1. Sopivatko aloittelijoille?
2. Onko uutta kirjaa tulossa?
3. Onko AB hyvä nuilla?
tälläistä.
High elves
High elves
Se on täysin totta mitä kirjoitin äsken.
Re: High elves
1. Kaikki armeijat sopii aloitteljalle.
2. Kirja uudistui tuossa viimevuonna, eli ei ole uutta tulossa ihan heti.
3. Kaikki armeijat on hyviä.
Haku?
2. Kirja uudistui tuossa viimevuonna, eli ei ole uutta tulossa ihan heti.
3. Kaikki armeijat on hyviä.
Haku?
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
Itse asiassa ihan kaikki armeijat eivät syystä tai toisesta sovi aloittelijan käsissä, eteenkin jos pelataan voitoista eikä vaan "kokemuksen takia".
Sanoisin silti että esim. High Elvesien ASF antaa aika paljon liikkumisvirheitä anteeksi. Tähän kun lisätään että löytyy suht kovaa sekä ampuvaa että magiaa, niin on se sekä hyvä turnausarmeija että aloittelijaystävällinen.
Kuten mainittu, ihan äsken tuli uusi kirja, joten ei uusiudu muutamaan vuoteen.
AB? Army Builderkö? Koskaan käyttänyt enkä käytä. Tosimies (R) tekee listansa Excelillä ihan itse! ;)
Sanoisin silti että esim. High Elvesien ASF antaa aika paljon liikkumisvirheitä anteeksi. Tähän kun lisätään että löytyy suht kovaa sekä ampuvaa että magiaa, niin on se sekä hyvä turnausarmeija että aloittelijaystävällinen.
Kuten mainittu, ihan äsken tuli uusi kirja, joten ei uusiudu muutamaan vuoteen.
AB? Army Builderkö? Koskaan käyttänyt enkä käytä. Tosimies (R) tekee listansa Excelillä ihan itse! ;)
Kynällä ja paperilla... :)Samsson kirjoitti:Tosimies (R) tekee listansa Excelillä ihan itse! ;)
OT: olenhan sentään Tietotekniikka Teekkari joten tietokoneella tehdän KAIKKEA! :PHampsterC kirjoitti:Kynällä ja paperilla... :)Samsson kirjoitti:Tosimies (R) tekee listansa Excelillä ihan itse! ;)
Ei mutta itse pidän Excelin antamasta selkeydestä, eteenkin kun pienellä vaivalla saa statsejakin ym. tietoa lisättyä listaan. Tekemäni esimerkkilista.