"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hell Dorado

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Joonatin

Re: Hell Dorado

Viesti Kirjoittaja Joonatin »

Kummasti ne Pelimaan startterit häviävät, Lostit vielä jäljellä. Itse päädyin Westernereihin, vaikkei pitänyt koko peliä aloittaa, vaan ihan vain pari figua maalata blistereistä. Säännöt erehdyin kuitenkin lukemaan ja innostuin, kun halvalla pääsee (taas) mukaan. Hyvältä peliltä vaikuttaa ja ensimmäinen testipelikin tuli jo pelattua, säännöt tosin muistimme aivan päin helvettiä, kun Sotamasiina puskee läpi. Grenadiereja ja Doppelsöldnereitä odotellessa täytynee vielä pelata toinen testipeli oikeammilla säännöillä.

Figut ovat tosiaan laadultaan erittäin hyviä. Aika pienellä putsaamisella selvisi ja maalaaminen on miellyttävää. Lisäksi figuja ei ole paljoa, joten maalausurakkakaan ei vaikuta loputtomalta suolta. Muutama figu onkin jo lähellä lakkausta.

edit. Vargasin uusi profiili vaikutti hieman alkuperäistä lupaavammalta. Samat pisteet, yhden parempi CMD ja pari uusittua komentoa. FTH:n perustuvia komentoja, miltä kuulostaisi vaikkapa PR6 Doppelsöldner :) Lisäksi Alvaron kanssa heput ovat vielä Fanaticceja. Hiphei!
Painting miniatures is like making love to a beautiful woman... It doesn't happen in real life.
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä

Öljyväri-tutoriaali
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Silveri kirjoitti:Armeijoiden kokoonpano olisi varmaankin uuden 250 pts mukaan
Tämähän muuten ei tullut virallisesti voimaan (en siis sano, etteikö sitä voisi toki käyttää).
Joonatin kirjoitti:edit. Vargasin uusi profiili vaikutti hieman alkuperäistä lupaavammalta. Samat pisteet, yhden parempi CMD ja pari uusittua komentoa. FTH:n perustuvia komentoja, miltä kuulostaisi vaikkapa PR6 Doppelsöldner :) Lisäksi Alvaron kanssa heput ovat vielä Fanaticceja. Hiphei!
Huomaa myös suht mehevä synergia Abd ar-Rahman ibn Muldjamin kanssa: http://helldorado.fr/ressources/secteur ... abd-uk.jpg
FTH 1 -> 2 on ihan muikea tuolla erikoiskäskyllä ja tuo parannusoptio on aina pop, kun lähdetään uskoon panostamaan.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Jiihaa! Lisää vaan pelaajia Tampereelle. Täältähän löytyy kohta tarpeeksi jo vaikka pienimuotoisen turnauksenkin pelaamiseen.
Joonatin kirjoitti:edit. Vargasin uusi profiili vaikutti hieman alkuperäistä lupaavammalta. Samat pisteet, yhden parempi CMD ja pari uusittua komentoa. FTH:n perustuvia komentoja, miltä kuulostaisi vaikkapa PR6 Doppelsöldner :) Lisäksi Alvaron kanssa heput ovat vielä Fanaticceja. Hiphei!
Joo, ei pelkästään hieman parempi, vaan tekee ukosta jopa pelattavan. Vanha profiili oli melkoisen rampa (keskinkertaiset statit ja komentopisteet, ei erikoiskykyjä/-hyökkäyksiä ja erikoiskäsky on kallis ja vaikea käyttää, koska eurojen rivimosut doppelia lukuunottamatta harvemmin selviävät myllykierroksesta hengissä). Käytännössähän tämän tilalla oli aina sama pelata Don Quichottea, jos ei uskovaisia halua käyttää (enkä näe syytä miksi haluaisi), kun samaan hintaan saa lisää komentoa ja paremman tappelijan.

Uudella profiililla sen sijaan löytyy ihan oikeita ässiä hihastaan. Molemmat käskyt ovat erittäin käyttökelpoisia ja heppu tukee nyt mukavasti muuta armeijaa, sekä combottaa hyvin noiden pappien kanssa. Itselläni on jo mielessä monta kokoonpanoa tämän profiilin ympärille.

