Oma joulun välipäivinä tehty pikkutilaus lähti maanantaina tännepäin. Veikkaisin että noilla on pitänyt vähän kiirettä joulun alla ja vähän jälkeenkin, jos osa kamoista on loppunut varastosta.Malkuth kirjoitti:Mulla on tasan sama tilanne (16.12. tilattu). En vielä olisi mitenkään huolissani, kannattaa ottaa huomioon, että tässä on ollut ensin jouluruuhkaa (muistelen, että lupasivat vielä noihin aikoihin tehdyt tilaukset britteihin perille ennen joulua, joten ne varmaan menivät jonon ohi) ja sitten noita pyhäpäiviä, joiden välissä maelstromin porukka on tuskin kovin paljoa ehtinyt töitä tehdä. Mun tilaus vaihtui eilen "packing" -tilaan, joten eiköhän se sieltä ensi viikon alussa lähde liikkeelle.
Maelstrom Games - Liian hyvä ollakseen totta?
Re: Maelstorm Games - Liian hyvä ollakseen totta?
Painting miniatures is like making love to a beautiful woman... It doesn't happen in real life.
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä
Öljyväri-tutoriaali
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä
Öljyväri-tutoriaali
Paljonko postikulut Maelstorm Gamesilta tilatuista tuotteista ovat?
Hands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa.
Wargamers do it on the table.
Vähintään 10£ tilauksilla ilmainen. Sitä alle taisi olla joku 3£-4£ ellen väärin muista(huvikseni vilkaisin) mutta lienee parempi idea lisätä tavaraa senverran että saat tuon 10£(vähänpäälle 10€) täyteen ;-)Dwarf_Thunderer kirjoitti:Paljonko postikulut Maelstorm Gamesilta tilatuista tuotteista ovat?
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Muuten onko kellään kokemusta postiennakolla maksamisesta kyseisestä kaupasta?
Tuli mieleen nääs että vois tilata jonkun paketin puutonttuja.
Tuli mieleen nääs että vois tilata jonkun paketin puutonttuja.
"muistakaa sitten että irtokarkit ovat egologisempia kuin normaalit karkkipussit" sanoi Jumala Aatamille ja Eevalle...
Itellä on semmonen kokemus tilauksista että tulee postikulut yhteensä kuudesta eukusta aina kymmeneen asti. Toisin puolenkuunpeleistä tilattuna saan maksaa aina tasan 6e postikuluja, tietenkin pelkkiä pelejä nekin. :3
Mutta siis mikä on semmonen normaali kulu malesta tilattuna, piti kysyä.
Mutta siis mikä on semmonen normaali kulu malesta tilattuna, piti kysyä.
Viimeksi muokannut Arkki, Ti 06.01.2009 19:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä
-
potatomoto
Ei taida postiennakkoa olla. Harvemmin noissa ulkomaanlähetyksissä muutenkaan. Thomannilta sai ennen muttei sieltäkään enään. Ilmeisesti ihan Itellan päätös oli lopettaa nuo ulkomaiden postiennakot.
kiitos näistä vastauksista.
"muistakaa sitten että irtokarkit ovat egologisempia kuin normaalit karkkipussit" sanoi Jumala Aatamille ja Eevalle...
Kannattaa sitten huomata tuossa luvatussa 15% koodialennuksessa, että todellisuudessa tuo alennus on putiikin normihintatasoon nähden vain vajaa 5%. Alennus kun ilmoitetaan verrattuna ohjeelliseen hintaan ja tuotteet siellä ovat tavallisestikin 10% tuon alle. No suhteessa oikein halpaahan tuolla on joka tapauksessa.
Osoiteasian kanssa ei tosiaan tarvitse stressata. Kaikissa vähänkään asiallisemmissa nettikaupoissa tulee jossain vaiheessa esiin ruutu, jossa näytetään asiakkaan antama osoite nettikaupan "omassa" muodossa ja kysytään onko tämä se minne haluat tuotteen lähetettävän. Niin kauan kuin tässä on kaikki oleelliset osoitetiedot, mitään ongelmia ei pitäisi tulla.
Osoiteasian kanssa ei tosiaan tarvitse stressata. Kaikissa vähänkään asiallisemmissa nettikaupoissa tulee jossain vaiheessa esiin ruutu, jossa näytetään asiakkaan antama osoite nettikaupan "omassa" muodossa ja kysytään onko tämä se minne haluat tuotteen lähetettävän. Niin kauan kuin tässä on kaikki oleelliset osoitetiedot, mitään ongelmia ei pitäisi tulla.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Voi olla seurausta siitä, ettei Irlannissa tällä hetkellä käytetä postinumeroita kuin poikkeustapauksissa. Kadun nimiäkään ei harrasteta kaikilla paikkakunnilla. Maa siirtyi automaattilajitteluun vasta 90-luvulla, eikä siinä vaiheessa numeroita enää tarvittu. Siellä teknologiaa otetaan muutenkin käyttöön aika verkkaiseen tahtiin.The Captain kirjoitti:Hienoin omakohtainen kokemukseni on, kun sain Irlannista postia, kuoren päällä luki vain
Termu Pedpnen
Kouvola
Finland
Minä taas olen ymmärtänyt, että tuo oli aikoinaan Saksan postin tarjoama erikoisuus. Muista maista postiennakkoa ei ole saanutkaan. Pari vuotta sitten Saksakin lopetti, joten ulkomaan postiennakot ovat pitkälti kuollut ilmiö.potatomoto kirjoitti: Ei taida postiennakkoa olla. Harvemmin noissa ulkomaanlähetyksissä muutenkaan. Thomannilta sai ennen muttei sieltäkään enään. Ilmeisesti ihan Itellan päätös oli lopettaa nuo ulkomaiden postiennakot.
