HQ
Farseer:108
-Singing spear
-Spirit stones
-Fortune
ELITES
6 Striking Scorpions:143
-Exarch
-Scorpions Claw
-Shadow Strike
5 Wraithguard:191
-Spiritseer
-Destructor
TRANSPORT
Wave Serpent:155
-Twin-linked bright lances
-Shuriken Cannon
-Spirit Stones
TROOPS
5 Dire Avengers:77
-Exarch
-Two Shuriken catapults
-Blade Storm
10 Dire Avengers:152
-Exarch
-Two Shuriken catapults
-Blade Storm
10 Guardians :145
-Starcannon
-Warlock
-Conseal
18 Guardians:183
- Scatter laser
-Warlock
-Conseal
FAST ATTACK
6 Swooping Hawks:170
-Exarch
-Hawks Talon
-Skyleap
-Intercept
HEAVY SUPPORT
2 War Walkers:130
-Eldar missile launcher
-Scatter laser
Fire Prism:160
-Holo Fields
-Spirit Stones
-Holo Fields
-Spirit Stones
Yhteensä:1994
Eli tällänen lista. Kommentteja?
ELdar 2000p PÄIVITETTY
ELdar 2000p PÄIVITETTY
Viimeksi muokannut veltzu, Ti 06.01.2009 12:17. Yhteensä muokattu 10 kertaa.
Mä vihaan tauta... VERISESTI!
- Ice Warrior
Re: ELdar 1158 (kesken)
mitäs noi wraithguardit aikoo tehä pelissä? Jos menevät transporttiin niin ainakin warlock mukaan
suosittelisin suurempaa ryhmää ja warlockkia spiritseerillä.
-Farseerille Doom ja sitten singing spearia ei kantti ottaa. Mahdolliset runetkin on hyvä antaa varsinkin warding ja sitten withnessing jos ei ole warlockkia samaan unittiin tulossa emboldenin kanssa.
- Miten olet laskenut ton scorppari ryhmän ? 5 hengen tiimi exalla sen kaikilla powereilla ja clawilla pitäs olla 132pts.
- Molemmille guardianeille warlockit ja tykit (toisesta puuttuu-> scatter laser yksi hyvä optio)olettaen että haluat näitä todella käyttää...
- itse ottaisin 2 warwalkeria jollakin tykeillä ja tulisin outflankilla posauttelemaan kaikkea kivaa...
-Toinen Fire Prism
-Ja nosta dire avengereitten(10?) määrää ja näille transport.
En nyt ala suosittelemaan uusia yksiköitä hirveästi sanoin vain nopeasti miten nuita kannattaisi muokata...
suosittelisin suurempaa ryhmää ja warlockkia spiritseerillä.
-Farseerille Doom ja sitten singing spearia ei kantti ottaa. Mahdolliset runetkin on hyvä antaa varsinkin warding ja sitten withnessing jos ei ole warlockkia samaan unittiin tulossa emboldenin kanssa.
- Miten olet laskenut ton scorppari ryhmän ? 5 hengen tiimi exalla sen kaikilla powereilla ja clawilla pitäs olla 132pts.
- Molemmille guardianeille warlockit ja tykit (toisesta puuttuu-> scatter laser yksi hyvä optio)olettaen että haluat näitä todella käyttää...
- itse ottaisin 2 warwalkeria jollakin tykeillä ja tulisin outflankilla posauttelemaan kaikkea kivaa...
-Toinen Fire Prism
-Ja nosta dire avengereitten(10?) määrää ja näille transport.
En nyt ala suosittelemaan uusia yksiköitä hirveästi sanoin vain nopeasti miten nuita kannattaisi muokata...
From this day to the ending of the world,
But we in it shall be remembered,
We few, we happy few, we band of brothers.
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother;
But we in it shall be remembered,
We few, we happy few, we band of brothers.
