Elikkä footsloggaavat Goffit. Listan pitäisi toimia tällä hetkellä ainakin mariineja vastaan. Vastustajalla tulee olemaan paljon lantikoita, ja pari termari ryhmää.
HQ
Warboss 110
Power klaw
'eavy armour
Cybork body
Twinlinked shoota
Bosspole
Ghazghkull thraka 225
Troop
20 boyz 170
2 big shoota
Nob leader
Power klaw
Bosspole
20 boyz 170
2 big shoota 10
Nob leader 10
Power klaw 25
Bosspole 5
6 nobz 150
6 'eavy armour
10 nobz 405
10 'eavy armour
4 power klaws
5 big choppas
Painboy
Fast attack
3 Deffkoptas 135
3 twinlinked rokkits
14 Stormboyz 253
Boss Zagstrukk
Heavy support
Looted wagon 125
Boomgun
2 Big shoota
'ard case
Deff dread 105
2 DCCW
3 killa kans 150
rokkits
Total: 1998
Goffeja 2 kiloa
- Da Big Boss
Goffeja 2 kiloa
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Re: Goffeja 2 kiloa
Onpas tykin näköinen lista.
Kun vastassa on Marsuja termiiteillä, AP2 tuli olisi ihan kivaa. Itse varmaankin vaihtaisin Kanien rokkitit KMB-ksi, pisteet tähän vaikka Bossin twin- shoota poistamalla. Omani ei ole ainakaan ampunut pitkään aikaan kertaakaan, aina on juostu.
Looted wagon on ihan kiva tulimagneetti, mutten odottaisi tältä hurjaa suoriutumista. Heittäisin varmaan Ard casen menemään, koska joutuu muutenkin välttelemään tulitusta.
Siinä nyt vähän pureskeltavaa.
Kun vastassa on Marsuja termiiteillä, AP2 tuli olisi ihan kivaa. Itse varmaankin vaihtaisin Kanien rokkitit KMB-ksi, pisteet tähän vaikka Bossin twin- shoota poistamalla. Omani ei ole ainakaan ampunut pitkään aikaan kertaakaan, aina on juostu.
Looted wagon on ihan kiva tulimagneetti, mutten odottaisi tältä hurjaa suoriutumista. Heittäisin varmaan Ard casen menemään, koska joutuu muutenkin välttelemään tulitusta.
Siinä nyt vähän pureskeltavaa.
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
- Da Big Boss
Nii-no, ainakin itselläni klawit ovat riittäneet. Tosin SAG:ia voisi harkita. Pidetään mielessä. Mutta joo, kaneille KMB:eet kaneille antamaan ap kakkosta.Hammarist kirjoitti:Kun vastassa on Marsuja termiiteillä, AP2 tuli olisi ihan kivaa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- 'Neljäviitonen
Joku muukin kerää goffeja? Aikun kiva. :)
Pomot pistävät mitä tahansa pienikisi. Sehän nyt on selvä. Itse vaihtaisin bossin twin-shootan kertakäyttö skorchaan.
Hinta ei ole paha ja saattaa saada pahaakin jälkeä aikaiseksi, jos tuuri käy. (ei kyllä välttämättä marsuihin)
Bossi kulkee kenen kanssa? Jommankumman nobi-ryhmän kenties?
Thrakaa nyt ei paljoa voi muutella. Kenes kanssa hän liikkuu?
Boyzit toimivat. Kolmas ryhmä voisi kyllä olla kiva, mutta mistä pisteet?
Mitä pienemmän nobi-ryhmän on tarkoitus tehdä?
Yksi klawi voisi olla kiva, jotta saisi lanttiksen rikki, jos se viereen tulee.
Isompi nobi ryhmä on melkoisen kallis, muttei sieltä voi oikein mitään poistaakaan.
Itse en tykkää koptista. Joskus käytän yksinään pommilla ja rokkiteilla varustettuna, jos tiedän jo etukäteen, ettei ole killpoint peli.
Zagstruk on mielenkiintoinen kaveri. Itse tykkään vaikka edellisessä pelissä (proxy) otti turpaaan Ulthranilta ja Fueganilta. :)
Looted wagon on hyvä.
Toivottavasti dredi pääsee lähikseen. Armour platet voisi olla kivat.
Ja kanit on hyviä noin.
Hyvännäköinen lista ja kiva, kun joku muukin käyttää Zagstrukkia peleissä. On se vaan tyylikäs.
Pomot pistävät mitä tahansa pienikisi. Sehän nyt on selvä. Itse vaihtaisin bossin twin-shootan kertakäyttö skorchaan.
Hinta ei ole paha ja saattaa saada pahaakin jälkeä aikaiseksi, jos tuuri käy. (ei kyllä välttämättä marsuihin)
Bossi kulkee kenen kanssa? Jommankumman nobi-ryhmän kenties?
Thrakaa nyt ei paljoa voi muutella. Kenes kanssa hän liikkuu?
Boyzit toimivat. Kolmas ryhmä voisi kyllä olla kiva, mutta mistä pisteet?
Isompi nobi ryhmä on melkoisen kallis, muttei sieltä voi oikein mitään poistaakaan.
Itse en tykkää koptista. Joskus käytän yksinään pommilla ja rokkiteilla varustettuna, jos tiedän jo etukäteen, ettei ole killpoint peli.
Zagstruk on mielenkiintoinen kaveri. Itse tykkään vaikka edellisessä pelissä (proxy) otti turpaaan Ulthranilta ja Fueganilta. :)
Looted wagon on hyvä.
Toivottavasti dredi pääsee lähikseen. Armour platet voisi olla kivat.
Ja kanit on hyviä noin.
Hyvännäköinen lista ja kiva, kun joku muukin käyttää Zagstrukkia peleissä. On se vaan tyylikäs.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
- Da Big Boss
Thraka menee pienemmän nobi ryhmän kanssa. Imevät noin kolmen lantikan tulivoiman ja hakkaavat ison pomon klawilla lantikoita palasiksi. Ja tietenkin prophet of WAAAGH! on must have Goffeille.Walzu45 kirjoitti:Thrakaa nyt ei paljoa voi muutella. Kenes kanssa hän liikkuu?
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Ota isommalta nob yksiköltä jotain pois, vaikka big choppaa tai jotain ja anna normi warbossille attack squig
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....