Kyllähän ne tuossa vuoden 2007 lopulla taisivat uudistua eli yhden käden sormilla voit alkaa laskea vuosia, jolloin aikaisintaan voisi jotain huhuja seuraavasta armeijakirjasta kuulua.Brozzu kirjoitti:onko tietoa milloin helffit ovat uudistumassa?
Vai onko jo??
Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Nehän uudistui tuossa viime vuonnako, että uutta kirjaa saat odotella muutaman hetken. Kaikessa rauhassa vaan hameväen legioonaa kasaamaan.Brozzu kirjoitti:onko tietoa milloin helffit ovat uudistumassa?
Vai onko jo??
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Half-breed
Kyllä ja ei. Halko mainitsikin mitä käy Fearia vastaan, mutta lues psykologiasäännöistä mitä käy Terroria vastaan.Dwarfmies kirjoitti:Tuleeko autobreak, jos itsekkin aiheuttaa fearia ja häviää combatin?
Niin ja tietysti aina on insane, joten autobreikkiä ei voi tapahtua koskaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Jos tarvitsen haavoittaakseni vihollista 4+, niin pitääkö nopalla heittää 5 tai 6 vai 4, 5 tai 6?
Hands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa.
Wargamers do it on the table.
Nyt pieni kysymys fabasta: Ymmärsin sääntökirjasta, että kaikki osumat kohdistuvat charateriin, vaikka hän olisi moutattu. Ainakin BFSP sääntökirjassa sanotaan "All hits are taken against the rider, not the mount". Eikö?
Minua jäi vain tämä juttu vaivaamaan. Eli miten asian laita on?
Minua jäi vain tämä juttu vaivaamaan. Eli miten asian laita on?
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Mounttiin ei isketä ellei tämä ole monstrous mount.
Kyllä, characteri ottaa kaikki woundit ellei se ratsasta monsterilla (dragon, mäntticore, tms). Eli et voi tappaa sitä yksi woundista konia charrun alta. Sama juttu kuin normi ratsuväen kanssa. Woundaat ainoastaan ratsastajia, etkä ratsuja.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Tämä sääntö kuvaa sitä, että vaikka hevonen alta kuolisikin, ei ratsastajasta ole enää pelin kannalta mitään hyötyä, tämä voi jäädä ratsunsa alle tms., eikä yksinäisistä ratsuja ole enää mielekästä mallintaa pelikentälle haahuilemaan.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Jos minulla on figu, jonka skaala 1:72, niin vastaako tämä suurinpiirtein 15mm?
Pikemminkin noin 25mm. Skaalan voi laskea suurinpiirtein siten, että perusihmisen oletetaan olevan 180cm pitkä ja figun koko lasketaan jakamalla tuo peruspituus skaalalla.Barnabas kirjoitti:Jos minulla on figu, jonka skaala 1:72, niin vastaako tämä suurinpiirtein 15mm?
15mm olisi noin 1:100 tai 1:120, riippuen siitä lasketaanko skaala jalkapohjista silmien korkeudelle vai päälakeen. Eri valmistajat tekevät eri tavoin. :)
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
No löysinpäs tämän topicin täältä foorumin kätköistä ;) Eli kun selailin tuossa Puolenkuun pelien faba-turnauksen sääntöjä, siellä oli aika monta Storm of Chaos-listaa sallittu. Mikä näiden SoC-listojen tilanne on muissa turnauksissa, onko ne sallittuja vai ei? Jossain turnauksessa taas taisi mennä niin että Bretonnian ja Skavenien SoC-listaa sai käyttää, muita ei?
Sanokaapas te, jotka asiasta jotain tiedätte, että paljonko tulee suunnilleen alle puolen kilon paketille postikuluja kun Englannista lähetetään paketteja?
What's going on here? Back from the grave and crap.
Mitä "Keisari on mahtava/suuri" (great) on latinaksi? En noista liitteistä ole varma mutta eikös sanoina ole magnus imperator?
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Ceasar est magnus.= Keisari on mahtavaTellus kirjoitti:Mitä "Keisari on mahtava/suuri" (great) on latinaksi? En noista liitteistä ole varma mutta eikös sanoina ole magnus imperator?
Hands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa.
Mutta eikös keisari ole latinaksi "Imperator"?? Ainakin minun sanakirjani sanoo näin.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
- Half-breed
Yleensä on näkynyt että SoC-listoista vain ne joille ei ole tullut uutta armeijakirjaa ovat sallittuja.Moogle kirjoitti:No löysinpäs tämän topicin täältä foorumin kätköistä ;) Eli kun selailin tuossa Puolenkuun pelien faba-turnauksen sääntöjä, siellä oli aika monta Storm of Chaos-listaa sallittu. Mikä näiden SoC-listojen tilanne on muissa turnauksissa, onko ne sallittuja vai ei? Jossain turnauksessa taas taisi mennä niin että Bretonnian ja Skavenien SoC-listaa sai käyttää, muita ei?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Satuin kysymään mutsiltani, joka on lukenut latinaa. Ja se on niinkuin jo aiemmin sanoin.Tellus kirjoitti:Mutta eikös keisari ole latinaksi "Imperator"?? Ainakin minun sanakirjani sanoo näin.
Taitaa olla kuitenkin Imperator-http://www.sanakirja.org/search.php?q=keisari&l=17&l2=8Dwarf_Thunderer kirjoitti:Satuin kysymään mutsiltani, joka on lukenut latinaa. Ja se on niinkuin jo aiemmin sanoin.Tellus kirjoitti:Mutta eikös keisari ole latinaksi "Imperator"?? Ainakin minun sanakirjani sanoo näin.
Eiköhän siihen kohtaan toimi kieliopin puolesta ihan kumpikin sana. Käytä sitä kumpi kalskahtaa paremmalta suussa.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.