Kaveri aloittaa Delffit, toinen Welffit.
- Khorne Marien
Kaveri aloittaa Delffit, toinen Welffit.
Orcs are da best:in(viestissä käytän nimeä OADB) kysymystä katsottuani, huomasin, että itselläni on aika sama tilanne, paitsi että ystäväni aikoo aloittaa delffit.Eli kaveri päätti aloittaa delffit, ja hänellä on 1 rykmentti warrioreita, ja en itse osaa neuvoa mitä kannattaisi ostaa armybookin lisäksi, eli pyytäisin apua teiltä.tästä eteenpäin aika paljon kopioitu OADB:in viestistä.
Eli järkevät aloitus joukot?
Onko mitään must have ryhmää/hahmoa/sotakonetta?
Joukoista pientä taktiikka neuvoa.
(Tosin muistakin joukoista voi kertoa)
Toinen kaverini aikoisi aloittaa welffit, joten sama juttu niistäkin.
Toivot, ettei OADB suutu ,vaikka kopioin joitakin osia hänen viestistään. Ethän Orcs are da best?
Eli järkevät aloitus joukot?
Onko mitään must have ryhmää/hahmoa/sotakonetta?
Joukoista pientä taktiikka neuvoa.
(Tosin muistakin joukoista voi kertoa)
Toinen kaverini aikoisi aloittaa welffit, joten sama juttu niistäkin.
Toivot, ettei OADB suutu ,vaikka kopioin joitakin osia hänen viestistään. Ethän Orcs are da best?
Viimeksi muokannut Khorne Marien, To 15.01.2009 16:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Kaveri aloittaa Delffit.
Noh Harpyt ovat nykyään melko must, samoin hydra rareen
Mutta Coresta sitten vaikkapa niitä peruswarruja sillä nykyään halpoja, sitten mielestäni kannattaa aina olla 1 yksikkö crossboweja. Dark Riderit ovat myös käteviä. Ja nykyään kun saa niitä assasineja joihinkin yksikköihin niin muistuta kaveriasi siitä.
Spessusta Black Guardit sillä lyövät hyvin, coldis chariot sekä Coldiksia vaikkapa. Shadet ovat myös melko must nykyään. Exejä en pahemmin ole nähnyt, mutta näitä vastaan kerran pelasin ja kyllähän ne minulta paljon porukkaa kuitenkin tappoi.
Raressa sitten se hydra ja 2k peleihin boltteri lisäksi ( tai 1k peleihin myös mutta hydra mielestäni kannattavampi sillä lyö hyvin ja KESTÄÄ)
Heroista en niin hyvin osaa sanoa, kai niitä kaikkia voi hyvin käyttää, eli magiaa sekoitellen mättö sankareihin.
Mutta Coresta sitten vaikkapa niitä peruswarruja sillä nykyään halpoja, sitten mielestäni kannattaa aina olla 1 yksikkö crossboweja. Dark Riderit ovat myös käteviä. Ja nykyään kun saa niitä assasineja joihinkin yksikköihin niin muistuta kaveriasi siitä.
Spessusta Black Guardit sillä lyövät hyvin, coldis chariot sekä Coldiksia vaikkapa. Shadet ovat myös melko must nykyään. Exejä en pahemmin ole nähnyt, mutta näitä vastaan kerran pelasin ja kyllähän ne minulta paljon porukkaa kuitenkin tappoi.
Raressa sitten se hydra ja 2k peleihin boltteri lisäksi ( tai 1k peleihin myös mutta hydra mielestäni kannattavampi sillä lyö hyvin ja KESTÄÄ)
Heroista en niin hyvin osaa sanoa, kai niitä kaikkia voi hyvin käyttää, eli magiaa sekoitellen mättö sankareihin.
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
- Half-breed
Re: Kaveri aloittaa Delffit.
Ai pitäisi tietää mitä hankkia seuraavaksi. Noh se laillinen armeija on aina pop, joten kaverit vain katsomaan mitä lailliseen armeijaan pitää hankkia ja niitä siis hankkimaan. Sitten ne must-yksiköt löytää selailemalla ihmisten armeijalistoja. Jos jokin yksikkö/varustus tapaa näkyä monessa armeijalistassa niin eiköhän ole turvallista olettaa että se on hyvä.
Taktiikoita sitten taktiikkapuolen stickystä voi käydä lurkkimassa.
Taktiikoita sitten taktiikkapuolen stickystä voi käydä lurkkimassa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Re: Kaveri aloittaa Delffit, toinen Welffit.
