlord muuten taisi lyödä sun herdiä great weaponilla, jonka se oli listassa unohtanut ostaa. Tilalla oli jotku hämärät 3 slavea. Ihmettelinkin mistä ne oli tullut, kun aina ennen on ollut 24, 24 ja 20 slavea eikä 24, 24 ja 23. Hups...
Voisi pitkälti kiteyttää että mun turnaus kaatui siihen :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”