-Roope
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Onko muuten mitään toivomuksia sen helmikuun tapahtuman päivämäärälle? Jottei tämä ketju menisi ihan tukkoon, vastaukset mielellään YV:itse ja teen sitten päätökset näitten perusteella despoottimaisesti.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Helmikuun alkupuolella, viimeinen viikko on hiihtolomaa lahtelaisilla, tarkoitus ei ollut olla Lahdessa silloin.

En osaa lukea.

@Hammerheart: mihinkä päivään se malmiksen tapahtuma on tarkoitus järjestää?
EDIT: hittolainen, Tracon tosiaan vie ton ekan viikonlopun, eli oisko se toinen vkl sitte vaikka? :P
Viimeksi muokannut Oberon, Pe 02.01.2009 17:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Ropetus
Valvoja

Näillä näkymin minulle käy kaikki viikonloput, paitsi helmikuun ensimmäinen viikonloppu, jolloin on 7.2. Tracon Tampereella. Tuonnekin tosin pyrin järjestämään HellDorado -ohjelmaa, että sinnekin vaan porukkaa jos kiinnostaa.

-Roope
Tuska

Viesti Kirjoittaja Tuska »

Fängi kirjoitti:Näillä näkymin minulle käy kaikki viikonloput, paitsi helmikuun ensimmäinen viikonloppu, jolloin on 7.2. Tracon Tampereella. Tuonnekin tosin pyrin järjestämään HellDorado -ohjelmaa, että sinnekin vaan porukkaa jos kiinnostaa.

-Roope
Dam itse olen WM/H turneessa kiini, mutta uskon että voin lahjoitaa ainakin yhden turnee pöydän demottamista varten, varmista vielä kuitenkin tuolta Pelimaan porukalta, ja jos oikein kerkinän kaikelta muulta säädöltä niin voin jopa tuon kadottetujen startterin kotaa saada kokoon/maalattua.
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Ropetus
Valvoja

Tuska kirjoitti:
Fängi kirjoitti:Näillä näkymin minulle käy kaikki viikonloput, paitsi helmikuun ensimmäinen viikonloppu, jolloin on 7.2. Tracon Tampereella. Tuonnekin tosin pyrin järjestämään HellDorado -ohjelmaa, että sinnekin vaan porukkaa jos kiinnostaa.

-Roope
Dam itse olen WM/H turneessa kiini, mutta uskon että voin lahjoitaa ainakin yhden turnee pöydän demottamista varten, varmista vielä kuitenkin tuolta Pelimaan porukalta, ja jos oikein kerkinän kaikelta muulta säädöltä niin voin jopa tuon kadottetujen startterin kotaa saada kokoon/maalattua.
Kuulostaa hyvältä. Tuolla Pelimaassa olikin tarkoitus vierailla, kunhan tästä kerkeän sinne Tampereelle siirtyä. Demotus nyt lähinnä oli mielessä, kun noita pelaajia nyt ei vielä varmaan mihinkään turnaukseen ole tarpeeksi ja taitavat suurin osa pelata muissa turnauksissa jo. Erityisesti figullinen avustus kelpaisi tuohon demottamiseen, kun itse en tosiaan omista kuin yhden faktion.

Tarkemmin alan tuota tosiaan katsella ensi viikolla.

-Roope
Hammerheart

Oberon_ kirjoitti:@Hammerheart: mihinkä päivään se malmiksen tapahtuma on tarkoitus järjestää?
Luultavimmin tuossa 24-25 päivän viikonlopun jompanakumpana päivänä. Mites ihmisille sopisihe?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Sunnuntai, kiitos. Järkkään Lahdessa faba-turnauksen 24.päivä, siksi.
Viimeksi muokannut Oberon, Ma 05.01.2009 17:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Haddock

Viesti Kirjoittaja Haddock »

Kumpikin päivä passaa hyvin.
Tony_Peter

Viesti Kirjoittaja Tony_Peter »

Hammerheart kirjoitti:
Oberon_ kirjoitti:@Hammerheart: mihinkä päivään se malmiksen tapahtuma on tarkoitus järjestää?
Luultavimmin tuossa 24-25 päivän viikonlopun jompanakumpana päivänä. Mites ihmisille sopisihe?
Hmm, itse en valitettavasti pääse paikalle 24-25 päivinä. Ainoa vknloppu tässä kuussa kun on töitä.
Silveri kirjoitti: Sitten olennaisia kysymyksiä: kuinka moni olisi valmis osallistumaan tällaiseen tapahtumaan helmikuussa Lahdessa? Itseni mukaan lukien saan ehkä 3 paikallista pelaajaa sinne rekrytoitua, mutta sillä ei vielä hirveän suurta tapahtumaa tee.
(lisätietona: Z-juna kulkee Helsingistä Lahteen noin tunnissa ja maksaa opiskelijalta 6,50 €/suunta)
Itse voisin hyvinkin tulla Lahteen pelailemaan, jos vaan sattuu sellaiseen ajankohtaan että ei ole töitä tms. Mitä aikaisemmin saisit päivän lyötyä lukkoon sitä suuremmalla todennäköisyydellä voisin paikalle eksyä...

