"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chracen pörröiset haltiat (Soon in a GT near you) 26.3

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Häkä-Ässä

Re: Chracen keihäshaltiat (ja WIP jellonamiehet!)

Viesti Kirjoittaja Häkä-Ässä »

Heikkona lenkkinä bannerin freehandi, tilhen nokka saisi olla auki. Näyttäisi sotaisammalta.
"Yeah, most of my boys... they would drain the blood from an innocent child and drink it before going into battle."
Creeser
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Creeser »

On perin masentavaa katsoa noita ja sitten tuota omaa joukkiota. Todella hyvää työtä!
The oldes and strongest emotion of mankind is fear. And the oldest and the strongest kind of fear is the fear on unknown.
-H.P. Lovecraft

http://www.takomoalkutuli.fi/
Grufstikz

Viesti Kirjoittaja Grufstikz »

Onkos sulla jonkin sortin muotti noihin leijonamiesten kypäräkoristeisiin? Meinaan näyttää todella tarkoilta ja tasaisilta.
Tulee ihan mieli aloitella uusi armeija ja rakennella kaikille jotain tuolta pitkään hiljaiselolla olleesta Bitz boksista. :P
Your armylist can be bandwagon, cheese or epic fail. Whats your choice?
marke

Viesti Kirjoittaja marke »

Ollappa aikaa ja taitoa koittaa panostaa omiin figuihin tuolla lailla. Noh, ehkä seuraavaan armeijaan sitten kunhan ensin saa jotain pelattavaa kentälle..

Stuffin käyttö näköjään onnistuu, ja maalaus on persoonallista ja laadukasta. Tuskimpa näitä sen enempää haukkumaan jaksaa, mutta mitä nyt viimeaikoina on NMMää katsellut, niin jotenkin puutunu koko hommaan. Figuista tulee loppuun asti hiotun NMMänkin kanssa vähän turhan sarjakuvamaisia, ja kun olet sen vielä näinkin taiteellisesti toteuttanut, niin ukkosi ovat vähän turhan liisaihmemaassa-satumaisia omaan makuun. Hyvät värivalinnat, ja parhaiten toimivat panssari sekä non-nmm osat kuten keihään puu ja kilvet.
Anthallas

Viesti Kirjoittaja Anthallas »

Muttakun minä pidän sekä Liisoista että ihmemaista! Oon painotellu metallin maalausta aika paljon, ja tullu siihen tulokseen että mun taidoilla ja silmällä nmm näyttää niistä kahdesta paremmalta. Periaatteessa valitsisin mieluummin metallimaalit jos pystyisin tekemään niillä oikeen kiiltävää ja tasasta pintaa. En pysty.

Kypärakoristeisiin on greenstuff muotti.
Möltti.
marke

Viesti Kirjoittaja marke »

Anthallas kirjoitti:Muttakun minä pidän sekä Liisoista että ihmemaista! Oon painotellu metallin maalausta aika paljon, ja tullu siihen tulokseen että mun taidoilla ja silmällä nmm näyttää niistä kahdesta paremmalta.
Jees, ja tarkoitinkin asiaa nimenomaan niin, että itse olen väsynyt kaikkeen NMMään. Mutta tämä asia figujesi kohdalla on just niitä yksiä harrastuksen hienouksia, eli makuasioita, eikä siis missään nimessä tekniikan heikkoutta.
Ilkeapikkuperkele

Viesti Kirjoittaja Ilkeapikkuperkele »

Playa hata kirjoitti:Heikkona lenkkinä bannerin freehandi, tilhen nokka saisi olla auki. Näyttäisi sotaisammalta.
Mitä vit... Tilhihän yleensä on hyvin sotainen :D

Mut jooh asiaan. Todella upeaa jälkeä olet saanut aikaiseksi. Jotenkin kaikki tuntuu loksahtavan paikoilleen. Väriteema on kunnossa, upeita konffeja ja vielä armeija on "Fluffikas" !. Noi Spearit luultavasti joudun sulta kopioimaan omaan Delf projektiin (pahoitteluni) näyttävät sen verran hyviltä. Odotan innolla jatkoa!
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
Anthallas

Meinaatko että aijot pidentää dark elffien keihäitä? Pistä kuvia kun saat väsättyä!:)
Möltti.
JinxsD

Viesti Kirjoittaja JinxsD »

Kyllä on pirun upea armeija jatka vaan samaa rataa niin siellä fanaticissä kaikilta pulpahtaa silmät päästä ulos tämän upeuden edessä!

Pidän jellonamiesten sculptatuista kirveistä ja kypäriin tehdyistä siivistä todella paljon... keihäsmiehet vetävät oikein sanattomaksi. (tosin ainoa asia mikä näissä häiritsee on kilpien hieman hassu leijona mutta upea se silti on :D ) Näin hienoa Helffi blogia ei ole näkynyt ties milloin.