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother;
Re: ELdar 2000p PÄIVITETTY
Mihin squadiin farseer menee? Ketä on tarkoitus fortunoida? Spirit stones turha ellet ota toista poweria.Autarch kirjoitti:HQ
Farseer:108
-Singing spear
-Spirit stones
-Fortune
Scorppareista ei niin paljoa kokemusta itsellä ole, mutta luulisi tuolla kokoonpanolla jotain saavan aikaan. Onko Wraithguardien tarkoitus ajaa serpentillä vai kävellä/pitää omassa päässä objektivea? Spiritseer on turha ellet fieldaa 10 guardia.Autarch kirjoitti: ELITES
6 Striking Scorpions:143
-Exarch
-Scorpions Claw
-Shadow Strike
5 Wraithguard:191
-Spiritseer
-Destructor
Kenen transportti tämä on? Wraithguardin?Autarch kirjoitti: TRANSPORT
Wave Serpent:155
-Twin-linked bright lances
-Shuriken Cannon
-Spirit Stones
Tuo toinen Dire Avenger-squadi ehdottomasti myös 10-miehiseksi tai pois turhakkeena. Jos noilla on tarkoitus marssia Avatarin lähellä, niin ottaisin Direille Defendin ja Exalle power weaponin ja shimmershieldin. Tuolla nykyisellä varustuksella sopivat paremmin serpentin kyytiin. Guardian-squadeille molemmille scatter laser tai eml, warlockeille ottaisin keihäät. Ehkä myös tasoittaisin noiden guardianien määriä, esim 14/14.Autarch kirjoitti: TROOPS
5 Dire Avengers:77
-Exarch
-Two Shuriken catapults
-Blade Storm
10 Dire Avengers:152
-Exarch
-Two Shuriken catapults
-Blade Storm
10 Guardians :145
-Starcannon
-Warlock
-Conseal
18 Guardians:183
- Scatter laser
-Warlock
-Conseal
Swoopit ovat nykyään ehkä huonoin fast attack-optio, mutta kyllä niilläkin joitain käyttötarkoituksia on. Skyleap-pommitus on yksi optio, mutta toimii hiukan varmemmin jos armeijassa olisi edes yksi autarch. Tankkeja ne voivat tietty metsästää kranuilla ja siinä tuo intercept auttaa. Jos välttämättä haluat swooppeja käyttää, ota pois hawks talon ja skyleap. Itse vaihtaisin warp spidereihin.Autarch kirjoitti: FAST ATTACK
6 Swooping Hawks:170
-Exarch
-Hawks Talon
-Skyleap
-Intercept
Walkereilla scatter laser ja eml ovat hyviä valintoja, mutta yleensä niille kannattaa ottaa pelkästään yhtä asetta koko squadille. Prismat ovat hyvä valinta, itse jättäisin spirit stonet pois kun kyseessä ei ole hirveän liikkuva lista, jolloin prismat saavat olla yleensä suht rauhassa takalinjassa.Autarch kirjoitti: HEAVY SUPPORT
2 War Walkers:130
-Eldar missile launcher
-Scatter laser
-Holo Fields
-Spirit Stones
-Holo Fields
-Spirit Stones
...And walls close in...
Se on vaan ogelma kun minulla on jo ennestään viisi dire avengeria jotka tulivat battle forcessa ja saako jostain muka paketteja joissa tulisi viisi dire avengeria? Tietenkin voisin ostaa kymmenen avengerin paketin mutta silloin viisi avengeria jäisi tyhjän pantiksi. Sitäpaitsi pisteet ei riitä.
-
Alien of Change
Osta 35€ maksava paketti jossa saat 5 Dire Avengeriä ja Wave Serpentin.Autarch kirjoitti:Se on vaan ogelma kun minulla on jo ennestään viisi dire avengeria jotka tulivat battle forcessa ja saako jostain muka paketteja joissa tulisi viisi dire avengeria? Tietenkin voisin ostaa kymmenen avengerin paketin mutta silloin viisi avengeria jäisi tyhjän pantiksi. Sitäpaitsi pisteet ei riitä.
Ainiin en muistanutkaan että sellainen paketti on. Voisin ostaakkin jos pisteet riittäisivät mutta tätä listaa pitääkin vielä muokata.