Mordheim kampanja tarjolla, pelaajia halutaan
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Mordheim kampanja tarjolla, pelaajia halutaan
Jooh, mulla tuli tänään jopa lukujärjestykset. Myöskin sairaalasta tuli kirje ja ystävällisesti päättivät siirtää tutkimuksia.
Nyt siis minun ens viikko on sellainen, että ma-ke ei käy, torstaina on yhdestä eteenpäin aikaa ja perjantaina kahdesta, mutta siloin varmaan drasa ja kude pelaavat. Viikonloppu on myös vapaana.
Nyt siis minun ens viikko on sellainen, että ma-ke ei käy, torstaina on yhdestä eteenpäin aikaa ja perjantaina kahdesta, mutta siloin varmaan drasa ja kude pelaavat. Viikonloppu on myös vapaana.
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
Jos sitten otetaan suorilta ensiviikon viikonloppu, vaikkapa lauantaina jo kello kymmeneltä, jos silloin olet pystyssä. Säästyy aikaa sitten muihinkin hommiin päivemmälle.J-P kirjoitti:Jooh, mulla tuli tänään jopa lukujärjestykset. Myöskin sairaalasta tuli kirje ja ystävällisesti päättivät siirtää tutkimuksia.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Käy, voitko hoitaa pöydän varaamisen? Voisin ottaa itseäni niskasta kiinni ja rykästä nuo ruotsin tehtävät kuntoon, niin saisi tuon akateemisen ruotsin suoritettua pois alta häiritsemästä pelaamista.
Blood for the bloodgod!
Tulikin este matkaa ja miulle ei käy tuo perjantai millään. Pitää aikaistaa.
No perhana.Kude kirjoitti:Tulikin este matkaa ja miulle ei käy tuo perjantai millään. Pitää aikaistaa.
Mites myö sitte tehdään... =/ Torstaiks oon jo sopinu 40K:ta Seban kaa, tosin myö pelataan vasta iltapäivällä, joten pääsetkö sie fantsuun heti sen auettua? Kerettäs siinä pelata se peli.
Keskiviikkona on niitä kortinlätkijöitä siellä tupatäynnä, figupelaajat ei mahdu. Ja Tiistaillekkin olen jo sopinut menoja, mutta ehkä tiistai, siis huomis... tai siis tänä iltana [klo.02.20 kun kirjoitan] =P vois olla mahdollista pelailla.
Eli siis joko torstai aamu tai tiistai ilta on tällä viikolla käypiä hetkiä.
Ja tilanne on se, etten ole huomenna koneen ääressä päivystämässä, mutta voi ottaa figut mukaani, ne kulkee laukussa ihan mukavasti päivän, ja pistä vaikka tekstiviestillä infoa jos tiistaina haluat pelailla. Mun numero on 0407746451
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
No voi hiimskatti. Ei oikein tänään kerkiä. Ja heh, minulla on koulua torstaina ihan normisti. :/ Meneekö tämä sitten taas ensiviikon puolelle. *huokaisee*
Hmmm... nähtävästi =/Kude kirjoitti:No voi hiimskatti. Ei oikein tänään kerkiä. Ja heh, minulla on koulua torstaina ihan normisti. :/ Meneekö tämä sitten taas ensiviikon puolelle. *huokaisee*
Minä tietenkin suosittelen torstaiksi El Grande Tacticaa, eli lintsausta xD
No ei vaineskaan, pitäähän sitä opiskellakkin joskus... =P
Maanantai! Ens viikon maanantai! Hyvä päivä se! Miltäs kuulostaa?
Yääh. Q_Q Alkaa kerhot enisviikolla. Maanantaisin 16:30-18:00 Keskiviikkona: 15-16 ja Torstaina 17-18 :/ Ja koulu loppuu Maanantaina ja tiistaina 15:40 ja keskiviikkona 14:15. :/
Eli tiistaina käy? Koulun loputtua?
No voi jumalaade. Ku ei käy silloinkaan. viikkojen 4 ja 5 tiistaina olen poikkeuksellisesti kerhoa ohjaamassa.
PS: Oiskohan miun järkevä vetäytyä tästä kokonaan, kun ei tuota aikaa ENÄÄ tunnu löytyvän. :S
PS: Oiskohan miun järkevä vetäytyä tästä kokonaan, kun ei tuota aikaa ENÄÄ tunnu löytyvän. :S
Ou Dammit! Se olis kyllä ikävää, jos joku joutuu jättäytymään pois =(Kude kirjoitti:PS: Oiskohan miun järkevä vetäytyä tästä kokonaan, kun ei tuota aikaa ENÄÄ tunnu löytyvän. :S
Mutta ymmärrän tietenkin jos aikaa ei yksinkertaisesti ole laittaa pelaamiselle. Tee miten parhaaksi näet.
