Luther (ex Lion El'Jonson) 29.1.2009
Luther (ex Lion El'Jonson) 29.1.2009
7.1.2009
Eli höyläpenkissä on DA primarch.
Jos tulee joitain nerokkaita ideoita, voin muokata figuuria itseään jonkin verran.
Maalaukseenkin voi antaa tarpeen vaatiessa joitain neuvoja.
Mustaa power-haalaria en kuitenkaan maalaa vihreäksi (enkä miksikään muuksikaan)
Eli höyläpenkissä on DA primarch.
Jos tulee joitain nerokkaita ideoita, voin muokata figuuria itseään jonkin verran.
Maalaukseenkin voi antaa tarpeen vaatiessa joitain neuvoja.
Mustaa power-haalaria en kuitenkaan maalaa vihreäksi (enkä miksikään muuksikaan)
- Liitteet
-
- Etujostain, hartia ärsyttävästi tiellä...
- IMG_0029.JPG (47.65 KiB) Katsottu 2167 kertaa
Viimeksi muokannut skajge, To 29.01.2009 10:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- wolf-rider
Re: Lion El'Jonson
kuva ei nävy! (ainakaan minulla) en muista sit ole varma.
O&G=4k kasassa voi olla enemmä
WoC= 800pts
OK= kirja vain
W-D-L
4-4-7
WoC= 800pts
OK= kirja vain
W-D-L
4-4-7
Lion El'Jonson
7.1.2009
taka- ja sivuotoksetkin
taka- ja sivuotoksetkin
- Liitteet
-
- IMG_0031.JPG (42.68 KiB) Katsottu 2145 kertaa
-
- IMG_0030.JPG (42.06 KiB) Katsottu 2161 kertaa
Viimeksi muokannut skajge, Ke 07.01.2009 20:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos kuvat ei näy muillakaan, niin pahoittelen. En vain näköjään osaa...
Kävin itse vilaisemassa kirjautumatta sisään ja minulla näkyivät.
Kävin itse vilaisemassa kirjautumatta sisään ja minulla näkyivät.
Lost track of W/D/L, most likely I have lost lot more than won, but still keeping the dice moving roughly bi-monthly
Kyllähän nuo kuvat täällä näkyy.
Enpä tuosta nyt osaa mitään taikatemppuja neuvoa. Kannattaa kuitenkin muistaa ettei se musta power armour ole se helpoin väri maalata (hienosti).
Enpä tuosta nyt osaa mitään taikatemppuja neuvoa. Kannattaa kuitenkin muistaa ettei se musta power armour ole se helpoin väri maalata (hienosti).
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
Tuossa vasta kevyt kuivaharjaus, parantelen luultavasti sieltä täältä...
Lost track of W/D/L, most likely I have lost lot more than won, but still keeping the dice moving roughly bi-monthly
Mukava nähdä Sotavasarankin puolella Pre-Heresy kamaa.
Maalaamista en lähde kommentoimaan koska se on kesken, hyvältä näyttää kuitenkin.
Minusta tuntuu että heppulla voisi olla enemmän ikonografiaa ja muuta hilavitkutinta, onhan hän sentään Primarkki. Myös leijonan turkki olisi sopiva juuri tälle henkilölle.
Maalaamista en lähde kommentoimaan koska se on kesken, hyvältä näyttää kuitenkin.
Minusta tuntuu että heppulla voisi olla enemmän ikonografiaa ja muuta hilavitkutinta, onhan hän sentään Primarkki. Myös leijonan turkki olisi sopiva juuri tälle henkilölle.
Alles super gut!
8.1.2009
8.1.2009
Bitz boksista loppui sopiva ikonografia (ja hilavitkuttimet) kesken. Olisihan voinut vääntää
vihreästä tökötistä. Suunnittelinkin vaikka mitä, mm. rinnassa olevalle kotkalle päätä, mutta projekti kaatui taidon puutteeseen... =)
Asekin tuntuisi kaipaavan vielä jotain, muttei siihen enää mahtunut...
Tänään Lion sai vähän väriä naamaansa ja miekan säätäminen alkoi.
Kuvat tulevat myöhemmin.
Hyvä idea toi turkki... Pitääkin tehdä näitä 2, toinen sitten turkilla =)Maratheus kirjoitti:Minusta tuntuu että heppulla voisi olla enemmän ikonografiaa ja muuta hilavitkutinta, onhan hän sentään Primarkki. Myös leijonan turkki olisi sopiva juuri tälle henkilölle.
Bitz boksista loppui sopiva ikonografia (ja hilavitkuttimet) kesken. Olisihan voinut vääntää
vihreästä tökötistä. Suunnittelinkin vaikka mitä, mm. rinnassa olevalle kotkalle päätä, mutta projekti kaatui taidon puutteeseen... =)
Asekin tuntuisi kaipaavan vielä jotain, muttei siihen enää mahtunut...
Tänään Lion sai vähän väriä naamaansa ja miekan säätäminen alkoi.
Kuvat tulevat myöhemmin.
Yritä vaihtaa jonkun tuntemasi tyypin kanssa joilla noita hilavitkuttimia ja ikoneita olisi. Itse toimin näin kun tarvitsen osia joita minulla ei ole joko siitä syystä että en kerää tuota kyseistä armeijaa tai olen jo kuluttanut kaikki omani. Varaudu vaihtamaan osia osiisi tai rahaan.Bitz boksista loppui sopiva ikonografia (ja hilavitkuttimet) kesken. Olisihan voinut vääntää
Re: 8.1.2009
Kotkan sijaan kannattaa ehkä käyttää enemmän leijona-aiheisia ornamentteja ja koristeita. Saatavuus tosin taitaa olla vähän niin ja näin...Nördus kirjoitti:Suunnittelinkin vaikka mitä, mm. rinnassa olevalle kotkalle päätä, mutta projekti kaatui taidon puutteeseen... =)
- Kaamos_tulee
- Viesti:
Hieno termu! Yksityiskohtia jäin vähän kaipaamaan mutta eipä se mitään! Hyvin maalattu
Incoming!
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1290057
Empiren ritareiden kilvistä voisi saada sopivaa koristetta. Pantteri taitaa olla tuo alhaalla kolmessa ensimmäisessä oleva otus, mutta saisihan siitä green stuffilla leijonamaisemman. Oikeanpuoleinen näyttäisi sopivasti leijonalta. Vanhoissa Empiren keihäsmiehen kilvissä on myös leijonan naama.
Empiren ritareiden kilvistä voisi saada sopivaa koristetta. Pantteri taitaa olla tuo alhaalla kolmessa ensimmäisessä oleva otus, mutta saisihan siitä green stuffilla leijonamaisemman. Oikeanpuoleinen näyttäisi sopivasti leijonalta. Vanhoissa Empiren keihäsmiehen kilvissä on myös leijonan naama.
Miau.
Re: Luther (ex Lion El'Jonson) 29.1.2009
Anteeksi, että kuvat jäivät toistaiseksi tulematta, mutta figu on nähtävillä GW:n vitriinissä.
Ja kiitos neuvoista, aion käyttää niitä seuraavassa projektissani (taas Lion El'Jonson)
Ja kiitos neuvoista, aion käyttää niitä seuraavassa projektissani (taas Lion El'Jonson)