Chosenit
-
NuuNuuWarrior
Chosenit
Miten ulkoiluttaa choseneita? Aika mielenkiintoinen valinta tämän eye of the gods -heiton takia. Ajattelin jotain 12-15 ukon ryhmää. Nurglen (Vai tzeebtchin?) merkki ja ampumista heikentävä banner? Sitten tähän blokkiin syötiksi joku herotason maagi, vai uskaltaako kukaan tulla edes chosenien lähelle? Vai mikä olisi parempi houkutuslintu? :D Toisaalta nämä tuntuu vähän kalliihkoilta kun kumminkin on "vain" s4 ja t4. Kilpi ja halberd aseistukseksi?
Re: Chosenit
WS 6 myöskin , ja 2 A kuten tavallisillakin Warrioreilla.
Mun 0,02€...
Itse ulkoilutan 13 Chosenia Nurglen merkillä, GW:llä, kilveillä sekä liitän tähän ratsastava Sorcerer. Full Command sekä Championille joko Favour of the Gods tai Nurglen One Use Only Heitto-pää, millä harvennan minua päin chargaavia. Tämä ON kallis yksikkö, mutta samalla se on sen verran kestävä että pelottava yksikkö että joko se vetää kaikki ammukset itteensä tai sitten antaa minulle mahdollisuuden counter chargelle toisella yksiköllä.
Itse ulkoilutan 13 Chosenia Nurglen merkillä, GW:llä, kilveillä sekä liitän tähän ratsastava Sorcerer. Full Command sekä Championille joko Favour of the Gods tai Nurglen One Use Only Heitto-pää, millä harvennan minua päin chargaavia. Tämä ON kallis yksikkö, mutta samalla se on sen verran kestävä että pelottava yksikkö että joko se vetää kaikki ammukset itteensä tai sitten antaa minulle mahdollisuuden counter chargelle toisella yksiköllä.
Ai teiän unitit kalliita?! Eräs kaverini peluuttaa 23 Nurlglen Chosenia full commandilla, kilvillä, hilpareilla ja magic missile-bannerilla. Tähän yksikköön on aina lähes poikkeuksetta lisätty Lv4 Tzeentchin sorkka ja se Nurglen special character. TÄMÄ ON KALLISTA!
Itse en ikinä ottaisi noin kallista ja isoa yksikköä ainoastaan paskamuuriksi taikureille ja sitten suojaamaan niitä lähiksessä.
(Kyllä kaveria harmitti kun sen k a l l i s yksikkö tuhottiin yhdessä closis phasessa (grave guard + pari vampyyriä, edessä ja Khorngorit, attack-lipulla, kyljessä)) :DD
En oikeen itse jaksa choseneita pelätä. Hyviä tosin mutta aika kalliita. Pienissä minä peluuttaisin Nurglen merkillä niin kestävät jotakin. Parasta wizardiani en tänne laittaisi, mutta pienen voisi laittaa suojaan. Isot mättölordit ja -taikurit vetävät vain tulta ja tulikiveä puoleensa.
Tietty Tzeentchin merkki ja wardibanner olisi hyvä suoja taikojille mutta miksi vaihtaa chosenien syvin olemus, !close combat!, paskamuuriin?! Itse näen nämä liian kalliiksi siihen.
Mutta kukin tyylillään. Kokemus auttaa tähän kysymykseen sitten aikanaan.
Itse en ikinä ottaisi noin kallista ja isoa yksikköä ainoastaan paskamuuriksi taikureille ja sitten suojaamaan niitä lähiksessä.
(Kyllä kaveria harmitti kun sen k a l l i s yksikkö tuhottiin yhdessä closis phasessa (grave guard + pari vampyyriä, edessä ja Khorngorit, attack-lipulla, kyljessä)) :DD
En oikeen itse jaksa choseneita pelätä. Hyviä tosin mutta aika kalliita. Pienissä minä peluuttaisin Nurglen merkillä niin kestävät jotakin. Parasta wizardiani en tänne laittaisi, mutta pienen voisi laittaa suojaan. Isot mättölordit ja -taikurit vetävät vain tulta ja tulikiveä puoleensa.
Tietty Tzeentchin merkki ja wardibanner olisi hyvä suoja taikojille mutta miksi vaihtaa chosenien syvin olemus, !close combat!, paskamuuriin?! Itse näen nämä liian kalliiksi siihen.