No joo. VOis vetäytyä tästä pois, että 'vaihtopenkkillä' ei kenenkään tartteis olla, ku ite kuitenkin jummaan. Onnea koitokseen. :)
No höh, menee vähän uusiksi tuo skenariolista. Mietihän vielä. Vaikka onhan se ihan ymmärrettävää, jos aikaa ei löydy, mutta en tajua miten voi noin paljo olla menoja. Mutta toimisko, jos vähän vaihetaan pelaajanumerointia? Pidät ekan kierroksen huilia, niin saadaan etenemään ja katsotaan löytyykö aikaa paremmin ensi kuussa tai jotain?
Blood for the bloodgod!
NOku ens kuussa alkaa sitten isostelu. :S Ja on yhäkin ne kerhot. Ja lukion kiireisimmän jaksot. :S
Elikkäs jos Kude kerta jättäytyy pois, niin Orc´s are Da Best tulee ilmeisimmin mulle vastukseksi.
Milloinkas örkeille kävis peli?
Milloinkas örkeille kävis peli?
No pewhana. Muokkaan tuon vastustajalistaston ja 5. skenun sitten vähän uusiksi. Tosin vasta illasta. Nyt olis 5 minuuttia aikaa mussuttaa aamupala, ottaa lääkkeet ja painua kouluun. RAAAAAAGH!
Ja niin Gilaelin, vielä on kello 10.reikäleipä lauantaina tarkotus pelata oletan?
Ja niin Gilaelin, vielä on kello 10.reikäleipä lauantaina tarkotus pelata oletan?
Blood for the bloodgod!
Jepulis. Pitää kuitenkin varoittaa, että samaiseksi päiväksi, kello 12 on iskeytynyt muuan yhdistyksen kokous, jossa minun pitäisi olla puheenjohtajana paikalla. Ihanasti menevät menot ristiin, mutta koitetaan järkätä. Jos ollaan molemmat paikalla tasan kymmeneltä, olettaen että myös kauppias on paikalla silloin, niin ehditään varmaan pelata puoleentoistatuntiin hyvin yksi matsi. Puolikaksitoista kun lähden polkemaan Karsikkoon, ehtinen hyvin molempiin paikkoihin =).J-P kirjoitti: Ja niin Gilaelin, vielä on kello 10.reikäleipä lauantaina tarkotus pelata oletan?
Jees, eihän siinä ku hoidetaan ripeästi maaston heittelyt, yms. ja ei larpata enttiä, niin hyvin pitäisi keritä.
Blood for the bloodgod!
Argh, kävi surkea tuuri. Meinasin tänään varata meille pöydän huomiseksi, mutta kaksi muuta sankarikaksikkoa oli päättänyt varata _molemmat_ pelipöydät huomiseksi =(. Pitänee kikkailla peli vaan reilusti vaikka ensiviikon alkuun ja soittaa ajoissa varaus, että saadaan se paikka varmasti.J-P kirjoitti:Jees, eihän siinä ku hoidetaan ripeästi maaston heittelyt, yms. ja ei larpata enttiä, niin hyvin pitäisi keritä.
Damn.
Maanantaina koulua 12-16, tiistaina 9-14, keskiviikkona vapaata, mutta hammaslääkäri9.30-jotain, jonka jälkeen sössötän puudutuksen takia, mutta tämähän ei estä pelaamista. Torstaina 10-12 ja perjantaina 8-12. Tuosson mun kouluviikko, mutta valitettavasti hasardeja voipi tulla. Maanantaina alkaa videon B-osa, jossa lienee harkkatyönä lyhytelokuva taas tai joatin. Mahdollisesti siis tulee vähän lisämenoja viikolle, mutta jos varaat huomenna pöydän ajalle, joka ei mene noiden kanssa päälekkäin, niin homma toimii ja saan pelin kalenteriin, ennen muita tylsiä asioita.
Maanantaina koulua 12-16, tiistaina 9-14, keskiviikkona vapaata, mutta hammaslääkäri9.30-jotain, jonka jälkeen sössötän puudutuksen takia, mutta tämähän ei estä pelaamista. Torstaina 10-12 ja perjantaina 8-12. Tuosson mun kouluviikko, mutta valitettavasti hasardeja voipi tulla. Maanantaina alkaa videon B-osa, jossa lienee harkkatyönä lyhytelokuva taas tai joatin. Mahdollisesti siis tulee vähän lisämenoja viikolle, mutta jos varaat huomenna pöydän ajalle, joka ei mene noiden kanssa päälekkäin, niin homma toimii ja saan pelin kalenteriin, ennen muita tylsiä asioita.
Blood for the bloodgod!