Da Green Tide 9-11.1.2009
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Da Green Tide 9-11.1.2009
Nih... kaippa sillä Kantorilla jotai kiwaa saa aikaiseksi :P
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
https://www.facebook.com/sheriffanvil
Aijai viikonloppuna rytisee. Voiko joku varmistaa, että onko meillä tuo sauna käytössä? :D
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
Varmistelen asian huomenna aksulta. Uskoisin et se saadaan mukaan.zewe kirjoitti:Aijai viikonloppuna rytisee. Voiko joku varmistaa, että onko meillä tuo sauna käytössä? :D
Saunu ja pesutilat ovat käytössä. Kuinkas moni pelureista meinaa yöpyä paikan päällä? Ilmeisesti IRiaD, DarkElf69, Santso ja minä itse valvovana osapuolena. Ketäs muita on jäämäs sinne yöksi? Ilmeisesti siel on n. 5:lle nukkumapaikat valmiiksi. Useampaa varten täytyy tuoda patjoja. Itse vien sinne mukanani kahden hengen ilmasängyn, jot siihenkin joku mahtuu.
Peli pyritään aloittamaan klo 18 perjantaina. Valmistelut pyritään aloittamaan niin aikaisin kuin mahdollista. Tähän vaikuttaa hyvin paljon oman työpäivän pituus. Jos näyttää siltä etten, ehdi ajoissa valmistelemaan, niin pistän vaikka wh:lle ohjeita sun muuta tietoa tarkemmin.
Peli pyritään aloittamaan klo 18 perjantaina. Valmistelut pyritään aloittamaan niin aikaisin kuin mahdollista. Tähän vaikuttaa hyvin paljon oman työpäivän pituus. Jos näyttää siltä etten, ehdi ajoissa valmistelemaan, niin pistän vaikka wh:lle ohjeita sun muuta tietoa tarkemmin.
Minä, Delffi ja Kang yövytään koko sakki varmaan siellä. Tuon vaikka ite taas sen makuualustan, jätän patjat muille.Mr_Fogg kirjoitti:Saunu ja pesutilat ovat käytössä. Kuinkas moni pelureista meinaa yöpyä paikan päällä? Ilmeisesti IRiaD, DarkElf69, Santso ja minä itse valvovana osapuolena. Ketäs muita on jäämäs sinne yöksi? Ilmeisesti siel on n. 5:lle nukkumapaikat valmiiksi. Useampaa varten täytyy tuoda patjoja. Itse vien sinne mukanani kahden hengen ilmasängyn, jot siihenkin joku mahtuu.
IRIADedit: Joku ottaa sitte kortit mukaan... "Mä pihtaan mieluummin ku otan sulta!"
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
mä yövyn kans mut pyrin ottaan makuupussin mukaan
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
Kantsii muistaa tyynykin tällä kertaa... :Pzewe kirjoitti:mä yövyn kans mut pyrin ottaan makuupussin mukaan
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
mä jään kans liikkeeseen nukkumaan...oma makuupussi löytyy kuin myös alusta...ja se tyyny kans....
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
- Dark Elf69
Juu yövyn liikkeessä ja löytyy patjaa ja petivaatteita omasta takaa =P
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Itekki voisin yöpyä firmalla. voin kans ottaa jonku makuupussin mukaan.
Pelit 10 W/L/D
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
no kai mäkin sit tuun kun kerta kaikki melkeinpä taitaa yöpyä firmal. Eiköhän sieltä kortteja löydy, jos ei niin mul kyl on aina kortit mukana
Mites mites, yks Niko tahtoisi tulla katsomaan koko viikonlopuksia meiän jättipeliä, haittaako ketään? Lupas ottaa omat petivaatteet ja maksaa 5e tilan vuokrasta, että ei kukaan ainakaan miinuksille jäisi.
- Dark Elf69
Hei epic fail tapahtui nightbringer ei tule ajoissa(toimitus aika piti olla 1-5 päivää mutta tilauksen tein yli 2 viikkoa sitten)
Joten proxytan deceiveriä nightbringerinä(ei kai haittaa).
Ps. Tuleeko niko omalla kyydillä?
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Mitään proxyja, pelaa deceiveriä.Dark Elf69 kirjoitti:Hei epic fail tapahtui nightbringer ei tule ajoissa(toimitus aika piti olla 1-5 päivää mutta tilauksen tein yli 2 viikkoa sitten)
Niko tulee varmaan meiän kyytis jos tulee, varmaan sit teiän kyytis takas. Kyllä me sinne autoon mahdutaan.
- Dark Elf69
deceiver ei ole minulle niin luonteen omainen =P ja se depojutuista ei paskaakaan hyötyä tossa tilanteessa koska eikös isot joukot depoa ensi.
Edit: Juu otan örkkejä mukaan teille örkkipelaajille ylimääräisiä koska en jaksa laskea niitä niin ainakin on riittävästi =P
Edit: Juu otan örkkejä mukaan teille örkkipelaajille ylimääräisiä koska en jaksa laskea niitä niin ainakin on riittävästi =P
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Uskoakseni siitä nikon paikalla olosta ei ole haittaa.
Harmi kun vasta nyt tuli tuo nightbringer ongelma esille. Semmoisen olisi saanut lainaan samasta lähteestä kuin nuo monotkin. Nyt on varmaan liian myöhäistä alata järkkäilee bringeriä paikalle, mut katsotaan ja toivotaan.
Harmi kun vasta nyt tuli tuo nightbringer ongelma esille. Semmoisen olisi saanut lainaan samasta lähteestä kuin nuo monotkin. Nyt on varmaan liian myöhäistä alata järkkäilee bringeriä paikalle, mut katsotaan ja toivotaan.
Jere. Ongelma ratkaistu. Saamme nightbringerin lainalle pienten mutkien ja säätöjen kautta. siltä on kyl kädet irti, mut liimataan ne sit paikanpäällä kiinni.
- Dark Elf69
Mahtavaa =P Kai siellä pitkiksessä voi sitten käyttää tietokonetta ja verkko virtaa?(lähinnä puhelimen lataukseen ja mp3 lataukseen ja sähköpostin tarkistamiseen). Joo sori tuon ilmoituksen laittamisesta viimme tingassa mutta laitoin sen heti kun sain tietää...(ja kyllä sai kyseinen nettikauppa kuulla kunniansa kuten yleensä kun minulla keittää)
Tarkoitus lähteä kauhajoelta varmaan neljän jälkeen jotta ollaan ajoissa paikalla(minä, teemu ja mahdollisesti niko).
Edit: niko ei kuulemma tuukkaan...
Tarkoitus lähteä kauhajoelta varmaan neljän jälkeen jotta ollaan ajoissa paikalla(minä, teemu ja mahdollisesti niko).
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Tulee tulee, nyt kun saatiin mr_foggilta siunaus.Dark Elf69 kirjoitti:Mahtavaa =P Kai siellä pitkiksessä voi sitten käyttää tietokonetta ja verkko virtaa?(lähinnä puhelimen lataukseen ja mp3 lataukseen ja sähköpostin tarkistamiseen). Joo sori tuon ilmoituksen laittamisesta viimme tingassa mutta laitoin sen heti kun sain tietää...(ja kyllä sai kyseinen nettikauppa kuulla kunniansa kuten yleensä kun minulla keittää)
Stompa on valmis. Banea maalataan huomenna. Listaa ei ole alettukaan tekemään :P Kai tässä hengissä perillä päästään. Kamerassa on sentäs akku täynnä ja muistikortti tyhjänä.
Huomiseen.
Nii kai se Kangi oli kans tulos?