Ensimmäinen Immortalien "greeni" on pistetty näytille. Mukavan näköinen jamppa.
http://helldorado.fr/figurines/les-matr ... n-xian.php
Silveri

Tony_Peter kirjoitti:Ensimmäinen Immortalien "greeni" on pistetty näytille. Mukavan näköinen jamppa.
http://helldorado.fr/figurines/les-matr ... n-xian.php
*kuola*... joo.. taitaapa silverin ylimääräiset rahat mennä immortalien keräilyyn seuraavaksi... gotta catch them all

silveriEdit: Olette varmaan tämän pöydän jo nähneetkin, mutta silti... hieno on: http://helldorado-forum.com/index.php?topic=2936.30
Immeli

Viesti Kirjoittaja Immeli »

Itselle pitäisi saapua täs parin viikon sisällä näit figui, et olen kykeneväinen ja kiinnostunut tapahtumista parin sadan kilometrin säteellä Lahdesta. Kaamee tyhjänpanttihan mä oon, että aikaa pitäs löytyy.
Lahti pilaa tunnelman.
Paskardi

Viesti Kirjoittaja Paskardi »

Perhana kun menin tätäkin thrediä lukemaan, nyt on pakko päästä maalaamaan näitä figuja! Ja jos sitä vaikka kerrankin saisi niitä vietyä pelipöydälle astikin, kun ei ymmärtääkseni hirveän monella figulla pelata? Taustatarina kuulostaa järkyttävän mielenkiintoiselta, mistähän sitä pääsisi lukemaan enkuksi tai suomeksi?

Kysympä vielä, että minkä kokoisella pöydällä noita pelejä pelataan? Jos ei kovin iso ole niin saatanpa ottaa ja rakentaa pienen palan helvettiä tänne kotiin, ;-)
Silveri

30"x30".
Hammerheart

Mites muuten, sopisiko ihmisille tuoksi pelihäppeninkipäiväksi sittenkin lauantai 31. tai sitten sunnuntai 1. päivä? Tuo lauantai saa meikäläisen äänen, mutta sunnuntaikin toiminee.
Silveri

Noniin... helmikuun HD tapahtuma on sitten varattu. Puolenkuun peleissä lauantaina 14.2.2009 klo 10 alkaen. Tarkat lisätiedot sitten kun olen nukkunut yön yli ja jaksan niitä miettiä.
Tony_Peter

Viesti Kirjoittaja Tony_Peter »

Hammerheart kirjoitti:Mites muuten, sopisiko ihmisille tuoksi pelihäppeninkipäiväksi sittenkin lauantai 31. tai sitten sunnuntai 1. päivä? Tuo lauantai saa meikäläisen äänen, mutta sunnuntaikin toiminee.
Kyyyllä. Tuo lauantai kuullostaa hyvältä.
Silveri kirjoitti:Noniin... helmikuun HD tapahtuma on sitten varattu. Puolenkuun peleissä lauantaina 14.2.2009 klo 10 alkaen. Tarkat lisätiedot sitten kun olen nukkunut yön yli ja jaksan niitä miettiä.
Tännekin pitää yrittää päästä paikapäälle pelailemaan.

Tänään pelailtiin Lassen kanssa uusilla korteilla ja ainakin itselleni Europelaajana Missionaryn ja Saran boostit olivat heti mieleen. Missionary ei enää joudu roikkumaan koko ajan jonkun perässä kiinni, kun aurojen kantamaa nostettiin kuuteen. Sara pääsee kanssa mukavasti peliin mukaan, kun ei tarvitse paikallaan summonata sitä Lemuria. Lisäksi sen taijat saivat vähän lisää potkua.

Bran Carnoth oli pelottava.
Silveri

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 11&t=83436

Spam! Spam! Spam! Lovely Spam! Wonderful Spam!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”