vuoden 1. FB-liiga
Valvoja: Peliporukkavalvojat
vuoden 1. FB-liiga
Mitä pelataan, kuka vetää? Alkaako jo 5. päivä?
Itsehän pelaan vielä 2 mestariliigapeliä...
Itsehän pelaan vielä 2 mestariliigapeliä...
Re: vuoden 1. FB-liiga
Tuskin alkaa vielä 5. päivä, kun ei ole vetäjää. Minä olen tammikuussa poissa, samoin Heikki. Vetäjiä siis kaivattaisiin, ei se mitään rakettitiedettä ole. Jos kukaan ei jaksa vaivautua, voin ehkä alkaa vetämään helmikuun alussa jotain.
Itse lähden "sapaattilomalle" 24.1 - 14.2 Taalintehtaalle, joten en voi asiassa auttaa enkä edes osallistua kuten haluaisin.
Toivottavasti saatte jotain aikaiseksi!
Toivottavasti saatte jotain aikaiseksi!
Meikä siirty just intistä reserviin eikä mitään suunnitelmii oikeen oo, ni voisin varapeeloilla iha hyvin. Alkaen vaikka jo tosta ens maanantaista.
Teemu
Teemu
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Moi,
omalta osaltani en pääse liigoihin lainkaan noin kuukauden ajan tammikuun 19. lähtien. Sitä ennen olen paikalla ja tarvittaessa varapelaajana, mutta toivon, että joku muu ottaisi vetovastuuta alkuvuodesta. Jos liigavetäjistä on pulaa myöhemmin keväällä, voin taas palata puikkoihin.
Heikki
omalta osaltani en pääse liigoihin lainkaan noin kuukauden ajan tammikuun 19. lähtien. Sitä ennen olen paikalla ja tarvittaessa varapelaajana, mutta toivon, että joku muu ottaisi vetovastuuta alkuvuodesta. Jos liigavetäjistä on pulaa myöhemmin keväällä, voin taas palata puikkoihin.
Heikki
Jep ja mulla on myös luentoja maanantaisin seitsemään asti joten en oikein ehdi tammikuussa pahemmin pelailemaan vaikka paikalle varmaan eksynkin hiukan myöhässä... Torstait sitten...
Jos ei kukaan muu halua, ni kai mä uskallan kokeilla. Syteen tai saveen, vai miten se menikään.
Vaik kuus kierrosta, mistä viis parasta lasketaan. FTC-turnauksen kompeilla, melkeen kaikki kuitenki osallistuu siihen ni voi testailla listoi ja sillee. Mä tai Teppo varapelaa.
Edittiä: Alkaa siis 5.1. jos joku raahautuu paikalle. Muuten heittelen yksinäni noppii.
Vaik kuus kierrosta, mistä viis parasta lasketaan. FTC-turnauksen kompeilla, melkeen kaikki kuitenki osallistuu siihen ni voi testailla listoi ja sillee. Mä tai Teppo varapelaa.
Edittiä: Alkaa siis 5.1. jos joku raahautuu paikalle. Muuten heittelen yksinäni noppii.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Ekat tulokset:
20 Markus (VC)
17 Eriksson (EMP)
17 Aki (EMP)
10 Janne (LIZ)
10 Föhr (O&G)
3 Heikki (TK)
3 Teppo (HE)
0 Teemu (SKA)
Semmosta.
20 Markus (VC)
17 Eriksson (EMP)
17 Aki (EMP)
10 Janne (LIZ)
10 Föhr (O&G)
3 Heikki (TK)
3 Teppo (HE)
0 Teemu (SKA)
Semmosta.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Joku oli kai kyselly linkkiä noihin FTC-turnauksen komppeihin ni laitetaas linkkiä:
http://www.ordoaboensis.net/liitteet/ftc09_saannot.pdf
http://www.ordoaboensis.net/liitteet/ftc09_saannot.pdf
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Toisen kierroksen jälkeen:
40 Markus (VC)
23 Heikki (TK)
20 Mika (WOC)
17 Eriksson (EMP)
17 Aki (EMP)
10 Janne (LIZ)
10 Föhr (O&G)
3 Teppo (HE)
0 Teemu (SKA)
40 Markus (VC)
23 Heikki (TK)
20 Mika (WOC)
17 Eriksson (EMP)
17 Aki (EMP)
10 Janne (LIZ)
10 Föhr (O&G)
3 Teppo (HE)
0 Teemu (SKA)
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Minulla olisi huomenna (19.1) vähän kiire, joten pääsisikö joku paikalle pelaamaan viimeisintään klo 17:30? Minulla on avain Elämän Sanaan, joten sisäänpääsy ei ole ongelma.