Palatakseni muodon vuoksi itse aiheeseen voin todeta, että Maelstrom on palvellut kaikin puolin kunniakkaasti niissä vähissä ostoksissa, mitä sieltä olen aikoinaan tehnyt. Niin ovat kyllä tehneet muutkin. Äärimmäisen harvan verkkokaupan kanssa on tullut ylitsepääsemättömiä ongelmia. Rahat ovat kadonneet savuna ilmaan tasan kerran, mutta sekään ei välttämättä ollut kaupan vika. Todennäköisemmin syy oli Britannian postilakossa ja hämärissä väliaikaisduunareissa.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Joo, samana päivänä tuo munkin tilaus lähti liikkeelle. Pari pikkukilkettä oli ilmeisesti tarkemman varastotutkimuksen jälkeen todettukin loppuneiksi, mikä varmaan viivästytti vähän.Joonatin kirjoitti:Oma joulun välipäivinä tehty pikkutilaus lähti maanantaina tännepäin. Veikkaisin että noilla on pitänyt vähän kiirettä joulun alla ja vähän jälkeenkin, jos osa kamoista on loppunut varastosta.Malkuth kirjoitti:Mulla on tasan sama tilanne (16.12. tilattu). En vielä olisi mitenkään huolissani, kannattaa ottaa huomioon, että tässä on ollut ensin jouluruuhkaa (muistelen, että lupasivat vielä noihin aikoihin tehdyt tilaukset britteihin perille ennen joulua, joten ne varmaan menivät jonon ohi) ja sitten noita pyhäpäiviä, joiden välissä maelstromin porukka on tuskin kovin paljoa ehtinyt töitä tehdä. Mun tilaus vaihtui eilen "packing" -tilaan, joten eiköhän se sieltä ensi viikon alussa lähde liikkeelle.
Joo tästä oon kuullu kanssa hyviä juttuja. :D Eräs henkilö ei tiennyt tuttavansa osoitetta, mutta tiesi missä hän asuu. Niinpä tää oli sit kirjottanu kirjeeseen jotain tähän tyyliin.The Captain kirjoitti: Se on kyllä totta, Suomen posti tekee kaikenlaisia ihmeitä vastaanottajan löytämiseksi.
Itäkeskuselta katsottuna valkoinen vasen korkea kerros talo
Toisiksi ylin kerros, ovi heti portaista oikealle
"alueen postinumero" Helsinki
Ja perille oli kuulemma menny. :D
Itse postinjakelussa muutaman vuoden työskennelleenä voin sanoa, että aika pienellä informaatiolla nuo postit menee perille.
Nimi suurinpiirtein oikein ja edes oikealla suunnalla Suomessa se kirje, niin kyllä sen pitäsi postilaatikkoon napsahtaa. Eli mitään huolta ei pitäisi olla noitten Britanniantyylisten osoitekenttien kanssa. Joukkokirjeitä ja vanhentuneella osoitteella tulevia lehtiä lukuunottamattahan mitään ei postissa saa missään tapauksessa heittää menemään, vaan jos on jotain epäselvää osoitteessa, niin lähtee sitten nuo lähetykset ihan osoiteselvitykseen, missä niillä on kaikenlaisia salapoliisikikkoja oikean vastaanottajan löytämiseksi.
Ja ne "Ison tien risteyksestä kolmas tie vasempaan, ja sieltä se matala punatiilinen talo" -tyyliset osoitteet on oikeastaan aika yleisiä, ja hyvin on nekin menneet perille. :)
Nimi suurinpiirtein oikein ja edes oikealla suunnalla Suomessa se kirje, niin kyllä sen pitäsi postilaatikkoon napsahtaa. Eli mitään huolta ei pitäisi olla noitten Britanniantyylisten osoitekenttien kanssa. Joukkokirjeitä ja vanhentuneella osoitteella tulevia lehtiä lukuunottamattahan mitään ei postissa saa missään tapauksessa heittää menemään, vaan jos on jotain epäselvää osoitteessa, niin lähtee sitten nuo lähetykset ihan osoiteselvitykseen, missä niillä on kaikenlaisia salapoliisikikkoja oikean vastaanottajan löytämiseksi.
