"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kysymyksiä forge worldista

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Re: kysymyksiä forge worldista

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Tuli tossa mieleen et nyt ku punnana arvo o ihan perssiillään nii forgesta saa vissii aikas "pilkka hintaan" noita resiini nappuloita, vai käyttääkö forge jotain omia kursseja?
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Samfinn kirjoitti:Asianhan voisi tietysti varmistaa sähköpostilla suoraan...
Tämä on muuten huomioitava pointti. Forgelle on täysin turhaa lähettää sähköpostia liittyen ostamisiin. En taida tuntea ketään joka sieltä olisi saanut vastauksia moisiin. Ainoan vastauksen jonka itse olen Forgelta saanut on kysymys joka liittyi IA4 kirjaan ja Tyranidien tausta tietoon, ei millään lailla ostamiseen tms asioihin. Jos saat sieltä huonoja valuja / vääriä määriä figuja tai muuta reklamoitavaa, niin kannattaa tarttua puhelimeen ja soittaa (silloin homma toimii erittäin tehokkaasti).
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Ogre_dude kirjoitti:Tuli tossa mieleen et nyt ku punnana arvo o ihan perssiillään nii forgesta saa vissii aikas "pilkka hintaan" noita resiini nappuloita, vai käyttääkö forge jotain omia kursseja?
Ihan oikeaa käyttää. Jos vaikka lukaset tuon toisen ketjun.

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =2&t=83025
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Hena kirjoitti:
Tämä on muuten huomioitava pointti. Forgelle on täysin turhaa lähettää sähköpostia liittyen ostamisiin. En taida tuntea ketään joka sieltä olisi saanut vastauksia moisiin. Ainoan vastauksen jonka itse olen Forgelta saanut on kysymys joka liittyi IA4 kirjaan ja Tyranidien tausta tietoon, ei millään lailla ostamiseen tms asioihin. Jos saat sieltä huonoja valuja / vääriä määriä figuja tai muuta reklamoitavaa, niin kannattaa tarttua puhelimeen ja soittaa (silloin homma toimii erittäin tehokkaasti).
Minä sain kerran sähköpostiin vastauksen - vuonna 2004. Sen jälkeen ei ole vastattu kertaakaan, aina on joutunut soittamaan, jos on ollut mussutettavaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

The Captain kirjoitti:
Hena kirjoitti:
Minä sain kerran sähköpostiin vastauksen - vuonna 2004. Sen jälkeen ei ole vastattu kertaakaan, aina on joutunut soittamaan, jos on ollut mussutettavaa.
Itse lähettelin tänään s.postia, koska tilauksesta on kulunut jo reilut 3 viikkoa eikä pakettia vain näy. No vastaus tuli tunnin viiveellä, jossa pahoiteltiin ja kerrottiin, että tilaus on lähtenyt 16pvä jne. Eli en menisi allekirjoittamaan tuota s.posteihin vastaamatta jättämistä. :)
St. Apollo

Viesti Kirjoittaja St. Apollo »

Eli onko nyt kukaan tekemässä yhteistilausta Forgelle?
Jos tunnet itsesi tyhmäksi, käytä käänteispsykologiaa!

Oma ukkogalleria: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=224443
Commissar Kosti

Viesti Kirjoittaja Commissar Kosti »

St. Apollo kirjoitti:Eli onko nyt kukaan tekemässä yhteistilausta Forgelle?

Jos on niin lähden mukaan.

.
Imperial Guard tulee ja rankaisee Keisarin vihollisia!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”