Nyt luppoaikana pistin tämän sitten viimein pystyyn. Vaikka minulla ei olekaan vielä kuvia kokonaisesta armeijasta, on minulla sentäs jotain. Yritän upata uutta settiä vähintään kerran-pari viikossa, niin saatte nauraa tekeleilleni oikein kunnolla.
Suora linkki maalaustavoitteisiini:
40k-tavoitteet
FaBa-tavoitteet
Aloitetaan jollain helpolla, niin ette heti kuole. Eli kyseessä on pari keskeneräistä nappia High Elf Swordmastereita (joita lupailin maalata sen 15kpl). Kolme ensimmäistä on nyt saanut päälleen valmiit metallimaalit. Loppuviikolla pitäisi samat metallit sutia kahteentoista muuhunkin mestariin, jonka jälkeen alettaisiin maalaamaan ihoa, töyhtöä ja trimmejä. Random kultahilppeet, yms. jalokivet tulisivat sitten myöhemmin. Kaikki helffini noudattavat melko merellistä teemaa (vaaleanvihreiden- ja sinisten eri sävyjä) jonka idea lähti liikkeelle tuosta.
Mutta asiaan:

Pohjamaaliksi musta, sen jälkeen noihin on upotettu Chainmailia, Mithril Silveriä, Vettä, Badab Black Washia ja Asurmen Blue Washia. Kohtuullisen tyytyväinen lopputulokseen olen, tavoittelemani efetki onnistui mielestäni parhaiten musikantin rintapanssarissa ja oikeanpuoleisen jantterin kypärässä. Eniten harmittaa tuollaiset sinisen washin jättämät jäljet, joita on näkyvissä musikantin ja lordin kypärissä. Korjailen varmaan myöhemmin = maalaan chainmaililla kypärät uudestaan ja aloitan niitten osalta alusta.
Semmosta. Kissa kommentilla elää, vaikka kommentoitavaa onkin vielä aika vähän.
************ Päivitysten linkit alla: ***************
14.1, Bloodthirster ilman maalipintaa