Welffit sitten..
Eli Coresta Perus Glade Guardeja, ampuvat hyvin, Dryadeja, ( syyn siihen näet kun armeijakirja on) mutta yksi parhaista core uniteista koko pelissä- Glade Ridereitä häröilemään niin nekin voi saada jotain aikaseksikin.
Spessusta Wild Ridereitä, näillä monia erikois-sääntöjä joka tekee niistä loistavan yksikkö valinnan. Toinen on wardancer joilla sama juttu. Itse en ole osannut oikein Warhawkkeja käyttää, mutta kai näillä voi sotakoneita napsia. Treekinit ovat myös aika must
Raressa sitten treeman, ei sieltä oikein muuta löydy. Great Eagle ehkä jos ei jää pisteitä Puumieheen mutta ei muuten-
Heroista sama juttu kuin delffeillä- Mutta HODA ( hail of doom arrow) kama jollekkin herolle aina joka listaan-
Eli Coresta Perus Glade Guardeja, ampuvat hyvin, Dryadeja, ( syyn siihen näet kun armeijakirja on) mutta yksi parhaista core uniteista koko pelissä- Glade Ridereitä häröilemään niin nekin voi saada jotain aikaseksikin.
Spessusta Wild Ridereitä, näillä monia erikois-sääntöjä joka tekee niistä loistavan yksikkö valinnan. Toinen on wardancer joilla sama juttu. Itse en ole osannut oikein Warhawkkeja käyttää, mutta kai näillä voi sotakoneita napsia. Treekinit ovat myös aika must
Raressa sitten treeman, ei sieltä oikein muuta löydy. Great Eagle ehkä jos ei jää pisteitä Puumieheen mutta ei muuten-
Heroista sama juttu kuin delffeillä- Mutta HODA ( hail of doom arrow) kama jollekkin herolle aina joka listaan-
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48
- jupu_pupu_mies
dark elffeille yksikkö warrioreita ja yksikköä repeater crossbowmaneja specialiin ritareita ja/tai kärry hydra mutta itse ainakin pidän enemmän 2:sta bolttiksesta.
welffeille vaikka 20 gg:tä 8 dryadia brancwraith halpaa dispelliä. puumies ww tai kotka eli oikeastaan mikä tahansa rare riippuu mistä tykkää.
welffeille vaikka 20 gg:tä 8 dryadia brancwraith halpaa dispelliä. puumies ww tai kotka eli oikeastaan mikä tahansa rare riippuu mistä tykkää.
Welffien listaan voisin oman mieltymykseni mukaan viellä lisäillä Spellsingerin, Itse olen ainakin tykännyt peluuttaa suht paljon.
Tietenkin suositeltava ostos on myös batalion boxi ja kylkeen sitten lisuketta pikkuhiljaa (näin saa kattavan perus setin). Toinen vaihtoehto aloittelijalle on ostaa käytetty armeija ja jalostaa siitä mieleinen jolloin kustannutkset jäävät alhaisiksi.
Tietenkin suositeltava ostos on myös batalion boxi ja kylkeen sitten lisuketta pikkuhiljaa (näin saa kattavan perus setin). Toinen vaihtoehto aloittelijalle on ostaa käytetty armeija ja jalostaa siitä mieleinen jolloin kustannutkset jäävät alhaisiksi.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- jupu_pupu_mies
Itse en pidä näin pienessä pelissä oikeastaan spellsingeriä hyödyllisenä branchwraith on minusta parempi parempi tafness parempi ws enemmän hyökkäyksiä kovempi str tuo 2 dispellnoppaa omistaa wardin etc etc. alteri ja brancwraith on ehkä ne herot mitä näin pieneen peliin tarvitsee ja alteriakaan ei välttämättä.
joo jpuumies sanoki jo kaiken hyödyllisen. ite kyl ottaisin 2 brnachwraithia ja niille spiteiks mutser of malevolents ja murder of spiets
ite tykkään tost tacticista ja oon voittanu sil mont kertaa
ite tykkään tost tacticista ja oon voittanu sil mont kertaa
- Orcs are da best
Nääh, en jaksa moisesta suuttua. Hyvä, että kelpaa...space marien kirjoitti:Toivot, ettei OADB suutu ,vaikka kopioin joitakin osia hänen viestistään. Ethän Orcs are da best?
(tiedän ettei tämä varsinaisesti asiaan liittynyt, mutta en voinut vastustaa kiusausta)
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?