"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cygnarille väriteemaa.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Crapman

Cygnarille väriteemaa.

Viesti Kirjoittaja Crapman »

Heissulivei. Olen tuossa alottelemassa Warmachinen keräilyä ja Cygnarin aloitus-paketti on matkalla kohti Keravan kuningaskuntaa. Olen miettinyt miten maalata nämä ukkelit, sillä haluan yksilöllisen näköisiä nappeja. Kun kovertaaminen on hankalampaa metallin kanssa päätän maalata ne eritavalla. Mutta oikean väriteeman löytäminen on hankalaa ilman visuaalista virikettä. En ihan oikeisiin figuihin viitti kokeilla ja reippaana poikana väsäsin templaten MS-paintilla ja kokeilin erinäisiä teemoja. No kyselen teiltä mikä näistä olisi parhaimpia ja ehdottaa saa niin parannuksia kuin parempia teemoja.

Huom! Jakit on tehty siis todella MS-paintilla ja vieläpä läppärillä! Niitten on tarkoituksena näyttää melko geneerisiltä warjackeiltä. Tarkoituksena on vain värien kokeilu.

No tässä:
Kuva

Kiitän jo etukäteen.
Only if Bible were steampunk.
Joonatin

Re: Cygnarille väriteemaa.

Viesti Kirjoittaja Joonatin »

11. on mielestäni paras noista. Säilyttää vähän alkuperäistä cygnaria, mutta tuo vähän uutta samalla. Pyri käyttämään kultaa, vaikka PP:n Rhulic Gold (vähän kuparimainen vahva väri) tuona keltaisena. Keltaistakin voi tietysti käyttää joihinkin osiin, mutta säästeliäämmin.
Painting miniatures is like making love to a beautiful woman... It doesn't happen in real life.
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä

Öljyväri-tutoriaali
Crapman

Re: Cygnarille väriteemaa.

Viesti Kirjoittaja Crapman »

Joonatin kirjoitti:11. on mielestäni paras noista. Säilyttää vähän alkuperäistä cygnaria, mutta tuo vähän uutta samalla. Pyri käyttämään kultaa, vaikka PP:n Rhulic Gold (vähän kuparimainen vahva väri) tuona keltaisena. Keltaistakin voi tietysti käyttää joihinkin osiin, mutta säästeliäämmin.
Käytän itse asiassa GW:n maaleja.
Only if Bible were steampunk.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”