Jos rohtisin tyhmyyttäni kysyä siis mistä keihäsmiesten nilkkojen pidennykset ja pitkät keihäät ovat tehty ? :)
Anthallas

Keihäiden varret ollaan korvattu sellaisella... olisikohan jotain messinkitankoa tms? No kuitenkin jotain metallitankoa jota Helsingin Hobby pointista olen käynyt ostamassa. Vanha keihäänvarsi on veistetty pois ja figun nyrkin läpi ollaan porattu reikä. Samaten keihän kärkeen ollaan porattu n millin syvä reikä, jolloin varsi saadaan kiinnitettyä tukevasti.

Haltoiden nilkat ovat myös varsin yksinkertaisesti tehty: Ensin vaan silpastaan nilkat katki ja tilalle liimataan parin millin kokoinen spruen palanen ja jalat liimataan takasin kiinni. Tämä vaihe näyttää varsin hölmöltä kun haltioilla on moiset palikkanilkat, mutta dremerillä ne hioo todella nopeasti oikean muotoisiksi. Käytän tässä vaiheessa liimaamiseen Revelin muoviliimaa, sillä vaikka se on pikaliimaa hitaampaa, niin mielestäni liitoskohdista tulee vahvempia. On nimittäin hyvin harvinaista että liimaukset irtoisivat vaikka hionkin nilkkoja dremelillä.
Möltti.
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

AIVAN ÄLYTTÖMAN HIENOJA!!itsekin ajattelin laittaa ukkojani tänne mutta en tiedä kehtaanko enää tämän jälkeen :)oikealla olevan eturiven soltun haarniska on todella hieno ja freehand lipussa aivan uskomatonta.En voi kuin harjoitella jotta olisin yhtä hyvä..... Kuinka vanha muuten olet? itse olen vasta 12 :)
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

lizard96 kirjoitti:itse olen vasta 12 :)
Etkä silti näytä osaavan aloittaa lausetta isolla alkukirjaimella ...

Haltiat ovat muuten hienoja.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Anthallas

Itsehän olen 23. Aloitin warhammerin pelaamisen varmaankin joskus 13-14 vuotiaana. Pistä vaan kuvia figuistas:) Jos jaksat maalata pikku-ukkoja kymmenen vuotta niin kyllähän siinä oppii haltian tai pari maalaamaan. Jos oot lahjakas niin ehkä et tartte kymmentä vuotta;)
Möltti.
hakka

Viesti Kirjoittaja hakka »

Mulle tuli hyvä olo kun kattelin noita helffejä... :) Niisk...
Se on täysin totta mitä kirjoitin äsken.
Joonatin

Viesti Kirjoittaja Joonatin »

Nättejähän nämä. Siinä alkaa olla maalaus tekniikka erittäin hyvin hallussa. Ainoa kritiikin sananen tulee kilpien värivalinnasta. Jotenkin tuo voimakas punainen ja kupari eivät sovi yhteen sinertävän panssarin ja melko kylmän vihreän vaatteen kanssa. Itse olisin saattanut kallistua hopeisiin leijoniin ja mahdollisesti purppurampaan punaiseen, tai kirkkaampaan, melkein oranssiin, jos kutakuinkin samoilla väreillä mennään kuitenkin.
Painting miniatures is like making love to a beautiful woman... It doesn't happen in real life.
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä

Öljyväri-tutoriaali
Anthallas

Oho, joku herätti henkiin jo vähän vanhan threadin. No aika hyvä ajoitus, tähän projektiin tulee uuttaa matskua kohtapuoleen. Ehkä viikonloppuna jos jaksan maalata ahkerasti. Stay tuned siis!:)

Kilpien keltainen jellona on... no mietin kyllä itekin jos se olis hopeinen tai valkoinen, mutta tulin siihen tulokseen että keltapunainen antaa hyvin kontrastia. En kadu valintaa.
Möltti.
Anthallas

Re: Chracen uudet ja uljaat jellonasoturit 4.1.09

Ekaan viestiin lisätty kuvia valmiista white lion yksiköstä.
Möltti.
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Ne ovat uskomattomia. Leijona on hieno ja olet nähnyt joka äijään paljon vaivaa! Maalaus on IMO ihanan satumainen ja istuu mun makuun hyvin. Baset ovat hienoja ja banner on jälleen mallikas, tosin ehkä muusta teemasta pois jäävä, kyllähän jellonamiehillä pitäis aslan olla bannerissaan.
Anthallas

En halunnut pistää jellonasotureille mitään jellonamaista banneriin. Meinaan ne on jellonasotureita, niillä on jellona mukanaan, niillä on jellona selässään... Sitäpaitsi jos luulit että chracen valkoiset leijonat on pahoja, niin ootas ku kuulet peuroista.

Tottapuhuen, ehkä niillä olis kyllä voinu olla joku pieni relevantti riimu siinä lipussakin.:)
Möltti.
Plästik Dub

Viesti Kirjoittaja Plästik Dub »

Nämä ovat yksiä hienoimmista helffeistä joita olen nähnyt. Noita jos on armeijallinen, niin ihmettelen jos joku kehtaa pelata noita vastaan armeijalla joka ei ole vähintään yhtä tasokkaasti tehty. Mistä muuten repäsit ton leijonan tuohon? Päivittelehän. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”