Kyllähän aina sisään pääsee, mutta saatko pöydät ja maastot kanssa?
(Itellä on jo peli sovittu.)
Jepp, varastoonkin löytyy minulla avain.Finet kirjoitti:Kyllähän aina sisään pääsee, mutta saatko pöydät ja maastot kanssa?
Kolmas kierros takana:
57 Markus (VC)
37 Eriksson (EMP)
23 Heikki (TK)
20 Mika (WOC)
20 Jouni Mikkola (WOC)
17 Aki (EMP)
10 Janne Mikkola (LIZ)
10 Föhr (O&G)
3 Teppo (HE)
3 Emppu (LIZ)
0 Janne Kilpi (SKA)
0 Teemu (SKA)
57 Markus (VC)
37 Eriksson (EMP)
23 Heikki (TK)
20 Mika (WOC)
20 Jouni Mikkola (WOC)
17 Aki (EMP)
10 Janne Mikkola (LIZ)
10 Föhr (O&G)
3 Teppo (HE)
3 Emppu (LIZ)
0 Janne Kilpi (SKA)
0 Teemu (SKA)
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Valitettavasti joudun ottamaan "sapaattivapata" aina ensi kuun 16 päivään asti, eli sinne meni "voitto sivu suun"... ;)
Lykkyä tyköön kaikille pelaajille ja miksei vetääjille! Näkyilee kuukauden päästä.
Lykkyä tyköön kaikille pelaajille ja miksei vetääjille! Näkyilee kuukauden päästä.
Jea, neljännen kierroksen tulokset:
67 Markus (VC)
40 Mika (WOC)
37 Eriksson (EMP)
23 Heikki (TK)
30 Jouni Mikkola (WOC)
27 Aki (EMP)
13 Emppu (LIZ)
10 Janne Mikkola (LIZ)
10 Föhr (O&G)
3 Teppo (HE)
0 Janne Kilpi (SKA)
0 Teemu (SKA)
67 Markus (VC)
40 Mika (WOC)
37 Eriksson (EMP)
23 Heikki (TK)
30 Jouni Mikkola (WOC)
27 Aki (EMP)
13 Emppu (LIZ)
10 Janne Mikkola (LIZ)
10 Föhr (O&G)
3 Teppo (HE)
0 Janne Kilpi (SKA)
0 Teemu (SKA)
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Viides kierros:
87 Markus (VC)
50 Jouni Mikkola (WOC/EMP)
43 Mika (WOC)
37 Eriksson (EMP)
23 Heikki (TK)
27 Aki (EMP)
17 Tommi (DOC)
13 Emppu (LIZ)
10 Janne Mikkola (LIZ)
10 Föhr (O&G)
3 Teppo (HE)
0 Janne Kilpi (SKA)
0 Teemu (SKA)
87 Markus (VC)
43 Mika (WOC)
37 Eriksson (EMP)
23 Heikki (TK)
27 Aki (EMP)
17 Tommi (DOC)
13 Emppu (LIZ)
10 Janne Mikkola (LIZ)
10 Föhr (O&G)
3 Teppo (HE)
0 Janne Kilpi (SKA)
0 Teemu (SKA)
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Hullut demonit voitti ensimmäisen kerran (!), peli meni lähinnä "autoplay" moodilla siis niiltä osin kuin pisteitä ropisi: Nopat pyöri villisti ja horrorit rikko kiekkoilija lordin. Edelleen on vielä paljon opittavaa itse pelaamisesta ja näistä 5+ ward save pelleistä.