Mutta kukin tyylillään. Kokemus auttaa tähän kysymykseen sitten aikanaan.
-
NuuNuuWarrior
Ei se mikään "paskamuuri" mulla ole koskaan ollutkaan, vaan taikurit on houkutuslintuja. :D Siis edesauttaa yksikön pääsemistä closikseen.
En siis koskaan tarkoittanut sinun käyttäneen paskamuurina choseneitasi!
Kaveriin tässä vedottiin yksiköllään, ettei muut tee samanlaista virhettä :D
Kaveriin tässä vedottiin yksiköllään, ettei muut tee samanlaista virhettä :D
"Katso sääntiksestä, lol. Oot muuten myös ruma."
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Itse olen harkinnut 12-18 Khornen merkillä ja kilvillä ja kahdella lähitaisteluaseella. Ja tietysti komentoryhmällä...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
-
NuuNuuWarrior
Samaa olen itsekkin pohtinut, ainut ongelma on enää yksikon vienti lähitaisteluun. :D
Tosiaan, piilottamalla Wizardi ko. yksikön keskelle on yleensä houkuttanut vastustajat tulemaan minun luokseni. Tärkein on tässä muistaa se että sekä Sorcererillä että Championilla on "pakko-haaste" edessä, mutta saat päättää missä järjestyksessä julistat ne haasteet (olettaen että vastustajan ryhmässä on character/champion).
... Tai jos armeijalistassa on vielä 15 pistettä tuhlattavana, niin miksei Mark of Slaanesh ja Banner of Rage?Morhgoz kirjoitti:... Khornen merkillä...
Banner of rage oli se frenzy mikä ei lähde pois? jos näin, niin ota vaikka nurgle, tai tzeench, ja heitä tupla kutoset eotg:ssa :P Ja miusta kyllä vaikka hilpari on kivempi frenzyn kanssa kun ahw.
"Life is like a baseball game: It helps if you' re wearing pants."
Miksi ihmeessä slaneshin markki?! Ei hyödytä mitään kun nämä kaverit ovat immuuneja psykologialle niin kauan kuin Frenzy on voimassa, ja kappas ei se frenzy voikkaan kadota! Joten mark of slaanesh kotiin.Marine 5 kirjoitti:... Tai jos armeijalistassa on vielä 15 pistettä tuhlattavana, niin miksei Mark of Slaanesh ja Banner of Rage?Morhgoz kirjoitti:... Khornen merkillä...
Ostan Strigoita Vampireja!
Games: 1.1.09-30.6.09: V:25 D:1 L:2
Games: 1.7.09-xx.xx.xxxx : V:1 D:1 l:3
Games: 1.1.09-30.6.09: V:25 D:1 L:2
Games: 1.7.09-xx.xx.xxxx : V:1 D:1 l:3
Korjaus: Banner of Rage ja JOKO Nurglen tai Tzeentchin merkki.Vradchuk kirjoitti:Miksi ihmeessä slaneshin markki?! Ei hyödytä mitään kun nämä kaverit ovat immuuneja psykologialle niin kauan kuin Frenzy on voimassa, ja kappas ei se frenzy voikkaan kadota! Joten mark of slaanesh kotiin.Marine 5 kirjoitti:... Tai jos armeijalistassa on vielä 15 pistettä tuhlattavana, niin miksei Mark of Slaanesh ja Banner of Rage?Morhgoz kirjoitti:... Khornen merkillä...
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Koska pelaan puhdasta Khornen armeijaa, johon ei mitään nössöä Slaaneshin merkkiä ole tulossa, niin kuin ei ole tulossa Tzeentchin tai Nurglenkaan merkkiä ja ei nähtävästi edes velhoakaan???Marine 5 kirjoitti:... Tai jos armeijalistassa on vielä 15 pistettä tuhlattavana, niin miksei Mark of Slaanesh ja Banner of Rage?Morhgoz kirjoitti:... Khornen merkillä...
Jotkut eivät siten ymmärrä teema- ja/tai asennearmeijoiden päälle... >:(
Warbands of Wastelands
-
NuuNuuWarrior
Niimpä, asenne menee aina pelitehokkuuden yli! :) Lisää kalloja khornelle!:D