"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wild Rider teemaa 1,000p

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
chaoz

Wild Rider teemaa 1,000p

Viesti Kirjoittaja chaoz »

Moi,

Tein viime iltana (00.00) tälläsen listan.
Wild Rider- teema, muuten kommentointi ja parantelu on sallittua,
Ja mitäpä loppupisteillä?

Lista:

Wood elf Noble:
-Wild rider Kindred
-Great stag
-Spear of twilight
-light armour
=194p.

5x Wild riders
- Musician
-Banner
= 138p.

5x Wild riders
-musician
=138p.

10x Glade guard
- Musician
- Lord's bowman
=126p.

10x Glade guard
- Musician
=126p.

5x Glade riders
-Musician
129p.

10x Dryads
120p.

total: 999p.

Ja lopuksi vielä Paula Lehmä Vanukas- Wild Rider Remix!

0n Wild riderit cool,
Ne voittaa kaikki muut,
Saa vanukkaasta Orioneita,
Ja ne vie keilen menessään!

Welffit ownaa, Welffit ownaa,

Orionil on villit Koirat,
Wildriderjuusto vanukas,
Päivän tekee paremmaks!

(sori offtopic ^^)

-Chaoz
Viimeksi muokannut chaoz, La 03.01.2009 19:08. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
banzgo

Re: Wild Rider teemaa 1,000p

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Mistäs tuo Noble saa sen 4+ wardin? Eihän sillä ole kuin 5+ ja 6+ wardi. Että kyllä se aika helposti kaatuu. Varsinkin kun sen menopeli ammutaan alas. Sen voisi siis ehkä vaihtaa ihan normaaliin hevoseen. Sitten itse ainakin jakaisin nuo 10 wildua kahteen ryhmään, koska tuossa koossa ovat vähän tyhmiä.
chaoz

banzgo kirjoitti:Mistäs tuo Noble saa sen 4+ wardin? Eihän sillä ole kuin 5+ ja 6+ wardi. .
Eikö niistä tule 4+ Ward, itse olen luullut niin :F
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

chaoz kirjoitti:
banzgo kirjoitti:Mistäs tuo Noble saa sen 4+ wardin? Eihän sillä ole kuin 5+ ja 6+ wardi. .
Eikö niistä tule 4+ Ward, itse olen luullut niin :F
Wardit ei stackkaa niinkun armour savet. Kyllähän mäkin muuten pelaisin mielelläni suurhaltioilla Re-rollattavaa As 3+ ja Ward save 1+ jätkää, ei siinä mitään :P
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
chaoz

Olisko parempi yhdistelmä Noblelle: Helm of the hunt+ Dawnspear+ Normi light armour?
Saisi 4+ As ja 5+ Wardi, mikä ei ole niin hyvä, mutta osaisi jotai lähiksessä...
Ideoita?
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

chaoz kirjoitti:Olisko parempi yhdistelmä Noblelle: Helm of the hunt+ Dawnspear+ Normi light armour?
Saisi 4+ As ja 5+ Wardi, mikä ei ole niin hyvä, mutta osaisi jotai lähiksessä...
Ideoita?
Wild rider-sankari ei saa helm of the huntia, se kun ei ole light armour. Dawn spear on melko turha. Ota mieluummin Spear of twilight, kun se nykyään myös on spear. Tonnin pelissä peruskombo wildis+spear of twilght on hyvä jo yksinään. 5+ as ja 5/6+ wardi riittävät hyvin, koska noblen on tarkoitus tappaa vastustajan eturivi, jotta ketään ei jää lyömään takaisin, tai challengoida sankareita/champpoja ja heitellä killing bloweja. Muutenkin haltioilla sankareiden yliboostaaminen tonnissa ei ole kovin järkevää, kun kaikki on kallista ja joukkojakin pitäisi saada säädyllinen määrä kentälle.

Hailikin voi olla ihan kova veto wildisherolle. Itse olen käyttänyt ihan onnistuneesti, vastustajan odottaessa nuolikuuroa vähiten juuri tämän sankarin suunnalta.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”