Mika antoi hyvän vastuksen ja fiilis oli pelin jälkeen se, ettei Mika tehnyt mitään isoa kämmiä, vaikka päästi sen yhden missilen läpi (horror-missileistä ei voi ikinä tietää mitä ne tekee). Hölmöä voittaa peli yhden missilen takia. Sitä tämä warhammeri on, noppien kanssa pelaamista. Minulla oli taas toiset koirat hakemassa kylkeä, jota eivät sitten lopulta ehtineet nähdä ja ritarit pääsi pieksemään horrorit kotimatkalle ilman säällistä saattohoitoa. En onnistunu yhdessäkään ward savessa horroreilla :D Oman fiendini pelasin väärin, ensinäkin sen ei olis kannattanu lähteä sinne koiriin ja sitä kautta lordin perään, ja kun se sinne sitten kuitenkin meni niin hölmöyksissäni ajattelin että lyön pari marauder horsemania pois.. vaikka olisin voinut lyödä lordiakin selkään. Virhe tuli näkyviin vasta vähän myöhemmin, koska olisin tarvinnut fiendiä jarruna toisia ritareita varten (jotka pääsivät syömään loput toisista koiristani ja pari horrorlaardia). WoC Ritarit > Flesh Hound. Joku ihme juttu siinä on, että 1+ save on parempi kuin 5+ wardi..
Oma villi veikkaukseni on, että se demonien todellinen "hulluus" kulminoituu thirsteriin, sopiviin matchupeihin ja varsinkin kompittomiin peleihin, joihin saa useamman MoS -miehen ja muita herkkuja, mikä sitten omaan pelityyliin sopii.
Mika antoi hyvän vastuksen ja fiilis oli pelin jälkeen se, ettei Mika tehnyt mitään isoa kämmiä, vaikka päästi sen yhden missilen läpi (horror-missileistä ei voi ikinä tietää mitä ne tekee). Hölmöä voittaa peli yhden missilen takia. Sitä tämä warhammeri on, noppien kanssa pelaamista. Minulla oli taas toiset koirat hakemassa kylkeä, jota eivät sitten lopulta ehtineet nähdä ja ritarit pääsi pieksemään horrorit kotimatkalle ilman säällistä saattohoitoa. En onnistunu yhdessäkään ward savessa horroreilla :D Oman fiendini pelasin väärin, ensinäkin sen ei olis kannattanu lähteä sinne koiriin ja sitä kautta lordin perään, ja kun se sinne sitten kuitenkin meni niin hölmöyksissäni ajattelin että lyön pari marauder horsemania pois.. vaikka olisin voinut lyödä lordiakin selkään. Virhe tuli näkyviin vasta vähän myöhemmin, koska olisin tarvinnut fiendiä jarruna toisia ritareita varten (jotka pääsivät syömään loput toisista koiristani ja pari horrorlaardia). WoC Ritarit > Flesh Hound. Joku ihme juttu siinä on, että 1+ save on parempi kuin 5+ wardi..
Oma villi veikkaukseni on, että se demonien todellinen "hulluus" kulminoituu thirsteriin, sopiviin matchupeihin ja varsinkin kompittomiin peleihin, joihin saa useamman MoS -miehen ja muita herkkuja, mikä sitten omaan pelityyliin sopii.
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.
Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Jea, lopulliset tulokset.
90 Markus (VC)
60 Mika (WOC)
37 Eriksson (EMP)
34 Aki (EMP)
23 Heikki (TK)
17 Tommi (DOC)
13 Emppu (LIZ)
13 Teppo (HE)
10 Janne Mikkola (LIZ)
10 Föhr (O&G)
10 Timo (DE)
3 Teemu (SKA&VC)
0 Janne Kilpi (SKA)
Markukselle mainetta ja kunniaa ja joku lahjakortti. Markus vähän lupaili että vetää seuraavan liigan, mutta hän informoi varmaankin joskus lisää.
90 Markus (VC)
60 Mika (WOC)
37 Eriksson (EMP)
34 Aki (EMP)
23 Heikki (TK)
17 Tommi (DOC)
13 Emppu (LIZ)
13 Teppo (HE)
10 Janne Mikkola (LIZ)
10 Föhr (O&G)
10 Timo (DE)
3 Teemu (SKA&VC)
0 Janne Kilpi (SKA)
Markukselle mainetta ja kunniaa ja joku lahjakortti. Markus vähän lupaili että vetää seuraavan liigan, mutta hän informoi varmaankin joskus lisää.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Pelasin vain kolmessa pelissä ja silti neljänneksi?! WooT! :D
Seuraavassa liigassa pitää ehkä panostaa sen verran että taistelisi noista lahjakorteista kans... Tarttee figuja!
Onneksi olkoon Markukselle ja kiitokset Teemulle!
Seuraavassa liigassa pitää ehkä panostaa sen verran että taistelisi noista lahjakorteista kans... Tarttee figuja!
Onneksi olkoon Markukselle ja kiitokset Teemulle!