Mitä on washit?
- jupu_pupu_mies
Mitä on washit?
Joo eli miten washeja käytetään olisi kiiva saada mun ukkoihin vähän näköä.
Re: Mitä on washit?
Ravistat purkkia, otat pensselillä ja laitat haluamaasi paikkaan. Tuon vaikeampaa se ei ole, vaikka varmasti harjoituksella saa parempaa jälkeä.
Jos GW:n washeista on kyse niin voisin suositella ostamaan koko paketin. Vaikkapa pelkkä Devlan mud, jota suositellaan lähes kaikkeen, ei välttämättä aina ole se kaikkein paras. Kun on sopiva määrä vaihtoehtoja, voi hyvin kokeilla itse, mikä sopii parhaiten mihinkin.
Jos GW:n washeista on kyse niin voisin suositella ostamaan koko paketin. Vaikkapa pelkkä Devlan mud, jota suositellaan lähes kaikkeen, ei välttämättä aina ole se kaikkein paras. Kun on sopiva määrä vaihtoehtoja, voi hyvin kokeilla itse, mikä sopii parhaiten mihinkin.
Miau.
Re: Mitä on washit?
Jeps. Washit on tehty todella helppokäyttöisiksi, toisin kuin vaikkapa niiden edeltäjät, inkit. Periaatteessa tosiaan riittää kun otat sitä purkista ja levität sille alueelle, mihin haluat varjostuksen. Itse käytän washin levittämiseen noin kaksi kertaa suurempaa pensseliä kuin millä olen maalannut kyseisen alueen. Washatessa liian pienestä pensselistä ei tule kuin paha mieli.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."