Ja ne "Ison tien risteyksestä kolmas tie vasempaan, ja sieltä se matala punatiilinen talo" -tyyliset osoitteet on oikeastaan aika yleisiä, ja hyvin on nekin menneet perille. :)
Järjenkäyttö sallittu!
Tulee jotenkin mieleen Pratchettin "Making Money", jossa väännetään hieman vitsiä tästä aiheesta.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Onko joku joutunut hoitamaan reklamaatiota Maelstormin kanssa? Mulle tuli tänään väärän pelin sääntökirja postiluukusta ja en pahemmin ole kiinnostunut moisesta. Kirjoissa on hintaeroa kolmisen puntaa, tämän saamani ollessa halvempi. Otin jo yhteyttä kauppaan, mutta tulipa mieleen jos joku on tällaista valitusta hoitanut, mitä voin odottaa saavani hyvitykseksi?
Eijole kokemusta moisesta vielä, mutta todettakoon että myökin saatiin tilaus tehtyä, paketteja odotellessa...
Itsellä tuli kerran väärä tuote. Lähetin virheellisen takaisin ja sain tilalle oikean tuotteen ja maksoivat lähetyksestä koituneet postikulut.mvp kirjoitti:Onko joku joutunut hoitamaan reklamaatiota Maelstormin kanssa? Mulle tuli tänään väärän pelin sääntökirja postiluukusta ja en pahemmin ole kiinnostunut moisesta. Kirjoissa on hintaeroa kolmisen puntaa, tämän saamani ollessa halvempi. Otin jo yhteyttä kauppaan, mutta tulipa mieleen jos joku on tällaista valitusta hoitanut, mitä voin odottaa saavani hyvitykseksi?
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Eräänä jouluna tuli oltua postilla joulukiire apulaisena jakamassa posteja ja kun siellä lajittelussa pari kertaa kerkesi käymään, niin kyllä ne sällit siellä osaavat seutunsa minkä jakavat.. Tulee kuin postin hyllyltä[ :-) ] jos kysyt jonkun osoitteen ovessa lukevaa nimeä ym. :)Xenon kirjoitti:Joo tästä oon kuullu kanssa hyviä juttuja. :D Eräs henkilö ei tiennyt tuttavansa osoitetta, mutta tiesi missä hän asuu. Niinpä tää oli sit kirjottanu kirjeeseen jotain tähän tyyliin.The Captain kirjoitti: Se on kyllä totta, Suomen posti tekee kaikenlaisia ihmeitä vastaanottajan löytämiseksi.
Itäkeskuselta katsottuna valkoinen vasen korkea kerros talo
Toisiksi ylin kerros, ovi heti portaista oikealle
"alueen postinumero" Helsinki
Ja perille oli kuulemma menny. :D
Mutta jotta ei mentäisi offtopicina. Itsekin kun innostuin wh40k:sta ja rupesin marineita keräämään, niin tulihan sitä samantien tilattua maelstromista itekin.. Joskus joulukuun puolivälissä tilailin.. Kerkesi roinat käydä joulun/uudenvuoden välissä packing tilassakin, mutta sitten palasivat processingiin ja tuikkasivat sen jälkeen heittämäni uuden tilauksen siihen samaan settiin.. Viime viikolla tuli sitten mailia, että paketit (2kpl) ovat lähetetty.. Nyt sormet kutiaa ja odottelen koska tulevat.. Kolmas tilaus (nälkä kasvaa syödessä) tuli pistettyä kanssa sinne kun tuli mailiin tuo january sale alennuskoodi.. Ja sekin on jo kerennyt packing tilaan asti 8-) Jännäämään, kerkeääkö se perjantaiksi tänne..
- Teonanacatl
Tänään tuli tilaamani paketti. Tilauksen eteneminen lähetykseen asti kesti noin viikon, sisältäen viikonlopun ja oletetut joulukiireet. Ei siis ollenkaan ylitsepääsemätön aikajana. Tilaus itse postin matkassa tuli 2-3 päivässä, juuri sopivasti synttäreille. :)
Enää ei tarttee keihäsgobboja proksyttaa greatswordeina.
Enää ei tarttee keihäsgobboja proksyttaa greatswordeina.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Minulla valitti että pankki ei hyväksy korttia. Kenelläkään muulla tätä? Yritin Nordean Visa Electronilla maksaa ja mielestäni laitoin kaikki tiedot oikein... paitsi että mistä löytyy kortin issue number?
Issue number ei Sammon kortilla ainakaan ole tarpeellinen. Tarkista, jos verkkopankista täytyy käydä aktivoimassa internet-omahdollisuus.Stroszek kirjoitti:Minulla valitti että pankki ei hyväksy korttia. Kenelläkään muulla tätä? Yritin Nordean Visa Electronilla maksaa ja mielestäni laitoin kaikki tiedot oikein... paitsi että mistä löytyy kortin issue number?
Miau.